تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 26 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خرج کردن در راه طاعت خدا دریغ مکن وگرنه دو برابرش را در راه معصیت او خرج خوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806635424




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پورمحمدي: به هيچ وجه به احمدي نژاد تحميل نشده‌ام


واضح آرشیو وب فارسی:آفتاب: پورمحمدي: به هيچ وجه به احمدي نژاد تحميل نشده‌ام
آفتاب: پورمحمدي گفت: «من هيچ گاه پيش‌قدم و پيشنهاد كننده سمت اول خودم كه در وزارت اطلاعات بود، نبوده‌ام و به هيچ وجه هم به احمدي نژاد تحميل نشده‌ام و از 45 روز قبل از تشكيل كابينه با رييس جمهور براي گزينش اعضاي كابينه همكاري مي‌كردم».

به گزارش خبرنگار سياسي آفتاب، وزير كشور پس از پايان مراسم توديعش در جمع خبرنگاران در مورد مهمترين دستاورد كاري‌اش در سه سال مسئوليت گفت: «خيلي كار كرديم فكر مي‌كنم جايگاه وزارت كشور را كه جايگاه والايي بوده، ارتقاء داده‌ام. سعي كرده‌ام وزارت كشور را در جايگاه خودش قرار دهم چون اگر اين مجموعه بتواند نقش خود را به خوبي در كشور ايفا كند حوزه‌هاي سياسي، امنيتي و عمراني نيز جهش خواهند كرد».

پور محمدي در پاسخ به سوال خبرنگاري در مورد ناگفته هاي خود گفت: «نگفتني‌ها را كه نبايد گفت».

وي مهمترين علت تغيير خود را بيان نكرد و ادامه داد: «من در اين باره پاسخگو نيستم و دليلي نمي‌بينم كه روي اين موضوع حساس شوم».

وزير سابق كشور موضوع نامه به مقام معظم رهبري را نظام جامع انتخاباتي عنوان كرد و در پاسخ به اين سوال كه بعد از وزارت كشور چه مي‌كنيد؟، اظهار داشت: «مسئوليت قبلي‌ام در بيت رهبري را ادامه نمي‌دهم زيرا اين مسئوليت هم اكنون اشغال شده‌است».

وي در بخش ديگر پاسخ خود گفت: «به مردم سالاري وفادارم و معتقدم بايد مردم سالاري را در جامعه نهادينه كنيم و در عمل هم به اين منطق پايبندم».

خبرنگاري پرسيد آيا خود را در پياده كردن سلايق رييس جمهور در حوزه وزارت كشور موفق مي‌دانيد؟، وي پاسخ داد: «البته سلايق ايشان مورد پسند بنده بود و همكاري جدي با يكديگر داشتيم و در بعضي جاها نيز طبيعي است كه سلايق افراد متفاوت باشد كه اشكالي نيز ندارد».

پور محمدي موضوع بركناري به علت تاوان برگزاري انتخابات آزاد را بحثي غير قابل طرح دانست.

وي درباره ناگفته هاي زمان وزارت اظهار داشت: «هيچوقت نه از كسي مي‌ترسم كه حرف بزنم و نه مطالبم را سانسور مي‌كنم آنچه به نفع مردم باشد مي‌گويم. همانطور كه تا به حال نيز گفته‌ام و آنچه كه روان مردم را آزرده مي كند نمي‌گويم و به همين دليل هم عقده‌گشايي نمي‌كنم».

يكي از خبرنگاران پرسيد برخي مي گويند دست رييس جمهور در انتخاب وزراء خيلي باز نبوده است، شما چه مي گوييد؟ وي پاسخ داد: «من هيچ گاه پيشقدم و پيشنهاد كننده سمت اول خودم كه در وزارت اطلاعات بود، نبوده‌ام و به هيچ وجه

” مسئوليت قبلي‌ام در بيت رهبري را ادامه نمي‌دهم زيرا اين مسئوليت هم اكنون اشغال شده‌است... “

به رييس جمهور نيز تحميل نشده‌ام از 45 روز قبل از تشكيل كابينه من با رييس جمهور براي گزينش اعضاي كابينه همكاري مي‌كردم».

وي افزود: «در مقام عمل، خواهي نخواهي سلايق و مقاصدي وجود دارد كه رييس جمهور فكر مي‌كند با چرخ بهتر مي‌تواند به اهداف خدمتي خود برسد و حق رييس جمهور است كه اين تصميم را بگيرد».

پور محمدي در پاسخ به يكي از خبرنگاران در مورد ادامه همكاري‌ها با احمدي نژاد تصريح كرد: «مشكلي در اين خصوص نمي‌بينم من آدمي هستم كه نسبت به همكاري از نظر اخلاقي حس مثبتي دارم و از آن سرباز نمي زنم اگر مجال مناسبي پيدا شود كار خواهم كرد اما حالا عجله‌اي ندارم».

خبرنگار ديگري در مورد دستاورد وزير شدن معاون امور عمراني وزير كشور پرسيد، وي پاسخ داد: «هاشمي به دليل تسلطي كه بر حوزه حمل و نقل عمومي دارد حتماً براي حوزه عمراني به صورت عمومي و حوزه حمل و نقل عنصر مفيدي است و مي‌تواند در اين جهت خدمات قابل قبولي ارائه دهد و به علت تطبيق اين مسئله با رشته تحصيلي‌اش حوزه حمل و نقل حتماً وضع بهتري پيدا خواهد كرد».

خبرنگاري پرسيد كه آيا ممكن است به خاطر هم سويي بيش از حد هاشمي با احمدي نژاد منوريل به صورت يك قانون اجرايي شود؟ وزير سابق كشور جواب داد: «هاشمي به ديدگاه كارشناسي وفادار است».

پور محمدي در مورد معرفي هاشمي به عنوان وزير به مجلس اظهار بي اطلاعي كرد و گفت: «فكر مي كنم براي دوره

” آنچه كه علاقه شخصي من است، كار طلبگي، علمي و فرهنگي در جامعه است و از فردا مجدداً با كتابخانه خودم دمخور خواهم شد... “

سرپرستي او بهترين گزينه بوده‌است و معرفي ايشان به عنوان وزير نيز بسته به نظر رييس جمهور است».

وي در مورد برنامه هاي هاشمي براي وزارت كشور خاطر نشان كرد: «امروز در خط تثبيت فعاليت‌هاي موجود وزارت كشور قرار داريم بسياري از كارهايي كه ما در وزارت كشور انجام داديم با همكاري همين معاونين بود و ذهنيت هاي مشتركي داشتيم».

پورمحمدي افزود: «من چون به رفتار و سيستم جمعي باور دارم اقداماتم با اتكاء به بدنه كارشناسي و همت مديرانم صورت گرفته است. و حالا فكر مي كنم هاشمي كه جزو تصميم گيرندگان اين حوزه مديريتي وزارت كشور بوده، بتواند آن را به خوبي تعقيب كند».

وزير سابق كشور در مورد نمره به خودش و مجموعه وزارت كشور گفت: «من به خودم هيچ وقت نمره خوبي نمي‌دهم ولي به همكارانم نمره خوب مي‌دهم».

خبرنگاري پرسيد آيا تغيير پي در پي در سطح مديران، از دست دادن فرصت هاي كشور نيست؟ پورمحمدي گفت: «تغيير و تصميمات، برنامه‌ها و مديريت براي كشور هزينه زيادي دارد و تا امروز نيز سعي كردم اين منطق را حتي الامكان عملي كنم من تنها در حد ضرورت به تغييرات در تصميم گيري مديران تن دادم و اميدوارم كه اين رويه بتواند ادامه پيدا كند».

پور محمدي در مورد بازگشت اش به وزارت اطلاعات گفت: «من بنا ندارم به حوزه‌هايي كه سابقه كار در آنها داشته‌ام بازگردم آنچه كه علاقه شخصي من است، كار طلبگي، علمي و فرهنگي در جامعه است».

وي افزود: «البته به ضرورت از هيچ كاري ابا ندارم و پروا نمي كنم و تا الان هم هر فرصتي پيدا كرده‌ام دو تا سه ماه به كار علمي خود بازگشته‌ام و دوباره به سراغم آمده اند و به انجام كاري مكلفم كرده اند».

پور محمدي در پايان تصريح كرد:« از فردا مجدداً با كتابخانه خودم دمخور خواهم شد».
 سه شنبه 31 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 439]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن