تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هنگامى كه مؤمن بر صراط مى‏گذرد، و مى‏گويد: بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم. ناگاه زبان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820956365




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سه سال تلاش اسرائيل در لبنان در يك شب از بين رفت


واضح آرشیو وب فارسی:ايران دیپلماسی: سه سال تلاش اسرائيل در لبنان در يك شب از بين رفت
رئيس سابق سرويس اطلّاعاتي رژيم صهيونيستي، با اشاره به آموزش دادن نظاميان رژيم صهيونيستي به افراد سمير جعجع تاكيد كرد: مشكل ما و آمريكائي ها اين است كه همواره قدرت مبارزان حزب الله را دست كم مي گيريم و در واقع ما منكر اين حقيقت هستيم كه هيچ كس توان روياروئي با افراد حزب الله را ندارد. به حدي كه سنيوره در تماس تلفني با كاندوليزا رايس، ضمن گلايه كردن از بزدلي جنبلاط، بر لزوم افزايش يافتن نيروهاي امنيتي ويژه ارتش آمريكا از شخص نخست وزير لبنان، تاكيد كرده بود.
به گزارش شبكه خبر به نقل از پايگاه صهيونيستي فيلكا در اينترنت، آرون زيوي (Aaron Zeevi) اعتراف كرد كه سه سال تلاش دستگاه هاي اطلاعاتي عربي (عربستان سعودي و اردن) و بين المللي در بيروت، همراه با آموزش دادن به نيروهاي گروه حاكم در روياروئي احتمالي با مبارزان حزب الله، در يك شب از بين رفت.

زيوي افزود: ما از همان ابتدا به سازمان جاسوسي آمريكا (سي. آي.اي) گفته بوديم كه نبايد به دو گروه جنبلاط و حريري اعتماد كنيم، چرا كه تجربه هاي گذشته نشان داد اين گروه ها هيچ گونه كفايتي ندارند و به هر حال در برابر اراده و خواست حزب الله شكست خورده اند.

رئيس سابق سرويس اطلّاعاتي رژيم صهيونيستي، با اشاره به آموزش دادن نظاميان رژيم صهيونيستي به افراد سمير جعجع تاكيد كرد: مشكل ما و آمريكائي ها اين است كه همواره قدرت مبارزان حزب الله را دست كم مي گيريم و در واقع ما منكر اين حقيقت هستيم كه هيچ كس توان روياروئي با افراد حزب الله را ندارد.
به حدي كه سنيوره در تماس تلفني با كاندوليزا رايس، ضمن گلايه كردن از بزدلي جنبلاط، بر لزوم افزايش يافتن نيروهاي امنيتي ويژه ارتش آمريكا از شخص نخست وزير لبنان، تاكيد كرده بود.

زيوي در اين گفتگو تصريح كرد: براي درگيري با حزب الله، لازم است همه نظاميان آمريكائي مستقر در عراق در اين عمليات شركت كنند تا شايد بتوان قدري بر نيروي اين جنبش فائق آئيم، چرا كه حزب الله در سه سال گذشته توانست با آموزش دادن افراد كارآمد، به قدرتي نظامي و مطرح در لبنان و منطقه تبديل شود.

رئيس سابق سرويس اطلاعاتي رژيم صهيونيستي، درباره ترور شهيد عماد مغنيه گفت: هنوز مدرك آشكاري بر اقدام اسرائيل در اين ترور وجود ندارد، با اين وجود آنچه مسلم است اين است كه يكي از گروه هاي لبناني به صورت مستقيم در دادن اطلاعات و اقدام به اين ترور دست دارد كه البته نبايد از نقش وليد جنبلاط در اين ميان غافل شد.

شبكه تلويزيوني "پرس. تي.وي" نيز گزارش داد: شبكه دو تلويزيون رژيم تل آويو به نقل از يك مسئول امنيتي اعلام كرد: اسرائيل در انتظار روشن شدن سرنوشت لبنان، نفس ها را در سينه حبس كرده است و اميد به پيروزي گروه 14 مارس و شكست حزب الله دارد.
اين شبكه خبري در ادامه به ادعاي منابع امنيتي صهيونيستي اشاره كرد كه گفته اند: شكست حزب الله در داخل لبنان، در پايان نبرد و ناآرامي هاي كنوني، به سود اسرائيل است؛ زيرا از يك سو منجر به تضعيف سياسي حزب الله مي شود و از سوي ديگر، اسرائيل مي تواند ضربه نظامي دردناك خود را به اين حزب وارد كند.

منبع خبر :
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران دیپلماسی]
[مشاهده در: www.irdiplomacy.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 322]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن