تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هنگام بى نيازى شكر مى گزارد و منافق هرگاه بى نياز شود طغيان مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815399816




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

واكنش سخنگوي دولت به برخي اظهارنظرها در خصوص دستگيري شش بهايي


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: واكنش سخنگوي دولت به برخي اظهارنظرها در خصوص دستگيري شش بهايي
سياسي. قوه مجريه. هيات دولت. سخنگوي دولت
سخنگوي دولت در واكنش به برخي اظهار نظرها در خصوص دستگيري شش نفر از اعضاي فرقه ضاله بهائيت اظهار داشت: اينكه برخي مسايل امنيتي را به مسايلي اعتقادي كه البته فكر هم نمي‌كنم اعتقادي باشد تبديل مي‌كنند، كار اشتباهي است.

غلامحسين الهام روز سه شنبه در نشست خبري با خبرنگاران داخلي و خارجي در پاسخ به سوال يك رسانه خارجي درباره علت بازداشت و دستگيري ‪ ۶‬بهايي افزود: جرياني به صورت تشكيلاتي عليه مصالح كشور با هماهنگي عمل كردند .

وي تصريح كرد: اين جريان تشكيلاتي سازمان يافته است كه با بيگانگان مخصوصا صهيونيست‌ها مرتبط هستند.

سخنگوي دولت، تابلو كردن مقوله‌اي به نام بهائيت را سياستي كهنه و زنگار گرفته دانست و افزود: هر كشوري بايد از حوزه امنيت خودش دفاع كند. حال اينكه عده‌اي اسم اين رفتار را روي يك عنوان مجعول و خودساخته گذاشتند و نيز مي‌خواهند مسايل امنيتي را به مسايل اعتقادي كه اعتقادي هم نيست تبديل كنند، كار اشتباهي است.

سخنگوي دولت اظهار داشت : دستگاه امنيتي بر اساس معيار قانوني، در اين زمينه اقدام كرده و كار را پيگيري مي‌كند.

الهام تاكيد كرد: هيچ كس از مسايل امنيتي خود عقب نمي‌نشيند و اين مساله ربطي به مسايل اعتقادي كه اگر اعتقادي باشد، ندارد.

** احتمال منتفي شدن استيضاح وزير بازرگاني
سخنگوي دولت در پاسخ به سوالي كه آيا استيضاح وزير بازرگاني را سياسي نمي داند، گفت: براي استيضاح ‪ ۱۰‬روز فرصت وجود دارد و فردا نيز فرصت ‪ ۱۰‬روزه پايان نمي‌يابد. احتمال مي‌دهم استيضاح وزير بازرگاني فردا در دستور كار نباشد و از استيضاح منصرف شوند.

سخنگوي دولت گفت: ممكن است استيضاح‌كنندگان در امضاي خود در اين‌باره تجديد نظري كرده باشند.

وي در عين حال استيضاح را حق نمايندگان دانست و گفت: دولت از وزير بازرگاني دفاع مي‌كند و كاركرد وي مورد حمايت است و چنانچه استيضاحي انجام شود، دولت و وزير بازرگاني حرف‌هاي زيادي براي گفتن دارند كه بيان خواهند كرد.

سخنگوي دولت، در عين حال اضافه كرد: استيضاح براي دولت و رييس جمهوري و وزير بازرگاني فرصت تبيين جامع مسايل است و از اين رو مشكلي نداريم.

** تغيير متكي مطرح نيست
الهام در پاسخ به سوال ديگري در خصوص احتمال تغيير متكي ، رحمتي و نيز مظاهري گفت: تغيير آقاي متكي مطرح نيست. دولت هر تصميمي را كه مي‌گيرد اعلام مي‌كند لذا چيز پوشيده‌اي در دولت نمي‌بينيد.

وي تصريح كرد: در مورد وزير راه نيز تصميمي گرفته نشده است.

الهام اضافه كرد: وزرا دارند كار خود را انجام مي‌دهند. تغيير امر اصيلي نيست. آنچه اصالت دارد، انجام وظيفه و خدمت و ايفاي تعهدات است.

ادامه دارد..

سيام ‪۹۱۳۹--۱۵۷۲‬
 سه شنبه 31 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 350]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن