تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در هيچ كارى به مردم اميد نبندد و همه كارهاى خود را به خداى عزوجل واگذارد، خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821319815




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

وزير كشور:پليس نماد اقتدار،مقبوليت و مشروعيت نظام است


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: وزير كشور:پليس نماد اقتدار،مقبوليت و مشروعيت نظام است


خبرگزاري آريا- وزير كشور با تأكيد بر اينكه نيروي انتظامي نماد اقتدار،مقبوليت و مشروعيت نظام است،اظهار داشت:بايد از اقداماتي كه به اقتدار پليس خدشه وارد مي كند،جلوگيري كنيم.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از پايگاه اطلاع رساني پليس، نشست فصلي فرماندهان ارشد نيروي انتظامي با حضور مهندس مصطفي محمد نجار جانشين فرمانده معظم كل قوا در ناجا درتهران برگزار شد.
وزير كشور در جمع فرماندهان ارشد نيروي انتظامي با اشاره به برگزاري نهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي ،افزود:نهمين دوره انتخابات مجلس در كمال امنيتي كه نيروي انتظامي برقرار كرده بود برگزار شد.
وي به بيانات مقام معظم رهبري كه فرمودند :كاركنان نيروي انتظامي مصداق مجاهدان في سبيل الله هستند را يادآور شد و گفت:پليس در سال 1390 بسيجي وار و جهاد گونه ضمن انجام ماموريت ها و وظايف ذاتي خود هماهنگ با شوراي امنيت كشور و جامعه اطلاعاتي و امنيتي كشور با اجراي طرح هاي مؤثر و تلاش هاي شبانه روزي توانست علاوه بر برقراري نظم و امنيت تمام توطئه ها و برنامه هاي دشمنان را به نحوي مطلوب مهار و خنثي سازد.
مهندس نجار با باين اينكه امنيتي كه در كشور است بخش زيادي از آن مرهون تلاش هاي نيروي انتظامي است،تصريح كرد:با توجه به اينكه پليس جمهوري اسلامي ايران براي كشورهاي منطقه الگو شده است،بايد در سال 1391 با تلاش بيشتر در راستاي تحقق امنيت پايدار در كشور گام بردارد.
وي در ادامه سخنان خود با تأكيد بر اينكه نيروي انتظامي نماد اقتدار،مقبوليت و مشروعيت نظام است،اظهار داشت:بايد از اقداماتي كه به اقتدار پليس خدشه وارد مي كند،جلوگيري كنيم.
وزير كشور اعتماد ميان پليس و مردم را مطلوب ارزيابي كرد و گفت:خوشبختانه در سال هاي اخيرنيروي انتظامي گام هاي بلندي در راستاي جلب اعتماد و مشاركت مردم براي برقراري نظم و امنيت در كشور برداشته است.
وي در ادامه بر پيشگيري از جرائم،تربيت نخبگان و مديران و فرماندهان،حرفه اي شدن پليس،كارآيي و قدرت عملياتي و تسليحاتي پليس تأكيد كرد و گفت:دشمن تلاش مي كند با اقدامات عمليات رواني نظام اسلامي ما را ناكارآمد جلوه دهد كه خوشبختانه پليس براي كنترل افكار عمومي در خنثي كردن اين تبليغات اقدامات خوبي را انجام داده است.
مهندس نجار با اشاره به اينكه 50 درصد كشفيات مواد مخدر در نقطه صفر مرزي انجام مي شود بر تقويت و كنترل مرزها تأكيد كرد.
وزير كشور ساماندهي اتباع بيگانه،تقويت يگان هاي انتظامي با اولويت گشت هاي انتظامي،مبارزه جدي با باندهاي مواد مخدر را از مهمترين برنامه هايي اعلام كرد كه در سال 1391 بايد بيشتر مورد توجه قرار گيرند.

شنبه|ا|20|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن