تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815035273




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اجراي طرح احياي امر به معروف در40 شهر


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: اجراي طرح احياي امر به معروف در40 شهر
بافق ـ خبرنگار اطلاعات: طرح امر به معروف و نهي از منكر در 40 شهرستان كشور اجرا شد.

مصطفي متوليان، معاون تشكل‌هاي مردمي ستاد احياي امر به معروف و نهي از منكر كشور در حاشيه نشست ستاد احياي امر به معروف و نهي از منكر بافق با بيان خبر بالا افزود: پارسال اين طرح در پنج شهرستان كشور اجرا شدو امسال نيز به 40 شهرستان افزايش يافت.

به گفته وي بافق در استان يزد نيز يكي از اين مناطق است كه به عنوان پايلوت در جمع شهرستان‌هاي مشمول اين طرح قرار گرفته است.

او با اشاره به اينكه شهرهاي مختلف فعاليت‌هاي چشمگيري در احياي امر به معروف و نهي از منكر داشتند، افزود: اميدواريم اين طرح و تذكر لساني از شهرستان‌ها به شهرهاي بزرگ و تهران گسترش پيدا كند.

وي گفت: علاوه بر برنامه‌ها و طرح‌هاي اجرايي ديگر درصدديم اين برنامه را تا سال آينده در 110 شهر اجرايي كنم.

متوليان اضافه كرد: اين طرح در طول سال با هدف پررنگ‌تر شدن فريضه امر به معروف و نهي از منكر اجرا مي‌شود كه موجب افزايش سطح سلامت اخلاقي و رفتاري مردم خواهد شد.

او گفت: طرح تذكر لساني در حوزه‌هاي خانواده، مدرسه، مراكز آموزش عالي و دانشگاه‌ها، ادارات و نهادهاي مختلف، اصناف و اماكن عمومي اجرا مي‌شود.

معاون سياسي ـ امنيتي استاندار و دبير ستاد احياي امر به معروف و نهي از منكر استان يزد هم در ارتباط با وظايف ستاد احياي امر به معروف و نهي از منكر گفت: اين ستاد در راستاي ترويج فرهنگ امر به معروف و نهي از منكر، فراگير كردن اين فرهنگ را در سطوح مختلف جامعه برعهده دارد.

غلامحسين دشتي افزود: يكي از طرح‌هاي خوب ستاد احياي كشور انتخاب شهرهاي منتخب است كه زمينه فراگير شدن اين فريضه الهي را دارد و در نتيجه اين فرهنگ و فريضه به صورت آزمايشي در آن شهر گسترش پيدا مي‌كند.

امام جمعه بافق هم در اين نشست با اشاره به پيشينه تاريخي و مذهبي شهرستان بافق گفت: همه بزرگان دين به اين نكته تاكيد دارند كه اگر در جامعه‌اي فريضه امر به معروف و نهي از منكر به درستي انجام شود، تمام مسائل ديگر به صورت جدي پيگيري خواهد شد.

حجت‌الاسلام سيدجواد سليماني با تاكيد بر ضرورت نهادينه شدن امر به معروف و نهي از منكر در جامعه گفت: با عنايت به رهنمودهاي حكيمانه مقام معظم رهبري مبني بر لزوم احياي امر به معروف و نهي از منكر، رويكرد تذكر لساني و استفاده و بهره‌مندي از ظرفيت‌ها و توانايي‌هاي تخصص نهادها، سازمان‌ها، صاحبنظران و قشرهاي مختلف مردم ضروري است.

او با ارج نهادن به شخصيت آيت‌الله بافقي به عنوان چهره پيشتاز در زمينه امر به معروف و نهي از منكر گفت: وجود چنين افرادي در بافق بيانگر توجه ويژه مردم به دين و پايبندي آنان به اعتقادات اسلامي است.

امام جمعه بافق حمايت از پژوهش‌هاي مراكز آموزش عالي بافق با موضوع امر به معروف و نهي از منكر را نيز مورد تاكيد قرار داد.

فرماندار بافق نيز در اين نشست، اجراي اين طرح را يك حركت جهادي برشمرد و اظهار اميدواري كرد: با بسترسازي و فرهنگ‌سازي اثرگذاري خوبي را در سطح جامعه و كشور شاهد باشيم.

حسين ندافيان تذكر لساني را اولين رسالت ستادهاي احياي امر به معروف و نهي از منكر دانست و افزود: در اجراي طرح تذكر لساني بايد شخصيت و حقوق افراد طبق موازين اسلامي در نظر گرفته شود.





دوشنبه|ا|17|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 132]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن