تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خدا را خالصانه ياد كنيد تا بهترين زندگى را داشته باشيد و با آن راه نجات و رستگارى را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821304998




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزارش اختصاصي /توزيع شتابزده و بي برنامه سهام عدالت فرهنگيان در منطقه 12


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: گزارش اختصاصي /توزيع شتابزده و بي برنامه سهام عدالت فرهنگيان در منطقه 12
توزيع سهام عدالت فرهنگيان در حالي آغاز شده است كه آموزش و پرورش و ارگانهاي مربوطه، اطلاع رساني مناسبي براي فرهنگيان در اين زمينه انجام نداده اند و همين امر باعث ازدحام در حوزه هاي توزيع سهام عدالت شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، توزيع سهام عدالت فرهنگيان منطقه 12 صبح امروز در دبيرستان دخترانه فاطمه(ص) در شرايط نه چندان مطلوبي آغاز شد.

براساس اين گزارش، تعداد زيادي از فرهنگيان كه بيشتر آنها را زنان تشكيل مي دادند در محوطه مدرسه حضور داشتند و براساس شماره به واحد فني براي تحويل مدارك و دريافت سهام عدالت مراجعه مي كردند.

يكي از معلمان در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: از ساعت 7:30 صبح اينجا هستم و با اينكه الان ساعت 12 ظهر است هنوز نوبت من نشده؛ اين در حالي است كه تا ساعت 4 بعداز ظهر فرصت ما تمام مي شود.

معلم ديگري با انتقاد به اينكه براي مراجعه كنندگان يك منبع آب نگذاشته اند و هواي سالن مدرسه خيلي گرم است، اظهار كرد: با اينكه صبح زود آمده ام و شماره گرفتم ولي هنوز نوبت من نشده و معلوم نيست تا كي بايد اينجا بنشينم.

وي ادامه داد: اي كاش از هر مدرسه يك نفر را نماينده مي كردند تا او همه مدارك را جمع كند و از طرف بقيه سهام را دريافت مي كرد تا اين ازدحام جمعيت به وجود نمي آمد.

يكي ديگر از معلمان گفت: خيلي از همكاران ما اطلاع ندارند و يا در مسافرت هستند؛ چون تازه ديروز از طريق تماس تلفني مدرسه خبردار شديم و به خاطر همين موضوع بايد دوباره براي آنها نيز فراخوان بگذارند.

فرهنگي ديگري كه به مدت زمان كوتاه توزيع سهام عدالت اعتراض داشت، به خبرنگار مهر گفت: يك روز فرصت كمي براي اجراي طرح است چراكه ممكن است براي فردي مشكلي پيش بيايد و نتواند در زمان تعيين شده مراجعه كند، خوب تكليف وي چه مي شود.

وي افزود: مسئله ديگر اينكه اصلا اطلاع رساني مناسبي در اين زمينه انجام نشد و ما از طريق همكاران و يا دوستانمان از توزيع سهام عدالت آگاه شديم و من مطمئنم كه خيلي از همكارانمان از اين موضوع خبر ندارند.

يكي از معلمان در پاسخ به اين سوال كه آيا نحوه استفاده از سهام عدالت را مي دانيد، اظهار كرد: در مورد سهام اطلاع خاصي ندارم، فقط به ما گفتند كه فرم پر كنيم، البته در بخشنامه آمده بود كه تا يك سال حق فروش آن را نداريم ولي عنوان نشده كه بعد از اين زمان چه مي شود.

معلم ديگري در پاسخ به همين سوال گفت: اين برگه ها را به ما داده اند و گفته اند كه براي واگذاري بعدا اطلاع مي دهند.

مسئول توزيع سهام عدالت فرهنگيان منطقه 12 در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در اين طرح سهام عدالت فرهنگيان و بازنشستگان فرهنگي از طريق شركت تعاوني سهام عدالت شهر تهران توزيع مي شود.

يگانه با بيان اينكه توزيع سهام عدالت فرهنگيان از اوايل خرداد در شهر تهران به صورت منطقه اي در حال انجام است، افزود: تا كنون كارمندان آموزش و پرورش مناطق 6،7 و 13 سهام عدالت خود را دريافت كرده اند.

وي اظهار داشت : در اين هفته در آموزش و پرورش منطقه 12، نازي آباد، آزادي و نياوران، سهام عدالت توزيع مي شود.

مسئول توزيع سهام عدالت فرهنگيان منطقه 12 تاكيد كرد: ما در هر يك از مناطق، 2 هفته كامل را حضور داريم و به تدريج سهام عدالت را توزيع مي كنيم پس نبايد فرهنگيان نگراني در اين زمينه داشته باشند.

يگانه ساعت كار توزيع كنندگان سهام عدالت را از 7:30 صبح تا 16 عصر عنوان كرد و گفت : كپي كارت ملي، كپي از تمام صفحات شناسنامه و دعوت نامه، مداركي است كه فرهنگيان بايد همراه خود داشته باشند.

وي در پاسخ به اينكه اطلاع رساني توزيع سهام چگونه انجام مي شود، افزود : آموزش و پرورش منطقه مسئول اطلاع رساني است و خودشان فرهنگيان را براي دريافت سهام دسته بندي مي كنند و ما در اين مسئله دخالتي نداريم.

مسئول توزيع سهام عدالت فرهنگيان منطقه 12 ادامه داد : فعلا برگه سهام را به فرهنگيان ارائه مي دهيم ولي اينكه چه زماني و از چه طريقي مي توانند سود سهام خود را دريافت كنند هنوز مشخص نشده است.

وي با اشاره به اينكه تاكنون تزديك به 10 هزار فرهنگي و بازنشسته فرهنگي سهام عدالت دريافت كرده اند، گفت : تا پايان تابستان تمام فرهنگيان مشمول طرح سهام خود را دريافت مي كنند.

هيچيك از مسئولان منطقه آموزش و پرورش منطقه 12 حاضر به پاسخگويي به سوالات خبرنگار مهر در خصوص اين موضوع نشدند.
 سه شنبه 18 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 199]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن