تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ساعتى عدالت بهتر از هفتاد سال عبادت است كه شب‏هايش به نماز و روزهايش به روزه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821190384




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اينترميلان با مانچيني مذاكره مي‌كند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: اينترميلان با مانچيني مذاكره مي‌كند
ورزش. ورزش‌هاي توپي. فوتبال = ساكر
رييس باشگاه فوتبال اينترميلان در پي انتشار شايعات جديدي در مورد آينده روبرتو مانچيني در اين تيم اعلام كرد كه با او مذاكره خواهد كرد.

به گزارش خبرگزاري رويترز ، اينترميلان يكشنبه شب بعد از پيروزي ‪ ۲‬بر صفر مقابل پارما درآخرين روز از مسابقات فصل جاري سري آ به عنوان قهرماني اين رقابت‌ها دست يافت، اما مانچيني بعد از مسابقه با رسانه‌ها صحبت نكرد كه همين امر باعث انتشار شايعات جديدي در مورد آينده وي در اين تيم شد.

اين مربي ‪ ۴۳‬ساله بعد از شكست مقابل ليورپول در جام قهرمانان باشگاه‌هاي اروپا در ماه مارس اعلام كرد كه در پايان فصل از اينترميلان مي‌رود، اما ماسيمو موراتي رييس باشگاه روز بعد اعلام كرد كه اين مربي در سمت خود باقي خواهد ماند.

اما با وجود تكذيب باشگاه هنوز هم شايعاتي در مورد احتمال انتخاب خوزه مورينيو سرمربي سابق چلسي به عنوان مربي جديد به گوش مي‌رسد.

موراتي بعد از قهرماني اينترميلان گفت: مانچيني و من سعي مي‌كنيم از دوربين‌ها دور باشيم. من خوشحالي او را ديدم. همه ما براي اين موفقيت خيلي اذيت شديم اما به يكديگر ايمان كامل داشتيم.

به گفته برخي ديگر از عوامل باشگاه اينترميلان مانچيني براي كسب چهارمين قهرماني پياپي سري آ قطعا فصل بعد در اين تيم خواهد ماند.

هرنان كرسپو مهاجم اينتر در اين‌باره گفت كه چه مانچيني چه مورينيو سرمربي اينترميلان باشند در اين تيم مي‌ماند.

اين بازيكن آرژانتيني در پاسخ به سوالي در مورد اينكه اگر مورينيو بيايد چه كار خواهد كرد ، اظهار داشت: اگر او بيايد يا اگر مانچيني بماند مي خواهم در اين تيم بمانم. اما اكنون وقت صحبت در مورد آن نيست.
 دوشنبه 30 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 224]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن