تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806991299




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

46 منتقد آمريكايي و اروپايي هاليوود به جشنواره فجر مي‌آيند


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: 46 منتقد آمريكايي و اروپايي هاليوود به جشنواره فجر مي‌آيند
سينما و تلويزيون > جشنواره - دبير همايش بيداري گفت: از 11 نفر منتقد آمريكايي و 35 نفر منتقد اروپايي كه از بزرگان نقد در هاليوود و بزرگ‌ترين منتقدان به نفوذ لابي صهيونيست در هاليوود هستند براي حضور در اين همايش بين‌المللي دعوت به عمل آمده است.

به گزارش فارس، نشست خبري دومين كنفرانس بين‌المللي هاليووديسم و سينما و همايش بين‌المللي بيداري اسلامي صبح ديروز با حضور غلامرضا منتظمي دبير كنفرانس، يزدان عشيري مدير روابط عمومي كنفرانس و جمعي از اصحاب رسانه در تالار كنفرانس مجموعه تئاتر شهر برگزار شد. ابتداي اين مراسم عشيري با اشاره به كسب جايزه بين‌المللي توسط فيلم «جدايي نادر از سيمين» گفت: مي‌خواهم حضور در اينجا را مغتنم دانسته و كسب جايزه توسط فيلم «جدايي نادر از سيمين» را تبريك بگوييم. اين فيلم به راستي پرچمدار سينماي ايران در جامعه جهاني است.

وي افزود: طي 30 سال گذشته و با ظهور انقلاب اسلامي حركتي رو به جلو براي مبارزه با افكار غرب ايجاد شد كه نمود آن را در سينما با جشنواره بين‌‌المللي فيلم فجر شاهد بوديم. همچنين ده‌ها و صدها نشست و همايش با عنوان زير مجموعه اين حركت برگزار شد كه يكي از اين نشست‌ها همايش بين‌المللي بيداري اسلامي است. براساس اين گزارش در ادامه همايش منتظمي گفت: 2 سال پيش برنامه‌اي با مديريت سينمايي كشور صورت گرفت و اين برنامه‌ريزي با توجه به تغييراتي بود كه در سينماي جهان رخ داده است. دبير همايش بين‌المللي بيداري اسلامي در ادامه بيان داشت: سال گذشته كنفرانسي را با انديشمندان و روشنفكران غربي و سينماگران غرب طراحي كرديم و رايزنان فرهنگي ماتلاش كردند با اتكاء به سينماي ايران در مقابل سينماي هاليوود ايستادگي كنند. وي ادامه داد: اين تلاش نشان‌دهنده اين است كه جهت‌گيري درستي در سينماي ايران اتفاق افتاده و بايد ادامه يابد كه يكي از دستاوردهاي اين كنفرانس به دست آوردن محصولات مشترك بين ايران و غرب است.

منتظمي در ادامه اظهار داشت: با مشاهده شرايط موجود در سينماي هاليوود و سينماي ايران مهم‌ترين سؤالي كه مطرح مي‌شود اين است كه ما حقيقتا چه كاري بايد انجام دهيم و پاسخ اين است با توجه به فعاليت‌ گسترده هاليوود كه بخش كوچك آن را ما در سينماها مشاهده مي‌كنيم بايد به لابي صهيونيست‌ها و سيطره آنها توجه كنيم. دبير همايش بين‌المللي بيداري اسلامي ادامه داد: ماهيت سينماي هاليوود حركت آشتي انسان با شيطان است كه در جهت‌ تطهير شيطان محسوب مي‌شود. درحالي‌كه سينماي ايران سينماي بيداري است و در فيلم سينمايي ملك سليمان نبي خارج كردن شياطين از جلد انسان را به وضوح مي‌بينيد.

منتظمي در ادامه بيان داشت: ما با برگزاري اين همايش قصد صدور 2پيام به داخل و خارج را داريم، پيام داخلي براي سينماگران، روشنفكران و دانشمندان ما در عرصه سينما است كه بدانند سينما از واقعيت‌هاي اجتماعي و مسائل روزمره نشأت مي‌گيرد و اينكه جهان غيرغربي نيز متأثر از تئوري‌پردازي‌هاي غرب است، انديشه شكل گرفته در غرب اصالت، روشنفكري و مبارزه و اخلاق بشري در مقابل تفكرات غرب در سينماي ايران نمود پيدا كرده است. وي ادامه داد: بر همين اساس ما از 11 نفر منتقد آمريكايي به 35 نفر منتقد اروپايي كه از بزرگان نقد در هاليوود و بزرگ‌ترين منتقدان به نفوذ لابي صهيونيست در هاليوود هستند براي حضور در اين همايش بين‌المللي دعوت به عمل آورديم.

دبير همايش بين‌المللي بيداري اسلامي ادامه داد: تئوري‌پردازي‌هاي 30 ساله ما براي رسيدن به سينمايي مطلوب بايد ادامه يابد و حيات و ادامه اين تئوري‌پردازي‌ها منوط به توجه به سيستم عملكردي هاليوودي و جريان تئوري‌پردازي‌هاي اين سينماست. منتظمي در ادامه گفت: طراحي اين كنفرانس به جهت ايجاد توجه و هشدار بخشي از جريان روشنفكري سينمايي ماست كه سال‌ها مورد توجه قرار گرفت. زماني كه مي‌گوييم جريان روشنفكري در سينماي ما وجود دارد بايد به آن توجه كرد. خبرنگاران و روشنفكران ما بايد ابعاد جديد تفكر غرب را از نزديك شناخته و مورد بررسي قرار دهند و بدانند كه اگر اين ارتباط حفظ نشود تحولات بنيادين كه در اين 30 سال اتفاق افتاده به دست فراموشي سپرده مي‌شود.

يکشنبه|ا|9|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن