تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خدا را نشناخته آن که نافرمانی اش کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798428719




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاشانی: کادرفنی امید چهار ماه است ریالی نگرفته‌اند |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: کاشانی: کادرفنی امید چهار ماه است ریالی نگرفته‌اند
کد خبر: ۴۹۲۰۴۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱ - 17 April 2015


مدیر تیم فوتبال امید با تاکید براینکه کادر فنی این تیم در چهار ماه گذشته نه قراردادی با فدراسیون فوتبال داشته و نه ریالی بابت فعالیتش دریافت کرده است گفت: تیم امید در مرحله گروهی کار سختی پیش رو دارد.
 
به گزارش مهر، حبیب کاشانی که از چند ماه پیش به عنوان مدیر تیم فوتبال امید فعالیتش را آغاز کرده است با ارائه گزارشی از آنچه بر تیم امید در این مدت گذشته است به نتایج مرحله مقدماتی این تیم در راه رسیدن به المپیک اشاره کرد و گفت: با اینکه تیم ما به مرحله گروهی صعود کرده است اما باید به خاطر شکستی که برابر عربستان داشتیم از مردم عذرخواهی کنم.
 
کاشانی ادامه داد: در روزهایی که مردم تعطیلات عید و روزهای شادی را سپری می کردند تیم امید برابر عربستان تن به شکست داد که این برای مردم ما قابل پذیرش نیست. به همین خاطر از مردم خوب کشورمان عذرخواهی می کنم که تعطیلاتشان را خراب کردیم و نتوانستیم شادی آنها را کامل کنیم.
 
وی در مورد حضور محمد مایلی کهن در کادر فنی تیم فوتبال امید گفت: حضور مایلی کهن کنار تیم فوتبال امید برای خود من ایجاد اعتبار و وجه است. ایشان افتخارات زیادی در فوتبال داشته اند و همین که پذیرفتند کنار تیم امید باشند به من افتخار دادند. حضور آقای مایلی کهن کلاس تیم امید را بالا برده است.
 
کاشانی در مورد دلایل شکست تیم فوتبال امید برابر عربستان گفت: بازیکنان ما باید در یک مقطع زمانی کوتاه چهار بازی پشت سرهم را برگزار می کردند و شاید همین امر روی کار آنها تاثیر گذاشت. عربستان تیمی نبود که بتواند ما را ببرد اما آن روز، روز بازیکنان تیم امید نبود. آنها تصور می کردند که به خاطر پیروزی هایی که در سه بازی قبلی کسب کرده بودند صعود می کنند. به همین خاطر کار را جدی نگرفتند.
 
مدیر تیم فوتبال امید با اشاره به دورنمای این تیم برای حضور در المپیک خاطرنشان کرد: در انتخاب بازیکنان تیم امید ما دقت لازم را انجام داده ایم تا بازیکنانی را انتخاب کنیم که برای بازیهای المپیک بتوانند تیم ما را همراهی کنند. ما حدود 9 ماه فرصت داریم تا بتوانیم تیم را برای حضور در مرحله گروهی آماده کنیم. البته می دانیم که کار سختی داریم اما تلاش می کنیم به المپیک راه پیدا کنیم.
 
وی افزود: بازیکنان تیم امید باید شرایط سخت مرحله گروهی را درک کنند و برای رسیدن به المپیک تلاش کنند. آنها باید بدانند که اگر به المپیک صعود کنند با بازیکنان بزرگی چون نیمار روبرو خواهند شد. نیمار که خودش جزو بزرگان تیم بزرگسالان برزیل است تاکید کرده می خواهد در تیم امید این کشور بازی کند. بنابراین بازیکنان تیم امید باید بدانند به کجا می روند.
 
حبیب کاشانی در مورد قرارداد نداشتن کادر فنی تیم فوتبال امید گفت: گلایه ای که کادر فنی ایرانی دارد همین است و کاملا به حق است. وقتی یک مربی در راس کادر فنی قرار می گیرد باید قراردادش هم منعقد شود. چطور وقتی یک خارجی می آید همین شرایط را در مورد او اعمال می کنند. البته من با مسئولان فدراسیون جلسه گذاشتم و در این مورد صحت کردم و قرار شد حل شود.
 
مدیر تیم فوتبال امید افزود: همه ما برای مردم و کشورمان خدمت می کنیم. ما باید مسئولیت مان را درست انجام دهیم. آقای خاکپور توانایی های داشتند و کمیته فنی هم ایشان را انتخاب کردند. وقتی سرمربی مشخص شد باید قرارداد امضا می شد اما هنوز بعد از گذشت چهار ماه نه قراردادی امضا شده و نه پولی رد و بدل شده است. کادر فنی تیم امید هنوز ریالی پول نگرفته است. این در حالی است که آنها هم هزینه های خاص خودشان را دارند و شب عید نیاز به گرفتن حق شان داشتند.
 
کاشانی در مورد گرفتن سردار آزمون و جهانبخش از تیم ملی بزرگسالان گفت: مخاطب من سرمربی تیم ملی بزرگسالان نیست که بخواهم بگویم آقای کی روش این بازیکنان را داده اند یا نداده اند. اگر قرار باشد این دو بازیکن در مرحله گروهی با ما نباشند ثمری ندارد. با این که جهانبخش و آزمون دیر به تیم امید ملحق شدند اما حضور این دو بازیکن به ما کمک کرد. حضور آنها در کنار دیگران می تواند از نظر روحی به تیم امید کمک کند.
 
مدیر تیم فوتبال امید که در برنامه ورزش و مردم حضور پیدا کرده بود در مورد جمع شدن منتقدان افراد مختللف در کادر فنی تیم فوتبال امید گفت: همه آدم ها در اظهار نظرشان مستقل شدند. آقای مایلی کهن در مورد بنده هم نقد دارد اما الان همه ما برای موفقیت تیم امید تلاش می کنیم. سایر دوستان هم در اظهار نظرهایشان پیرامون اتفاقات فوتبال مستقل هستند.
 
حبیب کاشانی در مورد انتظارش از مسئولان فدراسیون فوتبال گفت: من از فدراسیون فوتبال، کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش انتظار دارم تیمی که 40 سال است به المپیک راه پیدا نکرده است را حمایت کنند تا بتوانیم این تیم را به المپیک ببریم و از این راه دل مردم خوب کشورمان را شاد کنیم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن