تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر که رکوع نمازش را کامل انجام دهد هیچ ترس و وحشتی در قبر با سراغش نمی آید. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816596865




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرهنگ و ادب در هفته گذشته/مصوبه خبرساز دولت براي خبرگزاريها/ غرفه‌هاي نمايشگاه كتاب آب رفت!


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: فرهنگ و ادب در هفته گذشته/مصوبه خبرساز دولت براي خبرگزاريها/ غرفه‌هاي نمايشگاه كتاب آب رفت!
مصوبه خبرساز دولت براي خبرگزاريها/ غرفه‌هاي نمايشگاه كتاب آب رفت!
مصوبه اخير دولت مبني بر الزام خبرگزاريها به درج منابع خبري خود، با واكنش‌هاي زيادي از سوي نمايندگان مجلس و كارشناسان رسانه مواجه شد.

خبرگزاري مهر - گروه فرهنگ و ادب: مرور اخبار مهم حوزه فرهنگ و ادب را در هفته گذشته با نگاهي با مصوبه اخير دولت مبني بر الزام خبرگزاريها به درج نام كامل منابع خبري‌شان و واكنش‌ها به آغاز آغاز مي‌كنيم.

واكنش‌ها به مصوبه دولت درباره الزام خبرگزاريها به درج منابع خبري‌شان

اين مصوبه از سوي تعدادي از نمايندگان مجلس و كارشناسان رسانه با واكنش‌هايي مواجه شد:

جواد آرين‌منش نماينده مردم مشهد در مجلس شوراي اسلامي و عضو كميسيون فرهنگي با تاكيد بر اينكه قانون مطبوعات قابل تعميم به رسانه‌هاي ديجيتال نيست، ابلاغ مصوبه اخير از سوي دولت را هم نيازمند تطبيق با قانون از سوي دولت دانست.

سيدفاضل موسوي عضو كميسيون اصل 90 مجلس شوراي اسلامي هم در واكنش به اين مصوبه گفت: دولت حق قانونگذاري ندارد و مصوبه اخير هم در ايجاد محدوديت براي خبرگزاريها، غير قانوني است.

حميدرضا فولادگر عضو كميسيون ماده 10 احزاب مجلس شوراي اسلامي هم در اين باره، خواستار بررسي خارج از دستور اين مصوبه در هيئت تطبيق مصوبات مجلس شد.

از سوي ديگر نظام‌الدين موسوي مديرعامل خبرگزاري فارس، مصوبه اخير دولت را، اقدامي در جهت محدود كردن فعاليت رسانه‌هاي منتقد، مغاير با قانون و مصوبه‌اي با پيش‌زمينه سياسي ارزيابي كرد.

امير محبيان مديرعامل خبرگزاري آريا هم گفت: از آنجا كه خبرنگاران مي‌توانند منبع خبر باشند، در نتيجه در مصوبه اخير دولت كه در آن ذكر منبع براي خبرگزاري‌ها الزامي شده، خبر و گزارش مي‌تواند از سوي خود خبرنگار نقل شود.

همچنين علي‌اكبر كسائيان دبير هيئت منصفه مطبوعات هم معتقد است: شرايط اضطراري فعلي و جنگ سايبري آمريكا عليه ايران، اقدام دولت در تصويب و ابلاغ مصوبه‌اي براي فعاليت رسانه‌هاي ديجيتال را توجيه مي‌كند.

جعفر محمدي مديرمسئول سايت خبري - تحليلي عصر ايران هم گفت: اگر بخواهيم خيلي روي منبع خبر تاكيد كنيم، خيلي از خبرها اساساً منتشر نخواهند شد. چون خيلي از منابع خبري كه موثق هستند و رسانه‌ها بر آ‌ن‌ها تاكيد مي‌كنند، ديگر به رابط‌هايشان خبر نخواهند داد. از طرفي همان رابط‌ها در معرض اخراج خواهند بود.

اسكندر صالحي مديرمسئول سايت خبري تحليلي تابناك با رد لزوم درج منبع خبري در همه اخبار رسانه‌ها گفت: به نظرم قبل از دولت يا مجلس يا هر نهاد ديگر، اين وظيفه ما رسانه‌ها است كه يك صنف يا اتحاديه تشكيل ‌داده و در آن به تعريف و تبيين استانداردهايمان بپردازيم.

از سوي ديگر، سيدمحمد حسيني وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي هم در واكنش به انتقادها نسبت به مصوبه اخير هيئت دولت مبني بر الزام خبرگزاري‌ها به درج منبع خبرهايشان، تاكيد كرد كه وزارتخانه متبوعش تنها آئين‌نامه مورد نياز براي اجرايي شدن مصوبه مجلس را در اين خصوص، تهيه، تدوين و ابلاغ كرده است.

آخرين وضعيت پروژه 66 ميلياردي ساختمان جديد كتابخانه مجلس

عمليات اجرايي پروژه ساختمان جديد كتابخانه، موزه و مركز اسناد و پژوهش‌هاي مجلس شوراي اسلامي در 7 ماه گذشته حدود 5 درصد پيشرفت فيزيكي داشته و مجريان پروژه پيش‌بيني مي‌كنند با صرف 66 ميليارد تومان تا آخر تابستان سال 1392 آماده بهره‌برداري شود.

به گفته مهندس محسن فكور جانشين معاون اجرايي سازمان عمراني مناطق شهرداري تهران، قرارداد پروژه «طراحي و اجراي ساختمان كتابخانه، موزه و مركز اسناد و پژوهش‌هاي مجلس شوراي اسلامي» است، در تاريخ 28/6/1390 با شماره 200409/90/141 بين شركت ساختماني بناسازان سپاهان و سازمان عمراني مناطق شهرداري تهران منعقد شد.

وي تاكيد كرد كه بر اساس قرارداد مذكور مدت اين پروژه 730 روز (تا 28/6/1392) و مبلغ كل قرارداد 66 ميليارد و 147 ميليون و 879 هزار و 114 تومان است كه 68 ميليون تومان آن مربوط به طراحي و مابقي مربوط به اجراي پروژه است.

جانشين معاون اجرايي سازمان عمراني مناطق شهرداري تهران همچنين گفت: طبق نقشه، ساختمان كتابخانه، موزه و مركز اسناد و پژوهش‌هاي مجلس شوراي اسلامي داراي 5 بلوك و هر بلوك داراي 5 طبقه است. تاكنون 3 بلوك رفع معارض شده و شهرداري منطقه 12 كار تملك ساختمان‌هاي اين محدوده‌ها را انجام داده است. بر اساس قرارداد مساحت زيربناي پروژه 59 هزار و 500 مترمربع است كه اين ميزان به 77 هزار و 200 مترمربع افزايش يافته است.

جانشين معاون اجرايي سازمان عمراني مناطق شهرداري تهران همچنين به روند پيشرفت پروژه طراحي و اجراي ساختمان كتابخانه، موزه و مركز اسناد و پژوهش‌هاي مجلس شوراي اسلامي با توجه به نقشه‌هاي تدوين يافته و در حال تدوين آن اشاره كرد.

وي تاكيد كرد: با توجه به برنامه مندرج در پروژه و با احتساب تمام فعاليت‌هاي عمراني، پروژه طراحي و اجراي ساختمان كتابخانه، موزه و مركز اسناد و پژوهش‌هاي مجلس شوراي اسلامي تاكنون كه 7 ماه از شروع عمليات اجرايي آن مي‌گذرد، 4.76 درصد پيشرفت واقعي داشته است.

برنامه‌هاي دومين جشنواره روز ملي خليج فارس

چند روز بيشتر تا مناسبت روز ملي خليج فارس (10 ارديبهشت) باقي نمانده و در آستانه اين رويداد، برنامه‌هاي جشنواره روز ملي خليج فارس، از سوي وزير ارشاد تشريح شد.

به گفته وزير ارشاد، رئيس جمهور در روز ملي خليج فارس (10 ارديبهشت) در بوشهر سخنراني مي‌كند. امسال برنامه‌هاي جشنواره مذكور با محوريت استان هرمزگان و جزيره ابوموسي و با همكاري مسئولان استاني در يزد، خوزستان و بوشهر برگزار مي‌شود.

برگزاري جشنواره شعر خليج فارس در خوزستان، رونمايي از چندين كتاب و بازي رايانه‌اي مرتبط با خليج فارس، تجليل از شخصيت‌هايي كه نقش مهمي در شناساندن هويت خليج فارس داشته‌اند و نيز خانواده شهداي خليج فارس، برپايي يك نمايشگاه عكس در يزد با عنوان «از كوير تا خليج»، راه‌اندازي سه مجتمع فرهنگي ديجيتال در شهرهاي بندرعباس، قشم و ابوموسي، برپايي همايش علمي - تحقيقاتي با همكاري منطقه آزاد كيش و جهاد دانشگاهي و با حضور تعداد زيادي از نخبگان علمي، برگزاري جشنواره پيامكي با عنوان خليج فارس، تجهيز يك كشتي مسافربري در آبهاي نيلگون خليج فارس و استفاده رايگان از آن براي عموم مردم طي سه روز و افتتاح كتابخانه تخصصي و مجازي خليج فارس، از جمله برنامه‌هاي دومين جشنواره ملي خليج فارس است.

حسيني از برنامه وزارتخانه متبوعش براي حضور گسترده خبرنگاران رسانه‌هاي داخلي و خارجي براي پوشش رسانه‌اي دومين جشنواره ملي خليج فارس كه برنامه‌هاي آن از اواخر هفته جاري تا اواسط هفته آينده در استان‌هاي مذكور به مرحله اجرا درخواهند آمد، خبر داد.

همايش مالكيت معنوي و تلاش‌هاي ايران براي عضويت در سازمان تجارت جهاني

در هفته‌اي كه گذشت دومين مالكيت ادبي، هنري و حقوق مرتبط با حضور نخبگان دانشگاهي و در مركز همايش‌هاي سازمان صدا و سيما برگزار شد.

در اين همايش كه با حضور محمدرضا رحيمي معاون اول رئيس جمهور گشايش يافت، چالش‌هاي حقوق مالكيت ادبي و هنري، چشم‌انداز اين حقوق در نظام حقوقي ايران و معاهدات بين‌المللي، نقض حقوق مالكيت ادبي و هنري و حقوق مرتبط در نظام حقوقي ايران و صنعت نشر، سينما و موسيقي و حقوق مالكيت ادبي هنري و حقوق مرتبط مورد بحث و بررسي مسئولان و كارشناسان اين حوزه قرار گرفت.

علاوه بر معاون اول رئيس جمهور، سيد محمد حسيني و مرتضي بختياري وزراي ارشاد و دادگستري هم سخنراني كردند. همچنين كارول كرولا كه به نمايندگي از سازمان جهاني مالكيت فكري (وايپو) ايران به اين همايش آمده بود، پيام فرانسيس گري رئيس اين سازمان را به همايش حقوق مالكيت ادبي، هنري و حقوق مرتبط قرائت كرد.

محمدرضا رحيمي معاون اول رئيس جمهور در اين همايش ا اشاره به روند بررسي لايحه حمايت از حقوق مالكيت ادبي، هنري و حقوق مرتبط در هيئت دولت گفت: تا كنون بيش از نيمي از مواد اين لايحه بررسي شده است.

سيدمحمد حسيني وزير ارشاد گفت: در سال 1390 پيش‌نويس لايحه الحاق دولت به كنوانسيون‌هاي برن و روم جهت تصويب در هيئت دولت آماده شد و اميد است به‌زودي شاهد تصويب پيوستن ايران به آن دو كنوانسيون توسط هيئت دولت و مجلس باشيم.

فرانسيس‌گري مدير كل سازمان جهاني مالكيت فكري (وايپو) هم در پيامي به همايش حقوق مالكيت ادبي، هنري و حقوق مرتبط تاكيد كرد كه بايد به مالكيت فكري به عنوان يك مكانيزم توانمندساز نگاه كرد تا بتوان با چالش‌هاي اين عرصه مقابله كرد.

مرتضي بختياري وزير دادگستري هم گفت: متاسفانه هنوز قوانين مربوط به حمايت از حقوق مالكيت ادبي، هنري و حقوق مرتبط جايگاه شايسته خود را در نظام حقوقي كشور نيافته است.

گرمارودي: اگر دوباره متولد شوم، اين راه را نمي‌روم

روز گذشته (چهارشنبه 6 ارديبهشت) سيد علي موسوي گرمارودي در قالب يكي از نشست‌هاي ديداري با اهل قلم، در شهر كتاب مركزي حضور يافت و با مخاطبان آثارش به گفتگو پرداخت.

سيدعلي موسوي گرمارودي با ذكر خاطراتش از دوران محكوميتش قبل از انقلاب اسلامي گفت: شعر يكي از دلايل زنداني شدن من بود. به ويژه شعر «بهار خون» چون طرف صحبتم در آن مشخصا شاه بود و به تعداد كلماتش هم شلاق خوردم.

سيدعلي موسوي گرمارودي همچنين در پاسخ اين پرسش كه «اگر بار ديگر به دنيا بياييد، چه راهي را در پيش مي‌گيريد؟» گفت:

گرمارودي در پاسخ به اين سوال گفت: اگر دوباره به دنيا بيايم، قطعاً راهي را كه رفتم، نخواهم رفت. وقتي پدرم درگذشت، در مراسم ختمش در مسجد الجواد، آقاي فاطمي‌نيا به منبر رفت. ايشان از اين كه سيد ابوالحسن اصفهاني به پدرم در 24 سالگي‌اش اجازه اجتهاد داده بود، تعجب كرده بود. اما پدرم فقط تدريس مي‌كرد.

كاهش محسوس متراژ غرفه‌هاي برخي ناشران در نمايشگاه

در حالي كه از 4 ارديبهشت، كار اعلام محل و متراژ غرفه اختصاص يافته به برخي ناشران حاضر در نمايشگاه كتاب امسال آغاز شده و همچنان ادامه دارد، خبرها حاكي از اين است كه اين روند با موازين اعلام شده از سوي مسئولان اين نمايشگاه همخواني ندارد.

بر اساس يكي از ضوابط مربوط به حضور ناشران داخلي در بيست و پنجمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران كه در سايت وزارت ارشاد قابل دسترس است، «مبناي ثبت نام براي ناشران به تفكيك هر حوزه: عمومي، دانشگاهي و آموزشي 35 عنوان و براي ناشران بخش كودك و نوجوان 40 عنوان است كه حداقل در همه حوزه‌ها بايستي 15 عنوان آن چاپ اول باشد.»

اين در حالي است كه بر اساس اطلاع خبرنگار مهر در مورد متراژ تخصيص يافته به ناشران، ضابطه فوق - بنا به دلايلي كه هنوز معلوم نيست - در مواردي زير پا گذاشته شده است.

اطلاعات رسيده به خبرنگار مهر حاكي از اين است كه ناشراني كه در سال 1390 حتي بيش از حد نصاب مد نظر مسئولان براي ثبت نامشان جهت حضور در نمايشگاه، كتاب چاپ كرده‌اند، غرفه‌هايي با متراژ كمتر - نسبت به سال گذشته - به آنها داده شده است.

به عنوان مثال انتشارات كتاب پارسه كه در سال گذشته 50 عنوان كتاب چاپ اول منتشر كرده، امسال 9 مترمربع غرفه دارد. اين در حالي است كه غرفه اين ناشر در سال گذشته 12 مترمربع بود.

انتشارات مرواريد كه در سال گذشته 40 عنوان كتاب چاپ اول منتشر كرده، 18 مترمربع غرفه دارد. اين ناشر همچنين در طول سال 90 بيش از 100 عنوان كتاب قبلي خود را تجديد چاپ كرده و امسال با بيش از 400 عنوان كتاب در نمايشگاه حاضر مي‌شود. مسئولان نمايشگاه در حالي به انتشارات مرواريد تنها 18 مترمربع غرفه داده‌اند كه متراژ غرفه اين ناشر در سال گذشته 32 مترمربع بوده است.

انتشارات نگاه كه در طول سال گذشته بيش از 30 عنوان كتاب تازه منتشر كرده، امسال غرفه‌اي معادل 27 مترمربع دارد و اين در حالي است كه متراژ غرفه اين ناشر در سال گذشته 36 مترمربع بوده است. نشر ثالث هم كه كتاب‌هايي در حوزه‌هاي مختلف مانند فلسفه، ادبيات خارجي و داستان و شعر ايراني منتشر مي‌كند، امسال غرفه‌اي معادل 27 مترمربع دارد و اين در حالي است كه متراژ غرفه اين ناشر هم در سال گذشته 33 مترمربع بوده است.

نشر نيلوفر كه متراژ غرفه‌اش در سال گذشته 27 مترمربع بوده، امسال نتوانست بيشتر از 21 مترمربع از فضاي نمايشگاه را به خود اختصاص دهد. متراژ غرفه نشر زوّار كه سال گذشته 21 مترمربع بود، امسال به 18 مترمربع كاهش يافته است.

انتشارات نسل نوانديش كه سال گذشته در فضايي معادل 55 مترمربع كتاب‌هايش را عرضه مي‌كرد، امسال بايد اين كار را در 40 مترمربع فضا انجام دهد. انتشارات ققنوس كه در طول سال گذشته بيش از 50 عنوان كتاب چاپ اول منتشر كرده، تنها توانسته 60 مترمربع غرفه بگيرد. اين در حالي است كه متراژ غرفه اين ناشر در سال گذشته 100 مترمربع بود.

طي چند روز گذشته ناشران به شكل‌هاي مختلف (شفاهي و كتبي) اعتراض خود را نسبت به عملكرد مسئولان ثبت‌نام اين نمايشگاه در مورد زمينه غرفه‌هاي تخصيص يافته به خود، اعلام كرده‌‌اند كه با اين پاسخ از سوي مسئولان مربوطه مواجه شده‌اند؛ «ما اينجا كارمنديم و بر اساس دستوري كه از بالا گفته‌اند، عمل مي‌كنيم».

رعايت نشدن ضوابط تخصيص غرفه به ناشران در حالي صورت مي‌گيرد كه در بند 7 ضوابط حضور ناشران داخلي در بيست و پنجمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران آمده است: «پذيرش ثبت نام و متراژ اختصاص داده شده به هر ناشر در بخش‌هاي مختلف براساس متراژ مفيد سالن‌هاي در اختيار و شاخص‌هايي همچون: شمارگان، تعداد عناوين، تعداد صفحات، نوع كتب ناشر از حيث محتوا، تأليف، ترجمه، تصحيح، گردآوري و همچنين رعايت و توجه به ارزش‌هاي اسلامي و فرهنگي جامعه و آثار برگزيده جشنواره‌هاي مختلف و تخلفات در نمايشگاه‌هاي گذشته تعيين خواهد شد».

نقشه‌اي از جهان در سال 1460 با درج نام خليج فارس به كتابخانه ملي هديه شد

اما بشنويد از نقشه‌اي از جهان در سال 1460 و مندرج به نام خليج فارس كه دو روز پيش به كتابخانه ملي ايران هديه شد. اين نقشه در جريان بازديد توماس ماكوفسكي رئيس كتابخانه ملي لهستان از كتابخانه ملي ايران و در آستانه روز ملي خليج فارس، به رئيس كتابخانه ملي ايران هديه شد.

در ابتداي نشست خبري مشترك اسحاق صلاحي رئيس سازمان اسناد و كتابخانه ملي ايران و توماس ماكوفسكي رئيس كتابخانه ملي لهستان كه با حضور جمعي از معاونان و مديران سازمان اسناد و كتابخانه ملي ايران و نيز نماينده وزارت امور خارجه در محل كتابخانه ملي ايران برگزار شد، اسحاق صلاحي با اشاره به تفاهم‌نامه 9 ماده‌اي مشترك ميان كتابخانه‌هاي ملي ايران و لهستان كه در سال 88 منعقد شده است، هدف از سفر ماكوفسكي و هيئت همراه را به ايران، پيگيري مصوبات آن موافقت‌نامه عنوان كرد.

همچنين توماس ماكوفسكي رئيس كتابخانه ملي لهستان كه در هفتادمين سالگرد پناهندگي حدود 120 هزار لهستاني به ايران در دوران جنگ جهاني دوم، به كشورمان سفر كرده بود، در سخناني بر گسترش همكاريهاي مشترك آموزشي و تحقيقاتي در زمينه علوم كتابداري، اطلاع رساني و آرشيوي و نيز مبادله منابع، اسناد و نسخ خطي با كتابخانه ملي ايران تاكيد كرد.

در پايان نشست خبري مشترك روساي كتابخانه‌هاي ملي ايران و لهستان، هدايايي ميان طرفين مبادله شد؛ اسحاق صلاحي 3 لوح فشرده را كه حاوي فهرستي از 39 جلد كتاب انگليسي موجود در كتابخانه ملي ايران و درباره لهستان، فهرست 74 جلد كتاب به زبان فارسي درباره اين كشور، يك نقشه به زبان انگليسي و فهرستي از 7 پايان‌نامه و 61 عنوان منبع غيركتابي و فهرست نسخه‌هاي خطي درباره ترجمه كتاب‌ها به زبان فارسي به همراه نسخه‌اي آراسته از داستان مربوط به «زال و رودابه» (بخشي از شاهنامه) و نيز يكي از صنايع دستي اصفهان بود، به توماس ماكوفسكي هديه كرد و رئيس كتابخانه ملي لهستان نيز نقشه‌اي از جهان را كه توسط كلوديوس تالميوس در قرن 15 ميلادي و كتابي با عنوان «ارزشمندتر از طلا» را كه نزد كتابداران اين كشور بسيار محبوب است، به اسحاق صلاحي هديه كرد.

© 2003 Mehr News Agency .

پنجشنبه|ا|7|ا|ارديبهشت|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن