تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):کسی که عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد، پروردگار بزرگ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815725634




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مسئول دارالقرآن دانشگاه علوم پزشكي كرمان:برگزيدگان كشوري مسابقات قرآني به جشنواره ملي مي‌روند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مسئول دارالقرآن دانشگاه علوم پزشكي كرمان:برگزيدگان كشوري مسابقات قرآني به جشنواره ملي مي‌روند
خبرگزاري فارس: مسئول دار‌القرآن دانشگاه علوم پزشكي كرمان گفت: چهاردهمين دوره مسابقات قرآن كريم دانشگاه علوم پزشكي كرمان برگزار شد و برگزيدگان كشوري به جشنواره ملي راه پيدا مي‌كنند.


فاطمه ناجي امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در كرمان اظهار داشت: مرحله مقدماتي چهاردهمين دوره مسابقات قرآن كريم دانشجويان خواهر و برادر، كاركنان و اعضاي هيئت علمي دانشگاه علوم پزشكي كرمان با حضور 160 نفر در دو بخش شفاهي و كتبي شنبه شب برگزار شد.
وي گفت: اين دوره از مسابقات قرآن كريم در بخش كتبي با محور تفسير سوره لقمان و پرتويي از نور و در قسمت شفاهي در رشته‌هاي ترتيل، قرائت و حفظ در گروه پايگاه‌هاي جيرفت، كهنوج، و منوجان به صورت كتبي و گروه ديگر در مركز بهداشت كرمان برگزار شد.
مسئول دار‌القرآن دانشگاه علوم پزشكي كرمان افزود: نفرات اول تا سوم هر رشته اعم از شفاهي، كتبي و برگزيدگان استاني به مسابقات كشوري و در نهايت به جشنواره ملي راه پيدا مي‌كنند.
ناجي در ادامه گفت: همه ساله مسابقات قرآن كريم مرحله مقدماتي بين دانشگاه‌هاي علوم پزشكي سراسر كشور برگزار مي‌شود، كه در سال جاري در استان كرمان به صورت ستادي و با همكاري معاونت فرهنگي و پشتيباني دانشگاه برگزار شد.
وي افزود: چهاردهمين دوره مسابقات قرآن كريم خواهران و برادران به‌ صورت همزمان در مركز بهداشت دانشگاه علوم پزشكي برگزار شد كه نفرات برگزيده در رشته قرائت دانشجويان، آزاده تشكري و عارف غفاريان مقام اول، راضيه درودي و صابر سعيدي مقام دوم و سمانه نيك‌نفس و محمد‌رضا خواجه‌صادق به عنوان مقام سوم برگزيده شدند.
مسئول دار‌القرآن دانشگاه علوم پزشكي كرمان گفت: در رشته ترتيل دانشجويان دختر، مژده خدادادي نفر اول، فاطمه حدادي نفر دوم و سميه پايايي به عنوان نفر سوم و از دانشجويان پسر نيز سيد‌مجتبي هاشمي نفر اول، مصطفي كردستاني نفر دوم و مجتبي چوپاني نفر سوم انتخاب شدند.
ناجي تصريح كرد: در رشته حفظ دانشجويان دختر، زهرا نادري نفر اول و راضيه صادقي نفر دوم و از دانشجويان پسر حسين توحيدي مقام اول و در حفظ جزء 30 صاحب مرادپور مقام دوم و از اعضاي هيئت علمي محمد‌جواد ثابت‌جهرمي در رشته قرائت و علي‌اكبر روحاني در بخش ترتيل مقام اول را كسب كردند.
وي اظهار داشت: در رشته ترتيل كاركنان زن، معصومه دادگستر نفر اول، بي‌بي‌زهرا موسوي نفر دوم، ايران محمودي نفر سوم و كاركنان مرد، علي رجب‌زاده نفر اول، غلامرضا زارعي نفر دوم و علي سلطاني نفر سوم و در رشته قرائت كاركنان خواهران وجيهه سالار كريمي اول، زينب سليماني دوم و بتول رحيمي سوم شدند.
در پايان از نفرات برتر و برگزيده تجليل شد و داوري اين دوره از مسابقات را خواهران عفت ابوحيدري و فردوس كوچك‌زاده و برادران سيد‌مجيد طيب، محمد‌رضا افروزه و حميد طالبي‌زاده بر عهده داشتند.
انتهاي پيام/م20

يکشنبه|ا|11|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن