تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه اگر مردم آثار آن را مى دانستند، به جهت حريص بودن به خير و بركتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815344234




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تلاش سه دهه اخير صنعت نفت نقطه عطف يكصدسالگي آن است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: تلاش سه دهه اخير صنعت نفت نقطه عطف يكصدسالگي آن است
اهواز - خبرگزاري مهر: مديرعامل شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب گفت: هرچند صنعت نفت كشور در يكصد سال اخير افتخارات زيادي براي كشور رقم زده، اما تلاشهاي كاركنان صنعت نفت در سه دهه اخير، نقطه عطف يكصدسالگي آن است.

غلامرضا حسن بيگلو در گفتگو با خبرنگار مهر در اهواز اظهار داشت: در يكصدمين سالگرد صنعت نفت ايران رخدادهاي زيادي قابل بررسي است، اما نكته مهم رخدادهايي است كه در سه دهه اخير اين قرن رخ داده است.

حسن بيگلو ادامه داد: ايثارگريها، جانفشاني ها و برنامه هاي ارزشي كه از طريق مناطق نفت خيز در تكوين مبارزات مردمي و تثبيت به ثمر رسيدن انقلاب اسلامي انجام شد، يكي از شاخص هاي بزرگ اين سه دهه است.

وي گفت: پس از پيروزي انقلاب اسلامي اين نگراني وجود داشت كه با خروج خارجي ها، كارهاي راهبردي و استمرار توليد نفت با چالش روبرو شود، اما خوشبختانه مهارتها و قابليتهاي كاركنان مناطق نفت خيز اين نگراني ها را از اذهان مسئولان زدوده شد و توليد نفت ادامه يافت.

حسن بيگلو افزود: در هشت سال دفاع مقدس نيز به موازات جانفشاني ها و ايثارگري ها، همكاران ما زير بمباران هاي دشمن شبانه روز فعاليت كردند به گونه اي كه حتي يك روز نيز توليد نفت متوقف نشد.

روز پنجم خرداد ماه سال جاري از آن روزي كه مته حفاري گروه جورج رينولدز در عمق 360 متري زمين در مسجد سليمان به نفت رسيد، دقيقا يكصد سال مي گذرد.
 يکشنبه 29 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 179]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن