تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كاغذى را كه روى آن بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم نوشته شده است از روى زمين برد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821298728




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

موافقت وزير كشور با اختصاص 5 درصد از بودجه فرهنگي استان‌ها به بخش زنان


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: موافقت وزير كشور با اختصاص 5 درصد از بودجه فرهنگي استان‌ها به بخش زنان
نجار با اختصاص 5 درصد از بودجه فرهنگي استان‌ها به بخش زنان موافقت كرد.


به گزارش خبرنگار حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، مصطفي محمدنجار وزير كشور طي سخناني در پنجمين نشست فصلي مديران كل دفاتر امور زنان و خانواده استانداري‌هاي سراسر كشور با توجه به تاثيرات تربيتي و شگرف خانواده در جامعه‌اي كه مي‌تواند منشا تحولات عظيم فردي اجتماعي و همچنين موجب ارتقا رشد ارزش‌هاي والا و پسنديده انساني شود، ‌گفت كه هر گونه آسيب به اين نهاد اثرگذار صدمات و لطمات جبران ناپذيري را در پي داشته باشد.

وي تصريح كرد: يقينا جامعه و اجتماعي سرآمد خواهد بود كه اعضاي تشكيل دهنده آن يعني خانواده، ‌مستحكم و سالم باشد.

وزير كشور، خانواده را پايه تحول فرهنگ اجتماعي دانست و اظهار داشت: امروز در جمهوري اسلامي ايران ميدان براي حضور همه زنان در همه عرصه‌ها فراهم است.

محمدنجار با بيان اينكه آنچه امروز در غرب تحت عنوان دفاع از حقوق زنان تبليغ مي‌شود چيزي جز استفاده ابزاري از زن كه متلاشي شدن نهاد خانواده و گسست پيوندهاي اجتماعي را به دنبال دارد، نيست اضافه كرد: اقدامات لجام گسيخته‌اي كه در جوامع غربي تحت عنوان آزادي انجام مي‌شود، چيزي جز پايمال كردن حقوق زنان در استفاده ابزاري از آنها نيست و به متلاشي كردن نهاد خانواده در غرب انجاميده است.

وي با بيان اينكه نيازي به الگو و توجه به آن از نيازهاي طبيعي بشر است اظهار داشت: چنانچه اين نياز به شكل صحيح پاسخ داده شود عامل تحرك به رشد كمال و پيشگيري از انحراف‌ها و آسيب‌ها خواهد بود.

نجار با بيان اينكه بيگانگان با بهره‌گيري از روش‌هاي نوين، كم اهميت‌ترين شخصيت‌هاي خود را افرادي مهم و شايسته جلوه مي‌دهند ادامه داد: آنها با تكنيك‌هاي جذاب جوانان را مجذوب آموزه‌هاي بي‌محتوا و بي‌ارزش خود مي‌كنند.

وي تاكيد كرد: راه چاره مسلمانان مراجعه به اسلام به عنوان دستورالعمل جامع است كه مي‌تواند سرنوشت مادي و معنوي آنها را به سوي ساحل نجات رقم بزند.

وزير كشور با بيان اينكه تغييرات سريع در جامعه بشري قابل انكار نيست و دنياي مدرن دريچه‌هاي جديدي را به سوي انسان‌ها مي‌گشايد گفت كه دستورات اسلام با قابليت روزآمد نه تنها پاسخگوي تمام نيازهاي جديد است بلكه راه را براي پيشرفت‌هاي بعدي مي‌گشايد.

نجار با اشاره به اينكه جريان‌هاي سهمگين فمينيست و مدرنيست فعاليت و جنگ عليه خانواده را آغاز كرده‌اند كه نظام اسلامي بايد نقش و جايگاه ضعيف زن و شكل متعالي خانواده را به دنيا عرضه نمايد اظهار داشت: بر همين اساس در رويكرد و باورهاي دولت نهم و دهم تحكيم بنيان خانواده از اهميت بالايي برخوردار بوده و اقدامات فراواني در اين راستا انجام شده است.

وزير كشور در قسمت پاياني با اشاره به اقدامات اين وزارتخانه براي برگزاري انتخابات باشكوه خاطرنشان كرد: وزارت كشور، ستاد انتخابات، ستادهاي استاني، فرمانداري‌ها، بخشداري‌ها و هيئت‌هاي اجرايي همگي آمادگي لازم براي برگزاري انتخابات قانونمند، سالم و رقابتي را فراهم كردند.

نجار با تاكيد بر لزوم برگزاري انتخابات پرشور، قانونمند، سالم و رقابتي گفت: شرايط منطقه و جهان هم شرايط حساسي است كه از يك سو شكست‌هاي پي در پي، متوالي و كاهش اعتبار آمريكا در منطقه و جهان و از سويي ديگر تبديل شدن جمهوري اسلامي ايران به يك قدرت تاثيرگذار جهاني موجب عداوت و كينه توزي بيشتر آمريكا، رژيم جعلي صهيونيستي و متحدان غربي‌اش شده است. از همين رو آنها از هيچ تلاشي براي ضربه زدن به ما مضايقه نمي‌كند و درصددند تا مردم را از صحنه به در كنند و تصوير ناموفقي از جمهوري اسلامي ايران كه امروز به يك الگوي منطقه‌اي و جهاني حتي براي معترضان جنبش وال استريت شده، ارائه نمايند.

وي تصريح كرد: تشديد تحريم‌هاي قانوني البته بي‌اثر، القاء شبهه و ترديد، دروغ پراكني، شايعه پردازي و ناكارآمد جلوه دادن دولت و نظام عليرغم صدمات فراوان و پيشرفت‌هاي خيره كننده در عرصه‌هاي مختلف از جمله اقداماتي است كه دشمن از طريق راه‌اندازي جنگ رواني و در غالب سناريوهاي تبليغاتي با هدف نااميد كردن مردم دنبال مي‌كنند.

وزير كشور با بيان اينكه مردم هوشيار و ولايتمدار ما در راهپيمايي 22 بهمن بخش زيادي از توطئه‌هاي دشمن را خنثي كردند، تصريح كرد: دشمن جاهل و نادان هنوز عبرت نگرفته و سمت و سوي كمرنگ كردن حضور مردم و خاموش كردن تنور انتخابات كرده در حالي كه مردم ما در 12 اسفند با حضوري دشمن شكن و انبوه تر از گذشته پاي صندوق‌هاي اخذ راي بار ديگر جهانيان را مبهوت دانايي و هوشياري خود خواهند كرد.

* هيچكس حق ندارد خلاف قانون گام بردارد

وي گفت: مردم نمايندگان خود را انتخاب مي‌كنند و وظيفه ما اين است كه حضور گسترده و اجراي قانون را انجام دهيم و هيچ كس حق ندارد خلاف قانون گام بردارد.

وزير كشور با اشاره به اينكه ما دو راهبرد را بر اساس منويات مقام معظم رهبري و تاكيدات رئيس جمهور دنبال مي‌كنيم، اضافه كرد: راهبردهاي ما ايجاد بستري براي برگزاري انتخابات باشكوه، قانونمند و رقابتي است.

مريم مجتهدزاده در اين مراسم از وزير كشور درخواست كرد: 5 درصد از بودجه فرهنگي استان‌ها به بخش زنان اختصاص يابد كه اين درخواست مورد موافقت وزير قرار گرفت.

در پايان اين مراسم از برخي دفاتر امور زنان و خانواده استانداري‌ها توسط وزير كشور تقدير شد.

/ع2

يکشنبه|ا|30|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن