تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودت را به داشتن نيّت خوب و مقصد زيبا عادت ده، تا در خواسته ‏هايت موفق شوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819357727




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمايشگاه بين‌المللي صنعت ريلي در ارديبهشت برگزار مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ فروردين ۱۳۹۴ (۲۳:۲۹ب.ظ)
نمايشگاه بين‌المللي صنعت ريلي در ارديبهشت برگزار مي‌شود موج - چهارمين كنفرانس بين المللي پيشرفت‌هاي اخير مهندسي در راه آهن و همايش فرصت‌هاي سرمايه گذاري در صنعت ريلي ۳۰ تا ۲۷ ارديبهشت در محل نمايشگاه بين المللي تهران به مدت ۴ روز برگزار مي شود.
به گزارش خبرگزاري موج، به‌منظور حضور قدرتمند در عرصه حمل‌ونقل ريلي بين‌المللي سومين نمايشگاه حمل‌ونقل بين‌المللي ريلي و صنايع وابسته (RAILEXPO)، چهارمين کنفرانس بين‌المللي پيشرفت‌هاي اخير مهندسي در راه‌آهن و همايش فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري در صنعت ريلي، با مشارکت و حمايت وزارت راه و شهرسازي، راه‌آهن جمهوري اسلامي، انجمن صنايع ريلي، انجمن صنفي شرکت‌هاي حمل‌ونقل ريلي، اتحاديه قطارهاي شهري (مترو) و دانشکده مهندسي راه‌آهن، ۲۰ تا ۱۷ مي ۲۰۱۵ (۳۰ تا ۲۷ ارديبهشت‌ ۱۳۹۴) در محل نمايشگاه بين‌المللي تهران به مدت ۴ روز برگزار مي‌شود.
برگزاري اين رويدادها در سطح عالي سازماندهي شده و مقامات بالايي نظير معاون اول رئيس‌جمهور ايران و مديران سطح بالا از کشورهاي اروپايي و خاورميانه در آن شرکت مي‌کنند و برگزاري آن به‌عنوان بزرگ‌ترين نمايشگاه ريلي در خاورميانه در کنار همايش فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري در صنعت ريلي يک فرصت بزرگ جهت ارتباط مخاطبان با تصميم‌گيرندگان، کارآفرينان و تجار حرفه‌اي، بازاريابي و ارتباط مستقيم فراهم مي‌آورد که مي‌تواند علاوه بر تبادل اطلاعات، امکان تعامل جمعي با متخصصان مرتبط صنعت ريلي نظير مشتريان موجود، بهره‌برداران، تأمين‌کنندگان، مشاوران، سرمايه‌گذاران و چهره‌هاي کليدي در صنعت ريلي را در يکجا برقرار کند.
در اين نمايشگاه انواع صنايع و خدمات مختلف ريلي بخش مسافري درون‌شهري، برون‌شهري و بخش باري، انواع واگن‌ها، (نيرو محرکه، مولد، مانوري، باري و...)؛ لوکوموتيو برقي و ديزلي، قطعات مصرفي واگن‌هاي اتوبوسي و باري، شرکت‌هاي حمل‌ونقل ريلي، شرکت‌هاي ارائه‌دهنده خدمات پس از فروش، خدمات تعمير و نگهداري و خدمات بيمه‌اي، ارائه و در معرض ديد علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.
در اين نمايشگاه علاوه بر شرکت‌هاي داخلي، ده‌ها شرکت خارجي توليدات و خدمات خود را ارائه خواهند کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن