تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خرج کردن در راه طاعت خدا دریغ مکن وگرنه دو برابرش را در راه معصیت او خرج خوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821311853




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جشنواره بين‌المللي تئاتر فجر فردا آغاز مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: جشنواره بين‌المللي تئاتر فجر فردا آغاز مي‌شود
سي‌امين جشنواره بين‌المللي تئاتر فجر از فردا چهارشنبه 5 بهمن ماه 1390 با حضور هنرمندان داخلي و خارجي در شهر تهران و 5 استان آغاز مي‌شود.


به گزارش باشگاه خبرنگاران؛در آستانه سي‌ودومين بهار انقلاب اسلامي ايران، جشنوار سي‌ام تئاتر فجر از فردا چهارشنبه پنجم بهمن ماه در بخش‌هاي فجر استاني، راديو تئاتر، نمايشنامه‌خواني كارگاه‌هاي آموزشي و همچنين اجراهاي نمايش‌هاي آييني آغاز به كار مي‌كند.

در بخش فجر استاني سي‌امين جشنواره تئاتر فجر؛فردا چهارشنبه 5 بهمن‌ماه نمايش "سكوتي با سه نقطه" به نويسندگي و كارگرداني محمدرضا عطايي‌فر در تالار شهيد آويني شهر خرم‌آباد، استان لرستان به روي صحنه خواهد رفت. همچنين در استان گلستان و در شهر گنبد كاووس نمايش "بانوي تسبيح" به نويسندگي و كارگرداني تارا جهاني‌راد و در شهر راميان اين استان نمايش "افسانه صد ماهي" به نويسندگي فريبا چوپان نژاد اجرا خواهد شد.

اما در بخش راديو تئاتر؛فردا 5 بهمن‌ماه دو نمايش راديويي در تالار استاد انتظامي خانه هنرمندان ايران اجرا مي‌شود. بر همين اساس از ساعت 15 نمايش "ساحل" به نويسندگي آسيه امام رضايي و كارگرداني آرش جمال‌الديني از استان فارس اجرا خواهد شد. همچنين از ساعت 18 نمايش "جرقه در انبار باروت" نوشته ابراهيم اميني و كارگرداني آرش جمال‌الديني از استان فارس اجرا مي‌شود.

آثار بخش راديو تئاتر ؛به صورت مستقيم از راديو نمايش براي عموم علاقمندان نيز پخش خواهد شد.در بخش نمايشنامه خواني سي امين جشنواره تئاتر فجر و در تالار كنفرانس مجموعه تئاتر شهر؛ چهارشنبه 5 بهمن ماه از ساعت30/15 نمايشنامه "كودكانه هاي من خداحافظ" نوشته امير لشكري و كارگرداني اميرحسين شفيعي از ورامين و از ساعت 30/17 نمايشنامه "مساعده" به نويسندگي و كارگرداني هادي حوري از تهران خوانش مي شود.

اما در بخش كارگاه هاي آموزشي؛روز چهارشنبه كارگاه "ماسك و پرسونا"، برايان دولِي از ساعت 9 تا 13 در پلاتو طبقه 7 تالار وحدت و كارگاه "بدن در سايه ها" يورگاس نانوريس نيز از ساعت 14 تا 18 در پلاتو شماره 1 تئاتر شهر برگزار خواهد شد. همچنين در اين بخش از ساعت 17 نمايشگاه عكس نمايش "مرگ و زندگي مارينا آبراموويچ" به كارگرداني رابرت ويلسون با عكاسي اميد هاشمي در سالن انتظار تماشاخانه ايرانشهر افتتاح مي شود.

در بخش اجراي نمايش هاي آييني نيز نمايش"دشت بلوط بنفشه" نوشته بهار لطافتيان و كارگرداني سيد فريدون احمدي از سنندج از ساعت 11 در محوطه كاخ گلستان اجرا خواهد شد. همچنين در محوطه مجموعه تئاتر شهر از ساعت 16 نمايش "تكم" به نويسندگي و كارگرداني مهدي صالح يار از مرند و از ساعت 45/16 نمايش"دشت بلوط بنفشه" نوشته بهار لطافتيان و كارگرداني سيد فريدون احمدي از سنندج اجرا مي‌شوند.

سي‌امين جشنواره بين‌المللي تئاتر فجر از تاريخ 5 تا 22 بهمن سال جاري به دبيري رحمت اميني برگزار مي‌شود./ه

سه|ا|شنبه|ا|4|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن