تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم، بيشتر از آن‏كه با عمر خود زندگى كنند، با احسان و نيكوكارى خود زندگى مى‏كنند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816451468




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تركان اعلام كرد:شل و رپسول به زمانبندي تعيين شده نمي رسند/ اولتيماتومي به شل نداده ايم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: تركان اعلام كرد:شل و رپسول به زمانبندي تعيين شده نمي رسند/ اولتيماتومي به شل نداده ايم
معاون برنامه ريزي و نظارت بر منابع هيدروكربوري وزارت نفت با بيان اينكه احتمالا شل و رپسول نسبت به زمانبندي تعيين شده از سوي ايران تاخير خواهند داشت، گفت: دلايل اين تاخير قطعا از سوي وزارت نفت بررسي خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر اكبر تركان با بيان اينكه دلايل تاخير شركتهاي شل و رپسول بررسي خواهد شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شركت شل به وزير نفت پيشنهاد داده است تا به دليل اولويت در توسعه فاز 13 پارس جنوبي كه يك بلوك مرزي محسوب مي شود، ايران فازهاي ديگري را به توليد ال.ان.جي اختصاص دهد.

معاون برنامه ريزي و نظارت بر منابع هيدروكربوري وزارت نفت تاكيد كرد: وزارت نفت به همراه شركتهاي شل و رپسول در حال بررسي پيشبرد برنامه هاي توسعه اي فاز 13 بوده و براي تامين بخش بالا دست پروژه پرشين ال.ان.جي فاز هاي 20 و 21 را به اين شركتها پيشنهاد داده است.

وي با تاكيد براينكه ضرب الاجلي براي شركتهاي شل و رپسول تعيين نشده است، خاطرنشان كرد: وزير نفت به اين دو شركت اعلام كرده بود كه زمانبندي پروژه را در نظر داشته باشند كه اين به معناي اولتيماتوم نيست.وي اضافه كرد: بلوك 13 ميدان گازي پارس جنوبي با كشور قطر مشترك است، از اين رو ما قصد داريم، بدون هيچگونه تاخيري اين بلوك را به مرحله توليد برسانيم.

معاون برنامه ريزي ونظارت برمنابع هيدروكربوري وزارت نفت مهمترين تصميمات كارگروه ويژه نفت را فرمول قيمت گذاري براي ميعانات گازي، فراهم كردن شرايط براي سرمايه گذاري شركتها از منابع داخلي و تخفيف به سرمايه گذاران خارجي كه در ايران پالايشگاه احداث مي كنند، عنوان كرد و افزود: تاكنون قرارداد خط لوله صلح موضوع بحث اين كارگروه نبوده است.

وي ادامه داد: در اين كارگروه وزير نفت، قائم مقام وزير نفت، معاون امور بين الملل وزارت نفت، معاون برنامه ريزي و نظارت برمنابع هيدروكربوري وزارت، وزراي صنايع و معادن و امور اقتصادي و دارايي، رئيس سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري و وزير امور خارجه حضور دارند و موضوعات مهم را بدون نياز به تائيد شوراي اقتصاد تصويب مي كنند.

به گفته تركان موضوعات مورد بررسي در اين كارگروه ابتدا در كميسيون فرعي مطرح و نتيجه آن در جلسه وزرا بررسي مي شود و در نهايت به اطلاع رئيس جمهور مي رسد.

وي مزيت مهم تشكيل اين كارگروه را عدم نياز به تائيد شوراي اقتصاد دانست و خاطر نشان كرد: براي تصويب موضوعات مهم ديگر نيازي نيست منتظر تائيد شوراي اقتصاد بمانيم.

معاون برنامه ريزي و نظارت بر منابع هيدروكربوري وزارت نفت همچنين توضيح داد: 3 درصد درآمدهاي نفتي كه به پارس جنوبي اختصاص يافته است، جايگزين محدوديتهاي فاينانس مي شود، ضمن اينكه شركت ملي نفت مطابق روال سالهاي گذشته براي توسعه پارس جنوبي بودجه تعيين كرده است.

به گفته وي اين 3 ميليارد دلار براي استفاده همه قراردادهاي منعقد شده و در حال اجراي پارس جنوبي در نظر گرفته شده است تا محدوديتهاي منابع خارجي در پارس جنوبي را جبران كند.

تركان تصريح كرد: اين بند از اول امسال درقانون بودجه گنجانده شده است وطبق برنامه هر ماه از درآمدهاي نفتي كسر مي شود.
 جمعه 27 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 198]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن