تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداى عزّوجلّ به موسى عليه‏السلام وحى كرد: اى موسى! به زيادى ثروت شاد مشو و در هيچ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815681640




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تب داغ فوتبال


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: تب داغ فوتبال
خليلي و اصغري در جمع بهترين هاي دنيا
در تازه ترين رده بندي فدراسيون جهاني تاريخ و آمار نام "محسن خليلي" و "هادي اصغري" به عنوان چهل گلزن برتر جهان ديده مي شود. فدراسيون جهاني تاريخ و آمار اسامي چهل گلزن برتر جهان را اعلام كرد كه نام هادي اصغري و محسن خليلي با 18 گل زده در بين برترين هاي دنيا ديده مي شود. در اين فهرست "يان هونته لار" از هلند و تيم آژاكس آمستردام با 33 گل در صدر قرار دارد. اسامي 10 گلزن برتر باشگاهي جهان:
1-كلاس يان هونته لار 33 گل....................................... آژاكس
2-كريستيانو رونالدو 31 گل................................... منچستريونايتد
3-دانيل امانوئل 30 گل.......................................... سانتوز برزيل
4-مالدونادو 28 گل............................................ آتلانته مكزيك
5-آلفردو مورنو 28 گل............................... سن لوئيس آرژانتين
6-چرمن دنيس 27 گل................................... اينديپندنته آرژانتين
7-دنيل گوئيسا 27 گل........................................ مايوركا اسپانيا
8-اسكات مك دونالد 25 گل............................... گلاسكو اسكاتلند
9-ليساندو لوپز 24 گل................................................... پورتو
10-لوئيز فابيانو 24 گل.................................................... پورتو

مذاكره با پروين متوقف شد
مديرعامل باشگاه پيام خراسان رضوي گفت: اگر پيام به ليگ روستاهاي خراسان سقوط كند يا در آسيا قهرمان شود، خداداد عزيزي سرمربي اش خواهد بود. علي صلاحي افزود: در جلسه هيات مديره باشگاه پيام براي پايان دادن به حرف و حديث ها تصميم گرفته شد كه در هر صورتي خداداد عزيزي سرمربي پيام باشد و ابدا هيچ كس ديگري براي سرمربي گري پيام در نظر گرفته نشده است. وي با اعلام پرداخت مطالبات بازيكنان پيام تصريح كرد: در جمع بازيكنان اعلام كردم كه مسئولان استاني تاكنون كمكي به ما نكرده اند اما املاكي داريم كه براي پرداخت مطالبات بازيكنان آن ها را خواهيم فروخت و عده اي از بازيكنان هم در ازاي طلب خود ملك برداشتند و عده اي كه نياز به پول داشتند، پول نقد حاصل از فروش املاك را برداشتند و عده اي هم كه نياز فوري به پول نداشتند به درخواست ما منتظر ماندند تا در فرصتي ديگر مطالباتشان پرداخت شود و تمرينات تيم پيام با سرمربي گري خداداد عزيزي طبق روال معمول در حال برگزاري است. صلاحي با اعلام لغو مذاكره با "علي پروين" براي فروش قسمتي از سهام باشگاه تصريح كرد: در مذاكرات تلفني ما با علي پروين يك شرط وجود داشت و آن اينكه اگر مسئول يا شخصي حقيقي و يا حقوقي از خراسان رضوي مايل به خريد سهام باشگاه نبود آنگاه ما مذاكرات نهايي را با علي پروين شروع خواهيم كرد اما، پس از استعفا خداداد عزيزي و بازگشتش چند شركت و فرد حقوقي براي خريد سهام و حمايت مالي از تيم اعلام آمادگي كرده اند كه بدين ترتيب مذاكرات ما با علي پروين قطع شد.

گلزني عنايتي و معدنچي براي النصر
رضا عنايتي و مهرزاد معدنچي دو بازيكن ايراني تيم فوتبال النصر در ديداري دوستانه براي تيم شان گلزني كردند. در ديدار تداركاتي تيم هاي النصر و تيم دبي دايموند كه منجر به پيروزي 5 بر صفر تيم النصر شد، رضا عنايتي و مهرزاد معدنچي دو گل از 5 گل تيم شان را وارد دروازه حريف كردند، ديگر گل هاي شاگردان لوكا بوناچيچ در اين ديدار توسط محمد عمر دو گل و مروان سرواش به ثمر رسيد. تيم النصر پس از اين بازي عازم كشور تركيه شد تا اردوي 12 روزه خود را در شهر ازمير برپا كند. در اين اردو محمد نصرتي نيز در تمرينات النصر حضور خواهد داشت.

تلاش فداكارانه هاشميان
پايگاه اينترنتي sport revier در پايان بازي تيم هاي كارلسروهه و بوخوم درباره هاشميان نوشت: «هاشميان و فراير كمبود بازي دارند.» اين پايگاه اينترنتي در تحليل تك تك بازيكنان هم چون كيكر به هاشميان نمره پنج داد و درباره او نوشت: «تا دقيقه 70 يعني تا زماني كه توانش كفايت مي كرد، اين ايراني فداكارانه زحمت كشيد. او از هيچ تلاشي روگردان نبود و حتي يك كارت زرد نيز نصيبش شد. با اين همه تمام آنچه كه يك مهاجم را برجسته مي كند.» sport revier در ادامه نوشت: «در بازي با كارلسروهه هاشميان هرگز به چشم نيامد. او هنوز هم با كمبود بازي روبه روست ضمن آنكه از او پشتيباني اندكي شد.»

مي خواهم ستاره باشم
عملكرد درخشان مسعود شجاعي در ديدار دوستانه اوساسونا برابر رئال راسينگ با ستايش هواداران اين تيم روبه رو شده است. سايت باشگاه اوساسونا با ستايش از عملكرد مسعود شجاعي در ديدار دوستانه اين تيم با رئال راسينگ به رضايت هواداران اين تيم از عملكرد اين بازيكن ايراني اشاره كرده است. شجاعي درباره تمجيد هواداران اوساسونا گفت: « مردم اينجا خيلي با من مهربان هستند و رفتار مناسبي با من دارند. اين باعث رضايتم است و مرا تشويق مي كند كه عملكرد بهتري داشته باشم.» شجاعي افزود: «مي خواهم در اوساسونا ستاره باشم. براي اين به اينجا آمده ام. آمده ام بجنگم تا براي رسيدن به تركيب تيم آماده باشم.» او درباره جواد نكونام و حضورش در اين تيم گفت: «جواد توانايي هايش را در اينجا نشان داده است. من هم مي خواهم بالارفتن شايستگي هاي بازيكنان ايراني را در اين ليگ نشان بدهم.»

« فريدون معيني» مدير تيم هاي پايه پرسپوليس
از سوي سيد داريوش مصطفوي، «فريدون معيني» بعنوان مدير تيم هاي پايه باشگاه پيروزي (پرسپوليس) منصوب شد. به گزارش سايت رسمي باشگاه پرسپوليس، در بخشي از حكم مدير عامل باشگاه پرسپوليس آمده است: «نظر به سوابق و دانش ارزشمند حضرتعالي در فوتبال كشور بدينوسيله جنابعالي را به سمت مدير تيمهاي پايه باشگاه فرهنگي - ورزشي پيروزي (پرسپوليس) منصوب مي كنم. اميد است با استعانت از خداوند متعال و تجربه و دانش ارزنده حضرتعالي در امر فوتبال با ايجاد تحول در تيم هاي پايه باشگاه پرسپوليس به صورت علمي و كاربردي نسبت به پرورش استعدادها و معرفي اين سرمايه هاي ارزشمند فوتبال كشور هميشه پيروز، موفق و مويد باشيد.» پيش از اين محمد پنجعلي عهده دار اين سمت بود.

ابله بودم كه تيم ملي را رها كردم
مارچلو ليپي در يك نشست خبري اظهار داشت كه پس از رقابت هاي جام جهاني 2006 و قهرماني ايتاليا در ترك تيم ملي اين كشور حماقت كرده است. اين مربي 60 ساله پس از رقابت هاي يورو 2008 و كنار گذاشته شدن روبرتو دونادوني به خاطر كسب نتايج ضعيف بار ديگر به عنوان سرمربي لاجوردي پوشان برگزيده شد.وي در اين خصوص اظهار داشت: "پس از آنكه بلافاصله تيم ملي را پس از قهرماني در جام جهاني 2006 ترك كردم، بارها به خود گفتم كه چه كار احمقانه اي را انجام داده ام. واقعا ابله بودم كه چنين كاري را انجام دادم. در انتخاب نفرات تيم ملي توجه اي به بازيكناني كه در جام جهاني قهرمان شدند ندارم. كساني به اينجا مي آيند كه شايستگي اش را داشته باشند."سرمربي ايتاليا پاسخي در خصوص علت حذف نام آنتونيو كاسانو مهاجم سمپدوريا و ماسيمو آمبروزيني هافبك ميلان ارائه نكرد.

نگراني ندارم
جو كول بر اين موضوع تاكيد دارد كه هيچ نگراني بابت قراردادش در چلسي ندارد. كول 26 ساله در اين باره گفت: "فعلا نمي خواهم درباره قرارداد صحبت كنم. مي خواستم امسال وضعيتش را روشن كنم، اما با آمدن مربي جديد و رفت و آمد بازيكنان فرصتي در اين خصوص به دست نياوردم. من عاشق چلسي هستم و باشگاه هم قصد دارد قراردادم را تمديد كند. نگراني در اين مورد ندارم. تنها مي خواهم بر روي بازي تمركز كنم و عملكرد خوبي داشته باشم."

چيزي براي ثابت كردن ندارم
تيه ري آنري مهاجم فرانسوي بارسلونا اطمينان دارد كه فصل بسيار بزرگي را در نيوكمپ پيش رو دارد.پس از برگزاري جشن 31 سالگي در هفته گذشته اين ستاره فرانسوي گفت: "نمي خواهم درباره فصل گذشته صحبت كنم. تنها چيزي كه به آن علاقه دارم حال حاضر است و تلاش مي كنم كه در خدمت تيم و سرمربي باشم."وي ادامه داد: "چيزي براي ثابت كردن ندارم. تنها چيزي كه مي خواهم اين است كه به هم تيمي هايم كمك كنم. به اعتقاد من مهم ترين چيز كار گروهي است."

آدبايور ماندگار شد
"امانوئل آدبايور" همچنان در ورزشگاه امارات به ميدان خواهد رفت و زيرنظر آرسن ونگر توپ خواهد زد. مهاجم 24 ساله توپچي هاي لندن قراردادي جديد و بلندمدت با اين باشگاه امضا كرد. باشگاه آرسنال در پايگاه اينترنتي اش اين خبر را اعلام كرد، هر چند از جزئيات قرارداد او چيزي ننوشت. مهاجم اهل توگوي آرسنال مورد توجه ميلان و بارسلونا قرار داشت و گفته مي شود با اين دو باشگاه ايتاليا و اسپانيايي هم تماس هايي گرفته بود. ماندن او براي ونگر فرانسوي يك پيروزي به شمار مي آيد.
 سه شنبه 29 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 210]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن