تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، شمشير بُرَّنده اى است بر ضد اهل باطل.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806866683




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

همزمان با فرارسيدن سي و سومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: همزمان با فرارسيدن سي و سومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي
همزان با فرا رسيدن سي و سومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي و ورود تاريخي امام خميني(ره) به وطن، صبح ديروز زنگ انقلاب در مدارس سراسر كشور نواخته شد و سوت قطارها و كشتي ها به صدا درآمد.
به گزارش ايرنا، همزمان با آغاز دهه فجر، ساعت 9 و 33 دقيقه ديروز «گلبانگ انقلاب» با حضور «حميدرضا حاجي بابايي» وزير آموزش و پرورش به صورت نمادين در دبستان دخترانه رفاه منطقه 12 آموزش و پرورش شهر تهران كه امام خميني(ره) در 12 بهمن ماه سال 57 در بدو ورود به ميهن اسلامي و پس از سخنراني در بهشت زهرا (س) در آن مدرسه حضور يافتند، نواخته شد.
براساس اين گزارش، در ايام دهه فجر امسال برنامه هاي مختلفي در بزرگداشت سي و سومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي در مدارس برگزار مي شود.
همچنين به همين مناسبت قطارها و كشتي ها با به صدا درآوردن سوت خود ياد و خاطره لحظه ورود امام(ره) به ميهن را گرامي داشتند.
با حضور اقشار مختلف مردم مراسم گراميداشت يوم الله 12 بهمن در حرم امام(ره) برگزار شد
مراسم گراميداشت يوم الله 12 بهمن با حضور اقشار مختلف مردم در حرم مطهر امام خميني (ره) برگزار شد.
به گزارش مهر، مراسم گراميداشت يوم الله 12 بهمن ماه امروز چهارشنبه با حضور اقشار مختلف مردم در حرم مطهر امام خميني (ره) برگزار شد.
در اين مراسم غلامعلي حداد عادل مشاور عالي مقام معظم رهبري و رئيس كميسيون فرهنگي مجلس به عنوان سخنران ويژه به ايراد سخنراني پرداخت.
همچنين در اين مراسم پدر شهيد احمدي روشن پيام خانواده شهدا را به مناسبت دهه مبارك فجر قرائت كرد.
در اين پيام با اشاره به تحولات منطقه آمده است: امروز شاهد بيداري اسلامي در منطقه هستيم و به بركت اين بيداري اميدواريم هر چه زودتر شاهد نابودي ديكتاتورها باشيم.
در ادامه اين پيام آمده است: خانواده شهدا همراه با ملت ايران تمام توطئه هاي دشمنان و فتنه گران را خنثي خواهند كرد.
همچنين در پيام خانواده شهدا بر ادامه راه ملت در مسير تبعيت از ولايت فقيه تاكيد شده است.
همچنين مسير حركت امام راحل در سال 57، توسط بالگردهاي نيروهاي مسلح از فرودگاه مهرآباد تا حرم مطهر و گلزار شهداي بهشت زهرا(س) گلباران شد.
همچنين در اين مراسم لحظه ورود حضرت امام(ره) و پياده شدن ايشان از هواپيماي بوئينگ 747 ايرفرانس، به همت نيروي هوايي ارتش جمهوري اسلامي ايران در محل آشيانه در فرودگاه مهرآباد بازسازي شد.
آثار گفتمان امام در كشورهاي ديگر ديده مي شود
رئيس كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي با بيان اين كه گفتماني كه امام به ملت ايران هديه كرد امروز آثار آن در كشورهاي ديگر ديده مي شود، تاكيد كرد: مردم در انتخابات مجلس نهم حضوري باشكوه خواهند داشت.
غلامعلي حداد عادل رئيس كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي ديروز در مراسم گراميداشت يوم الله دهه فجر كه در حرم مطهر امام خميني (ره) برگزار شد، ضمن گراميداشت دهه مبارك فجر افزود: امام خميني(ره) در 12 بهمن 57 وارد ميهن شدند و در 22 بهمن انقلاب اسلامي به پيروزي رسيد. البته ملت با درستي نام دهه فجر را با الهام گيري از سوره والفجر بر اين 10 روز انتخاب كردند و در سال هاي بعد نيز جشن پيروزي انقلاب را برگزار كردند و كماكان در آستانه دهه فجر اين جشن هاي باشكوه برگزار مي شود.
حداد عادل با بيان اينكه امام خميني به مردم ايران عزت، سرافرازي و اعتماد به نفس را هديه كرد، افزود: شعار ارزشمند ما مي توانيم هديه پربركت امام به ملت بود و نشان داد كه ما مي توانيم با توكل به خدا و اطاعت از رهبري از تمامي مسيرهاي سخت عبور كنيم.
رئيس كميسيون فرهنگي مجلس همچنين با اشاره به 3 شعار اصلي انقلاب اسلامي افزود: استقلال يكي از شعارهايي بود كه مردم آن را براي پيروزي انقلاب سر دادند چرا كه در زمان شاه ما استقلالي نداشتيم. بطوري كه اسامي نمايندگان مجلس از سوي سفارت انگلستان فرستاده مي شد. در اين شرايط با رهبري امام مردم استقلال خود را پيدا كردند و كماكان بر اين استقلال تاكيد مي كنند.
وي افزود: تا وقتي استقلال خود را حفظ كنيم و به بيگانگان اجازه ندهيم كه براي ما تصميم بگيرند قادر خواهيم بود تمامي مشكلات را حل كنيم.
حداد عادل گفت: امروز به بركت رهبري حضرت آيت الله خامنه اي راه و مسير بنيانگذار انقلاب اسلامي همچنان طي مي شود.
نماينده تهران در مجلس همچنين به پيشرفت هاي علمي اشاره كرد و افزود: به بركت انقلاب اسلامي توانسته ايم به دستاوردهاي قابل قبولي در عرصه دفاعي، پزشكي، هسته اي دست يابيم و اين پيشرفت ها باعث شد تا مقام معظم رهبري دهه چهارم انقلاب را به عنوان دهه پيشرفت و عدالت نامگذاري كنند.
وي در ادامه سخنانش به برگزاري انتخابات مجلس نهم پرداخت و افزود: انتخابات مجلس نهم 12اسفندماه برگزار خواهد شد و بدون شك انتخابات آينده با حضور باشكوه مردم روبرو خواهد شد.
حداد عادل يادآور شد: همانطور كه مقام معظم رهبري فرمودند ملت ايران حضوري دشمن شكن در انتخابات خواهد داشت.
رئيس كميسيون فرهنگي مجلس تاكيد كرد: بنده در كنار حرم مطهر امام خميني(ره) خطاب به شما شركت كنندگان مي گويم كه امام خميني حقيقتا كار بزرگي در جهان معاصر انجام دادند چرا كه ايشان معنويت را به عرصه اجتماعي و زندگي برگرداندند و حكومت اسلامي را برپا كردند و همواره بر اين موضوع تاكيد داشتند كه حفظ نظام اسلامي از اوجب واجبات است.
اين نماينده مجلس ادامه داد: اين در حاليست كه معنويت در كشورهاي غربي به آن شكل كه بايد ديده شود ديده نمي شود. مسيحيان فقط در روزهاي يكشنبه و در ساعتي خاص در كليسا حاضر مي شوند و وقتي كه از اين مكان بيرون آمدند ديگر معنويت را در نهادهايي همچون مجلس، دولت و رسانه ها لحاظ نمي كنند. اين در حاليست كه امام خميني پيوند خوبي را بين ديانت و سياست برقرار كردند.
حداد عادل افزود: معتقدم فردي همچون پاپ را محاصره كرده اند فقط كافيست از وي سؤال كنيد اگر در پارلمان ايتاليا قانوني برخلاف ديانت مسيحيت تصويب شود وي چقدر مي تواند جلوي آن را بگيرد.
وي با اشاره به نقش مردم در نظام اسلامي افزود: ملت با چراغ بصيرت راه امام را ادامه مي دهند. جنبه هاي ايجابي و مثبت امام را عمل مي كنند جنبه هاي سلبي و تفكر بنيانگذار انقلاب اسلامي را محترم مي شمارند. بنابراين بايدها و نبايدهاي امام چراغ راه ماست.
حداد عادل گفت: هركس در مسير امام حركت كند نزد ملت عزيز است و هركس خلاف آنچه كه امام در عرصه هاي داخلي و سياست خارجي فرموده بودند عمل كند ديگر جايگاهي در بين ملت نخواهد داشت.
مشاور عالي مقام معظم رهبري خاطرنشان كرد: ملت با بصيرت 9 دي 88 را رقم زد و اين حماسه عظيم نشان داد كه هركس برخلاف منويات امام خميني و مقام معظم رهبري عمل كند و دشمنان انقلاب را شاد كند مورد طرد ملت واقع مي شود و مردم آنها را از خود نخواهند دانست.
رئيس كميسيون فرهنگي مجلس با اشاره به تحولات منطقه افزود: امروز در داخل كشور شاهد بصيرت ملت هستيم و در خارج از كشور نيز شاهد بيداري مردم بطوري كه شاهد موج عظيم بيداري اسلامي هستيم. همچنين اخيرا همايشي با عنوان جوانان و بيداري اسلامي در تهران برگزار شد و شركت كنندگان با مقام معظم رهبري ديدار كردند و پيام ملت خود را به خوبي ابلاغ كردند.
وي گفت: گفتماني كه امام(ره) به مردم ايران هديه كرد امروز آثار آن در كشورهاي ديگر ديده مي شود.
حداد عادل با اشاره به مواضع برخي از نظريه پردازان غربي، افزود: اخيرا كسينجر نظريه پرداز غربي مصاحبه اي انجام داد و در آن مصاحبه عنوان كرده بود كه ما به دنبال جهاني جديد هستيم. ما در پاسخ به وي مي گوييم اگر شما سلاح داريد به دنبال تشكيل جهاني جديد مي گرديد چرا نتوانسته ايد خاورميانه جديد خود را تشكيل دهيد؟!
حداد عادل با بيان اينكه اقتدار جمهوري اسلامي ايران در خداپرستي، عدالت و منطق تعريف مي شود، گفت: اقتدار ملت ايران پول، سلاح و موارد ديگر نيست منطق ما ارزشي است.
وي در پايان سخنانش افزود: به امام خميني(ره) اطمينان مي دهيم ملت پرچمي را كه وي برافراشته بود با قدرت و قوت نگه خواهد داشت و آن را به صاحب اصلي آن يعني امام زمان(عج) تقديم خواهد كرد.

چهارشنبه|ا|12|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 146]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن