تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):خدا را بسيار ياد كنيد و هميشه به ياد مرگ باشيد و قرآن زياد بخوانيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820848797




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاد حوزه و دانشگاه: جهاد زن، خوب شوهر داري كردن است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: استاد حوزه و دانشگاه: جهاد زن، خوب شوهر داري كردن است
داخلي. اجتماعي. زن.

استاد دانشگاه‌ومدرس حوزه‌علميه رضويه شيراز مسووليت اصلي زن را در هدايت خانه و خانواده و نقش محوري زن در خانواده را خوب شوهر داري كردن دانست و گفت: جهاد زن خوب شوهر داري كردن است.

به‌گزارش دريافتي چهارشنبه از روابط عمومي لشكر ‪ ۱۹‬فجر شيراز، حجت‌الاسلام جاويد در آيين سوگواري حضرت زهرا (س) افزود:حتي كسب مدارج عاليه دانشگاهي بانوان بايد در راستاي انجام وظايف ذاتي آنها باشد.

وي اضافه كرد:متاسفانه امروز چشم و هم چشمي‌ها باعث شده كه ميدان كار و فعاليت از بعضي مردها گرفته شود و به خانم‌ها واگذار گردد.

اين استاد حوزه‌ودانشگاه به نقش عبادات در پايداري زندگي خانوادگي اشاره كرد و گفت:اگر در زندگي معصيت جاي عبادت را بگيرد زندگي از هم مي‌پاشد.

حجت‌الاسلام جاويد، حضرت زهرا(س) راالگوي بانوان در زندگي خانوادگي دانست و گفت:اخلاق درطول زمان تغيير نمي‌كند و حضرت فاطمه براي هميشه تاريخ اسوه و مقتدي است تاآنجا كه از حضرت بقيه الله آمده است حضرت زهرا الگوي ايشان است.

اين مراسم با شركت پايوران، سربازان لشكر ‪ ۱۹‬فجر شيراز برگزار شد و در پايان مرثيه خواني و سوگواري توسط مداح اهلبيت انجام گرفت.ك/‪۱‬
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 360]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن