تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياد خدا عقل را آرامش مى دهد، دل را روشن مى كند و رحمت او را فرود مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799198774




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محصص: تیم ملی امید نکات مثبت زیادی داشت |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: محصص: تیم ملی امید نکات مثبت زیادی داشت
کد خبر: ۴۸۷۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸ - 03 April 2015


سرپرست کمیته فنی فدراسیون فوتبال گفت: تیم ملی فوتبال امید ایران با وجود شکست مقابل عربستان نکات مثبت زیادی داشت که باید با برنامه‌ریزی بهتر بستر موفقیت این تیم در رقابت‌های آینده را فراهم کنیم.


مرتضی محصص در گفت‌وگو با فارس، در رابطه با عملکرد تیم ملی فوتبال امید در رقابت‌های مرحله اول مقدماتی المپیک 2016 که منجر به صعود این تیم به عنوان تیم دوم به مرحله بعد شد، گفت: بازی‌ها را خیلی خوب و تهاجمی آغاز کردیم. ای کاش دیدار اول ما مقابل عربستان برگزار می‌شد و در آن شرایط وضعیت فرق می‌کرد. وقتی ما در 3 دیدار ابتدایی خود مقابل دو تیم ضعیف مثل نپال و افغانستان بازی کردیم کارمان برای دیدار مقابل عربستان خیلی سخت شد.


وی افزود: برنامه عربستان کاملا متفاوت بود، این تیم به صورت منسجم دفاع می‌کرد و در ضد حمله بسیار قوی بود. آنها به خوبی از کناره‌های زمین استفاده می‌کردند. تیم ما در کارهای هجومی بسیار خوب بود اما در دفاع نیاز به کار بیشتری دارد و مشکلاتی در این منطقه است. قبل از بازی با عربستان در صحبتی که داشتم گفتم باید در میانه میدان قوی‌تر ظاهر شویم وقتی توپ را به دست می‌آوریم با برنامه بیشتری کار کنیم. البته تیم ملی امید نکات امیدوارکننده زیادی داشت. با حضور بازیکنانی مثل علیرضا جهانبخش و سردار آزمون می‌توانیم در دیدارهای آینده موفق باشیم. البته فراموش نکنیم تیم فعلی در مدت زمان کمی کنار یکدیگر بودند به دنبال آوردن بهانه نیستم اما این تیم زمان کمی برای رسیدن به هماهنگی داشت و کادرفنی برای پیاده کردن تفکراتش نیاز به تمرینات بیشتر دارد. البته در فوتبال همیشه هنگام شکست انتقادات زیاد است. وقتی ما مقابل شیلی به پیروزی رسیدیم هیچ کسی انتقادی نکرد ولی زمان شکست همه انتقاد می‌کنند. باید هنگام پیروزی هم بررسی‌های لازم را صورت دهیم.


سرپرست کمیته فنی فدراسیون فوتبال در ادامه خاطرنشان کرد: ما زمانی که در 3 بازی اول‌مان به پیروزی رسیدیم به فکر بازی با عربستان می‌بودیم. در بازی مقابل عربستان شگفت‌زده شدیم. آنها بسیار خوب دفاع می‌کردند و بسیار بهتر در ضدحملات حاضر می‌شدند و این شیوه‌ای است که در فوتبال امروز دنیا اکثر تیم‌ها از آن استفاده می‌کنند.


محصص در مورد اینکه علی کفاشیان از کادر فنی تیم امید به شدت حمایت کرد و آیا کمیته فنی هم این موضع را دارد، گفت: محمد خاکپور مثل تمامی مربیان، کادر فنی‌اش را خودش انتخاب کرد. او برای انتخاب‌های خود دلایل مناسبی داشته است. ما باید فرصت لازم را به این کادر فنی بدهیم.البته بعد از تعطیلات فعلی جلسه‌ای برگزار می‌کنیم و در آن با یکدیگر صحبت خواهیم کرد. ما در این جلسه در مورد برد و باخت صحبت نخواهیم کرد بلکه می‌خواهیم از تجربیاتی که در مرحله او به دست آوردیم در ادامه بهتر استفاده کنیم. حق هر مربی است که کادر فنی خود را انتخاب کند و من این پتانسیل را در کادر فنی تیم ملی امید می‌بینم که چه در موقع تمرینات و چه در موقع بازی تیم را به خوبی هدایت کند.


وی در پاسخ به این سؤال که عملکرد تیم ملی بزرگسالان در دو دیدار مقابل شیلی و سوئد چطور دیده است، عنوان کرد: از فراهم شدن قرصت دیدار مقابل این دو تیم قدرتمند واقعا خوشحالم. شیلی تیمی از قاره آمریکای جنوبی و شناخته شده در سطح جهان است. سوئد اگر جزو 5 تیم برتر اروپا نباشد با حضور زلاتان ابراهیموویچ یکی از تیم‌های قدرتمند است. خوشبختانه ترس وعدم اعتماد به نفس از بازی مقابل تیم‌های بزرگ در تیم ما وجود ندارد و ما مقابل این تیم‌ها به بهترین شکل بازی می‌کنیم. چه ایرادی دارد تیم ما با تیم‌های بزرگ دنیا مسابقه بدهد و در آن شکست بخورد. مگر ژاپن وکره جنوبی در همه دیدارهای دوستانه خود مقابل تیم‌های بزرگ نتیجه مثبت می‌گیرد؟ صرف‌نظر از پیروزی مقابل شیلی و شکست مقابل سوئد تیم ملی ایران نیاز به انجام بازی‌های دوستانه در این سطح دارد.


سرپرست کمیته فنی فدراسیون فوتبال یادآور شد: باید این روندی که در پیش گرفته‌ایم را ادامه دهیم. ما همیشه با تیم‌های آسیایی بازی می‌کردیم که باید با احترام به تمامی آنها اعلام کنم این مسابقات چیزی از لحاظ فنی به ما اضافه نمی‌کند. امیدوارم همین روند را ادامه دهیم. این نوع بازی‌ها برای بازیکنان جوان فرصت بسیار خوبی است و می‌تواند به آنها انگیزه و اعتماد به نفس زیادی دهد.


محصص در رابطه با اینکه بحث رفتن کارلوس‌ کی‌روش مطرح شده، خاطرنشان کرد:‌موضع کمیته فنی همان مسئله‌ای است که قبل اعلام کردیم. هر کارشناس و گروه بیطرفی کی‌روش را از لحاظ فنی تائید می‌کند او مربی شناخته‌شده‌ای است. ما نظرات‌مان را به هیأت رئیسه اعلام کردیم. البته مشکل فوتبال ما بودن یا نبودن کی‌روش نیست.مشکل ما عدم توجه ویژه به رده‌های پایین سنی (رده‌های سنی پایین تر از زیر 12 سال) است. به هر حال کی‌روش یک روز از این فوتبال می‌رود.


وی تاکید کرد: فوتبال ما باید صاحب یک برنامه دقیق باشد. برنامه‌ای که مربوط به جام جهانی،‌المپیک و جام ملت‌های آینده باشد. تمامی اعضای کمیته فنی موافق به ماندن کی‌روش هستند ولی مسائل دیگر مثل شرایط محل تمرین و توافقات مالی در حوزه کاری ما نیست که بخواهیم در مورد آن صحبت کنیم. البته بنده هم مثل کفاشیان با این مسئله موافقم که نمی‌توانیم کی‌روش را به زور نگه داریم. در هر صورت ممکن است او ناراحتی‌هایی از نظر داشتن زمین تمرین مناسب و شرایط سفر خوب داشته باشد که این مسائل حل شدنی است.


سرپرست کمیته فنی فدراسیون فوتبال در ادامه خاطرنشان کرد: فوتبال ما نیاز به یک کمپ ویژه مخصوص تیم ملی بزرگسالان و تیم امید دارد. امیدوارم هر چه زودتر این امکان فراهم شود. اگر می‌خواهیم به سطح اول فوتبال برسیم باید کمپ تمرینی مناسب داشته باشیم. یکی از مشکلاتی که کی‌روش دارد محل مناسب تمرین در تهران است که می‌توان این مسئله را حل کرد. در کل همانطور که گفتم از هر کارشناس بی‌طرفی سؤال کنید دانش فنی کی‌روش را تائید می‌کند. طبق اخباری که ما شنیدیم او نگران استفاده از جهانبخش و آزمون است که این مسئله هم مثل تمامی مواردی که اعلام شده می‌توان حل کرد. هنوز نتوانستیم از دانش و آگاهی کی‌روش به طور کامل استفاده کنیم.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 123]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن