تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):دو خصلت است كه بالاتر از آنها چيزى نيست: ايمان به خدا و سود رساندن به برادران.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820210983




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دبير كل ‪ : ABU‬راديو نقش اساسي در ايجاد آرامش و صلح جهاني داد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: دبير كل "‪ : "ABU‬راديو نقش اساسي در ايجاد آرامش و صلح جهاني داد
داخلي. فرهنگي. رسانه. جشنواره راديو
دبير كل اتحاديه سازمانهاي راديو و تلويزيونهاي آسيا و اقيانوسيه "‪"ABU‬ گفت: راديو نقش اساسي در ايجاد آرامش و صلح جهاني دارد.

"ديويد استلي" در آيين گشايش اولين‌اجلاس بين‌المللي‌و نهمين جشنواره راديو در اصفهان افزود: برخي معتقدند در عرصه ديجيتال، راديو مرده‌است ولي ما با برگزاري اين همايش به آنها مي‌گوييم اين پيش فرضها اشتباه است.

به گزارش خبرنگار ايرنا، وي نقش راديو را در تحولات جهاني بسيار موثر و مهم عنوان كرد و گفت: در اين اجلاس، مسايل حساس و ويژه‌اي راكه براي مديران راديو وجود دارد، مورد بررسي قرار مي‌دهيم.

وي همچنين بر بررسي ضرورتهاي استفاده ازفن‌آوريهاي جديد در عرصه رسانه‌اي راديو تاكيد كرد.

ديويد استلي، بااشاره به برگزاري كنفرانس بين‌المللي راديو در سنگاپور گفت: پس از اين كنفرانس، ايران نيز از ما درخواست برگزاري كنفرانس مشابه را داشت كه امروز اين اجلاس در اصفهان به تحقق پيوسته است.

وي گفت: اين اجلاس زمينه‌ي برپايي اين مراسم را دركشورهاي ديگر عضو "‪"ABU‬ در سالهاي آينده فراهم مي‌كند.

دبيركل اتحاديه سازمانهاي راديو و تلويزيونهاي آسيا و اقيانوسيه گفت:
در اين اجلاس موضوعات مختلف در زمينه گذر از آنالوگ به ديجيتال و بحثهاي ديجيتالي كردن راديوونحوه توسعه پايدار آن را در بين رسانه‌ها مورد بررسي قرار مي‌گيرد.

استلي، افزود:براي رسيدن به آرامش و صلح جهاني اميد است در اين اجلاس به نتايج مهمي درباره نقشي كه راديو در مورد دنياي امروز و عصري كه در آن به سر مي‌بريم، دست يابيم.

وي گفت: اميد است كه اين اجلاس، نشستي خلاق و سازنده در زمينه توسعه ابزارهاي فن آوري وارتقاي كمي‌وكيفي رسانه راديو در كل جهان باشدو بتوانيم اجلاسهاي بهتري را در سالهاي آنيده برگزار كنيم.

اولين اجلاس بين‌المللي راديو و نهمين جشنواره راديو با شعار"راديو فراتر از قرن " روز سه شنبه در تالار اجتماعات هتل عباسي اصفهان گشايش يافت.

به گزارش ايرنا، در اين اجلاس كه به منظور برنامه‌ريزي پيرامون تهيه و ارتقاي برنامه‌هاي راديويي برپا شده است، "تنوع و ارتقاي ديجيتال‌هاي راديويي "، "تبادل اطلاعات و گفتگو بين كشورهاي حاضر"، "شناخت نقاط قوت و ضعف در برنامه‌هاي راديويي" مورد بررسي قرار مي‌گيرد.

"شناخت نيازهاي مردمي"، "اشاعه اطلاعات" ، "كثرت گرائي" و "تنوع فرهنگي" "تعاملات اجتماعي مسالمت آميز در تهيه برنامه‌هاي راديويي" از ديگر موضوعات مورد بحث در اين اجلاس مي‌باشد.

در اين راستا نهمين جشنواره بين‌المللي راديو با شعار "راديو صداي فرهنگ ما" در سه بخش اصلي، جنبي و ويژه نيز آغاز به كار كرد.

در اين جشنواره كه به مدت سه روز برگزار مي‌شود نماينده يونسكو، دبيركل "‪ "ABU‬و ‪ ۲۰۰‬برنامه‌ساز از كشورهاي خارجي حضور دارند. ك/ ‪۲‬
 سه شنبه 31 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 312]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن