تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برترين [مرتبه] ايمان آن است كه بدانى هركجا باشى خدا با تو است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819354766




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تکرار/ تقوی در همایش بانوان اصولگرا: اصولگرایان باید سلایق را کنار گذاشته و از موانع نترسند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: تکرار/ تقوی در همایش بانوان اصولگرا:
اصولگرایان باید سلایق را کنار گذاشته و از موانع نترسند
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با بیان اینکه اصولگرایان باید سلایق را کنار گذاشته و از موانع نترسند، گفت: اصولگرایان باید بافت انقلابی خود را حفظ کنند.

خبرگزاری فارس: اصولگرایان باید سلایق را کنار گذاشته و از موانع نترسند



به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه پیش از ظهر دیروز (پنج‌شنبه) در همایش اصولگرایان که در سالن اجتماعات مصلی برگزار شد، گفت که در صحنه سیاسی نقش زنان را باور داریم. وی با بیان اینکه کارهای فردی به جایی نمی‌رسد و باید کار جمعی و جریان‌سازی کنیم، اظهار داشت:  الحمدالله حرکت خوبی در کشور ایجاد شده و در حال انجام است. رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با بیان اینکه اصولگرایان باید سلایق را کنار گذاشته و از موانع نترسند، خاطرنشان کرد: اصولگرایان باید بافت انقلابی خود را حفظ کنند.
تقوی با اشاره به اینکه همگان با شعار در سایه ولایت با هم حرکت کنند، تصریح کرد: اصولگرایان باید علت شکست‌های قبلی خود را بررسی و محاسبه کنند.
وی با اشاره به نقش خواص در دوران حضرت زهرا(س)، ادامه داد: گاهی فضا آنقدر سنگین می‌شود که کسی باور نمی‌کند فلان فرد در فتنه باشد.
تقوی با تاکید بر لزوم پشتیبانی از ولایت افزود: زنان فاطمی باید زمان شناس باشند و در صحنه حضور داشته داشته و از آرمان‌ها و ارزش‌ها پاسداری کنند.
انتهای پیام/

94/01/28 - 09:43





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن