تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تا زمانى كه مردم، امر به معروف و نهى از منكر نمايند و در كارهاى نيك و تقوا به ي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803699926




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ميز خبر


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: ميز خبر
آيت الله هاشمي رفسنجاني: مسئولان و دست‌اندركاران انتخابات از نگاه جناحي و باندي پرهيز كنند

احزاب و شخصيت‌ها - رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: در شرايط كنوني تمامي تلاش‌ها بايد به گونه‌اي باشد كه حضور مردم در پاي صندوق‌هاي راي كه نماد مردمي بودن نظام است افزايش يابد.به گزارش خبرآنلاين، آيتالله هاشمي رفسنجاني در ديدار اعضاي جبهه مردم‌سالاري، گفت: حضور مردم از اركان پيروزي اسلامي بوده و چنانچه در همه شريط مردم در عرصه حضور داشته باشند بقاي نظام تضمين مي‌شود.هاشمي اصلي ترين عرصه حضور مردم را عرصه انتخابات دانست و گفت: در ابتداي پيروزي انتخابات مردم خودجوش و بيش از 90 درصد در پاي صندوق هاي راي شركت مي‌كردند. در شرايط كنوني تمامي تلاش‌ها بايد به گونه‌اي باشد كه حضور مردم در پاي صندوق‌هاي را كه نماد مردمي بودن نظام است افزايش يابد و مسئولان، دست‌اندركاران انتخابات از نگاه جناحي و باندي پرهيز كنند. وي از اعضاي جببه مردم‌سالاري خواست تا از آسيب‌هاي بد اخلاقي‌ در انتخابات خوددراي كرده و چنانچه ديگران بداخلاقي‌هايي داشته باشند شما در اخلاص و ارزش‌هاي اسلامي پايبند باشيد.رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام با اشاره به اظهارات راشد الغنوشي مبني بر اينكه مدل حكومتي تركيه را بر مدل حكومتي ايران ترجيح مي‌دهد، اظهار داشت: در چند روز گذشته از مصر خبري رسيد كه براي من سخت تر از اظهارات راشد الغنوشي بود، چرا كه برخي از مساجد مصر ايران را متهم به حمايت از علويان سوريه بر عليه اهل سنت اين كشور مي‌كنند. ما بايد در برنامه‌ريزي‌ها و موضع‌گيري‌ها دقت لازم را به عمل آورده و موازين شرعي و اسلامي را رعايت كنيم تا بتوانيم الگوي مناسب و مطلوبي براي جهان اسلام و ساير كشور‌ها باشيم.

ايران آماده از سرگيري فوري روابط با مصر است

رئيس دفتر حافظ منافع ايران در قاهره بار ديگر از آمادگي كشورمان براي از سرگيري فوري روابط با مصر خبر داد. به گزارش مهر، "مجتبي اماني" در گفتگو با شبكه ON TV مصر اظهار داشت : در صورتي كه مصر خواهان روابط با ايران باشد، آمادگي داريم كه اين روابط را در همان روز اعلام آمادگي مصر از سر بگيريم.وي افزود: البته تحقق اين مسئله به قوانين جديد و تغيير قوانين گذشته در مصر نياز دارد كه در راه برقراري روابط ميان دو كشور مانع ايجاد كرده است. رئيس دفتر حافظ منافع ايران در مصر تاكيد كرد: قاهره و تهران مشتركات بسياري دارند اما "حسني مبارك" همواره در دوران حكومتش در اثر فشارهاي آمريكا زير بار برقراري روابط كامل ميان دو كشور نمي رفت.اماني همچنين به تهديدات آمريكا و برخي كشورها عليه مصر پس از اظهارات "نبيل العربي" وزير امور خارجه سابق درباره نزديك شدن تهران و قاهره به يكديگر اشاره كرد.

واكنش وزير خارجه انگليس به توقف صادرات نفت ايران

وزير امور خارجه انگليس در واكنش به توقف صادرات نفت ايران به كشورش مدعي شد كه تصميم ايران براي توقف فروش نفت به خريداران فرانسوي و انگليسي قبل از اجرايي شدن تحريم اتحاديه اروپا عليه نفت ايران، تاثيري روي امنيت انرژي انگليس يا عرضه نفت نخواهد داشت.به گزارش ايسنا، ويليام هيگ - وزير امور خارجه انگليس، در جمع نمايندگان مجلس عوام اين كشور گفت: دولت ايران مي‌تواند براي پايان دادن به تحريم‌ها اقدام كند. هدف ما بازگشت به مذاكرات براي بررسي تمام جنبه‌هاي برنامه هسته‌اي ايران و حصول يك نتيجه موفقيت آميز از اين مذاكرات است. سخنان وزير امور خارجه انگليس در شرايطي است كه اندكي پس از انتشار اين خبر بهاي نفت در بازارهاي جهاني به بالاترين سطح هشت ماه اخير رسيد. نفت سبك آمريكا(وست تگزاس) در بازار نيويورك براي تحويل در ماه مارس با دو دلار و 20 سنت افزايش 105 دلار و 44 سنت در هر بشكه (بالاترين رقم از پنجم مه سال گذشته تاكنون) معامله شد.همچنين بهاي نفت برنت درياي شمال با يك سنت كاهش 120 دلار و چهار سنت در هر بشكه رسيد. نفت برنت نيز روز دوشنبه براي اولين بار از 15 ژوئن بالاي 120 دلار در هر بشكه معامله شد.

خط و نشان كاخ سفيد براي روسيه و چين

وزير امور خارجه آمريكا در اظهاراتي جديد با لحني هشدارآميز خطاب به روسيه و چين كه قطعنامه ضدسوري غرب و اعراب را در شوراي امنيت وتو كرده‌اند، گفت: پكن و مسكو بايد موضع خود را در قبال سوريه تغيير دهند.به گزارش فارس به نقل از خبرگزاري آلمان، "هيلاري كلينتون" وزير امور خارجه آمريكا اعلام كرد: از تمام روش‌هاي ديپلماتيك موجود استفاده خواهيم كرد تا روسيه و چين را قانع كنيم رفتار و موضع خود را در قبال سوريه تغيير دهند. در حاليكه غرب آماده مي‌شود تا دولت سوريه را تضعيف كند، وزير خارجه آمريكا در حاشيه نشست "گروه 20" در مكزيك تصريح كرد كه پيام روشني براي روسيه و چين دارد و به دنبال جلب حمايت آنها عليه سوريه است.وي تصريح كرد: آنها (چين و روسيه) تصميم اشتباهي در حمايت كردن از "بشار اسد" رئيس‌جمهوري سوريه اتخاذ كرده‌اند. بنا بر اين گزارش، اين اظهارات توسط وزير خارجه آمريكا در حاشيه اجلاس وزراي خارجه گروه 20 كشور صنعتي و از اقتصادهاي بزرگ جهان در مكزيك مطرح شد.

طارق الهاشمي: اعتراف از محافظانم زير شكنجه گرفته شد

طارق الهاشمي با رد اتهامات وارده عليه خود در خصوص دست داشتن در عمليات تروريستي عنوان داشت كه اعترافات از محافظانش زير شكنجه و تحت فشار گرفته شده است.به گزارش ايسنا، به نقل از خبرگزاري فرانسه، طارق الهاشمي، معاون رئيس‌جمهوري عراق كه اخيرا حكم جلب وي به دليل دست داشتن در عمليات تروريستي در اين كشور صادر شده است، عنوان داشت: من اتهامات وارده عليه خود را رد مي‌كنم. وي در ادامه افزود: متهماني كه جزو نزديكان من هستند، در حال حاضر زير نظر وزارت دادگستري عراق نيستند و در زندان‌هايي مخفي حضور دارند.الهاشمي همچنين تاكيد كرد: اين افراد بازداشت شده همگي جزو محافظان من و كارمندان دفترم هستند كه اعترافات گرفته ‌شده از آنها زير شكنجه و تحت فشار انجام شده است. وي در ادامه افزود: از عراقي‌ها مي‌خواهم اعترافات و اخبار منتشر شده در اين زمينه را باور نكنند. كساني كه من را هدف قرار دادند، مي‌خواهند عراق همچنان اسير ظلم و استبداد باقي بماند.الهاشمي همچنين عنوان داشت: درست نيست كه سيستم قضايي كشور وسيله‌اي براي سياسي كردن مسائل شود، بلكه وكلاي مدافع بايد بتوانند بدون قيد و شرط به وظيفه خود عمل كنند. من بار ديگر تاكيد مي‌كنم كه قصد دارم در دادگاهي عادلانه حاضر شوم.

سه|ا|شنبه|ا|2|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن