تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين اعمال، خداشناسى است، زيرا با وجود علم و معرفت، عمل، كم يا زياد تو را سود مى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815293493




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مورينيو در روسيه؛ وياس بوآس در ايتاليا


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مورينيو در روسيه؛ وياس بوآس در ايتاليا
تهران - مسابقات فوتبال ليگ قهرمانان اروپا اين هفته در حالي پيگيري مي شود كه در بازي هاي سه شنبه رئال مادريد با مربيگري "خوزه مورينيو" به روسيه مي رود و چلسي با رهبري دستيار سابق مورينيو به ايتاليا.


به گزارش منابع خبري، رئال مادريد با ركورد 9 دوره قهرماني اروپا و به پشتوانه 18 پيروزي در 19 بازي گذشته خود در ليگ اسپانيا و فاصله 10 امتيازي با بارسلونا قرار است به خانه زسكا مسكو برود.

در اين بازي كه در سرماي شديد منهاي 12 درجه مسكو برگزار خواهد شد "كاكا"، "مارسلو" و "سامي خديرا" حضور خواهند داشت اما "آنخل دي ماريا" مصدوم است.

اين بازيكن آرژانتيني در جريان برد چهار بر صفر رئال برابر راسينگ سانتاندر سومين گل اين تيم را به ثمر رساند اما در اواخر بازي به شدت زمين خورد و همان پايي كه او را از ماه دسامبر تا كنون نيمكت نشين كرده بود دوباره آسيب ديد.

"لاسانا ديارا" و "هميت آلتينتوپ" نيز از مصدومان رئال در اين بازي هستند در حاليكه "آلوارو آربلوآ" به ميدان خواهد رفت.

در ديگر بازي سه شنبه تيم بحران زده چلسي در بازي با ناپولي قصد دارد سهميه انگليسي ها در اين ليگ را همچنان حفظ كند چرا كه منچستريونايتد و منچسترسيتي به ليگ اروپا رفته اند و آرسنال به عنوان ديگر تيم انگليسي در آستانه حذف قرار دارد.

بنابر اين چلسي تنها تيم از كشوري است كه از بين 12 فيناليست گذشته ليگ قهرمانان شش نماينده داشته است.

چلسي پس از 4 دوره حضور در نيمه نهايي ليگ قهرمانان و رسيدن به فينال رقابت هاي 2008 سابقه خوبي در اين مسابقات دارد اما در حال حاضر به دليل قرار گرفتن در مكان پنجم ليگ برتر انگليس و تساوي شنبه شب در جام حذفي در مقابل يك تيم دسته دومي، وضعيت خوبي ندارد.

از سوي ديگر "آندرس وياس بواس" سرمربي اين تيم كه روزي دستيار مورينيو در تيم هاي پورتو و اينترميلان بوده، متوجه شده كه از حمايت برخي از بازيكنانش برخوردار نيست.

وي اميدوار است در مقابل ناپولي كاپيتان "جان تري"‌ و "اشلي كول"‌را كه مصدوم بودند در اختيار داشته باشد و درعين حال براي تقويت روحيه تيم از "ديديه دروگبا" و "فرانك لمپارد"‌ نيز استفاده مي كند.

وي گفت: به يك روحيه مضاعف احتياج داريم. با يك برد از اين وضعيت خارج خواهيم شد.

اما در طرف مقابل تيم ناپولي به دنبال برد شيرين سه بر صفر مقابل فيورنتينا با اعتماد به نفس كامل خود را براي مصاف با چلسي آماده مي كند.

"ادينسون كاواني" كه دو گل اين مسابقه را وارد دروازه حريف كرد و مجموع گل هاي خود در اين فصل سري آ را به عدد 15 رساند، در اين باره گفت: بايد در مقابل چلسي هم اينگونه باشيم. مسابقه سختي خواهد بود اما تسليم نمي شويم.

در ديدارهاي چهارشنبه نيز اينترميلان با مارسي و بايرن مونيخ با بازل رو در روي هم قرار خواهند گرفت.

بايرن مونيخ به شكل شگفت انگيزي از گروهي كه منچستريونايتد از آن حذف شد، صعود كرد اما نگران است فصلي كه درخشان شروع شد با فاجعه به پايان برسد. اين تيم پس از تساوي بدون گل مقابل فرايبورگ قعر جدولي، اكنون در در فاصله چهار امتيازي بعد از بورسيا دورتموند و در مكان سوم جدول بوندس ليگا قرار دارد.

"كريستيان نرلينگر" مدير ورزشي بايرن گفته است: زنگ ها به صدا درآمده اند. بايد هر چه زودتر به روند رقابت ها برگرديم در غير اينصورت ناكام مي مانيم.

اينترميلان قهرمان رقابت هاي 2010 نيز بعد از شكست سه بر صفر در خانه اش مقابل تيم ضعيف بلونيا، مي خواهد در ليگ قهرمانان خود را نجات دهد.

هواداران اين تيم كه شاهد ناكامي تيمشان در شش مسابقه گذشته در تمامي رقابت ها بوده اند، جمعه شب بعد از شكست مقابل بلونيا فرياد اعتراض سر دادند و خواستار بازگشت مورينيو به اين تيم شدند.

با اين اوصاف "كلوديو رانيه ري"‌ براي اينكه بماند چاره اي جز كسب يك نتيجه خوب ندارد.

9126**1553

انتهاي خبر / خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) / كد خبر 30826892

دوشنبه|ا|1|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن