تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس در مقابل ثروتمند به خاطر ثروتش تواضع كند دو سوم دينش از بين برود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820406360




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تدوين برنامه بلندمدت در حوزه منابع آبي ضروري است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ فروردين ۱۳۹۴ (۱۸:۲۹ب.ظ)
استاندارکرمانشاه: تدوين برنامه بلندمدت در حوزه منابع آبي ضروري است موج - استاندار کرمانشاه گفت: من کند کارکردن را قبول ندارم و در اجراي برنامه ها هم با کسي تعارف ندارم.
به گزارش خبرگزاري موج کرمانشاه؛ ابراهيم رضايي بابادي در جلسه شوراي حفاظت از منابع آبي استان افزود: بايد با يک برنامه ريزي دقيق، اقداماتي مناسب در جهت برخورد شديد با مشترکين و افرادي که در مصرف آب، صرفه جويي لازم را ندارند، اعمال گردد.
وي تصريح کرد: منابع آبي با توجه به اينکه به آيندگان نيز تعلق دارد لذا بايد در جهت مصرف آب صرفه جويي لازم انجام گيرد و اين مهم علاوه بر فرهنگ سازي نيازمند برنامه ريزي جهت درست و بهينه مصرف کردن هم مي باشد.
وي ادامه داد: در سالجاري از سوي مديريت آب استان مي خواهيم که در جهت درست و بهينه مصرف کردن آب برنامه جامعي تدوين نمايند تا از طريق آن برخوردهاي لازم با افرادي که بيش از حد مصرف دارند و رعايت نکات صرفه جويي را ندارند، صورت گيرد.
استاندارکرمانشاه گفت: با صرفه جويي و درست مصرف کردن بايد علاوه بر جلوگيري از هدررفت منابع آبي، در جهت حفظ و تقويت زيرزميني به جهت اينکه متعلق به آيندگان نيز مي باشد، اقدامات لازم دنبال شود لذا مصرف بهينه آب با اعمال برنامه ها و سناريوهاي مختلف از قبيل برخورد با مصرف کنندگان چاه هاي غير مجاز ، کنترل بهره برداري، حفظ تالاب ها و برخورد شديد با مصرف کنندگان بيش از حد ضروري است.
وي افزود: مديريت امور آب استان بايد در تمامي اين زمينه ها برنامه دقيقي داشته باشد و همة دستگاه ها موظف به همکاري و هماهنگي جهت اجراي آن مي باشند.
وي با بيان اينکه هنر مدير اين است که وقتي برنامه اي ارائه مي دهد قبل از اجراي آن، راه هاي رسيدن به طرح مذکور را بررسي کرده باشد، افزود: مديران بايد همواره روش ها و برنامه هاي ابداعي و جديد را تدوين نمايند و طراحي اين روش ها نيازمند فکر و انديشه است.
در اين جلسه مديرکل امور آب استان با ارائه گزارشي از ميزان بارندگي ها از ابتداي سال آبي امسال تاکنون گفت: از ابتداي سال آبي (مهرماه) تاکنون 320 ميليمتر بارندگي در استان داشته ايم که نسبت به بلند مدت با 27 درصد کاهش روبرو است.
کياست اميريان افزود: در فروردين امسال 56 ميليمتر بارندگي صورت گرفته که اگر تا پايان خرداد ماه 150 ميليمتر بارندگي اتفاق بيفتد به متوسط ساليانه در طول سال آبي خواهيم رسيد.
وي گفت: طبق بررسي هاي صورت گرفته استان کرمانشاه جزء استان هاي با تنش آبي قرار گرفته است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن