تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق زبان، دور داشتن آن از زشت گويى، عادت دادنش به خير و خوبى، ترك گفتار بى فايده و ني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819207627




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هزینه احداث قطار شهری مشهد از محل فروش بلیت قابل تامین نیست


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مزجى عنوان کرد:
هزینه احداث قطار شهری مشهد از محل فروش بلیت قابل تامین نیست

مزجی شهرداری.jpg


شناسهٔ خبر: 2535186 چهارشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵
استانها > خراسان رضوی

مشهد- معاون اقتصادى شهردار مشهد گفت: هزینه اجرای خطوط قطار شهری مشهد از محل فروش بلیط امکان پذیر نیست و لذا این معاونت در صدد جذب منابع دولتى و همچنین تامین هزینه ها با فروش اوراق مشارکت است. به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا مزجى ظهر چهارشنبه در نشست خبرى كه در سالن شهداى شهردارى مشهد برگزار شد اظهار كرد: به دليل اينكه هزینه های قطار شهری از محل بلیت فروشی تأمین نمی شود دولت این اجازه را داده تا نیمی از هزینه قطار شهری را با همکاری مردم و توسط فروش اوراق مشارکت تأمین کنيم.

وى افزود: البته معاونت اقتصادى شهردارى مشهد تمام تلاش خود را مى كند تا با فروش حداكثرى اوراق مشاركت بتواند از كمك هاى دولت نيز استفاده كند.

معاونت اقتصادى شهردارى مشهد تصريح كرد: تاكنون شهردارى مشهد در توزيع سود قطعى ۲۸درصد اوراق مشاركت از ساير شهرها پيشتاز تر بوده كه هم شهرداری و هم بانک مرکزی ضامن این سود هستند و هیچ ضرری در این مشاركت وجود نخواهد داشت.

دو هزار میلیارد تومان اوراق بهادار به فروش می رسدوى از فروش دو هزار ميليارد تومان اوراق بهادار در سال جارى خبر داد و عنوان كرد: حکایت کار امروز شهردارى مشهد در اقتصاد، حکایت یک تلاش جهادی و رزم است.

 وى با بيان اينكه مشهد باید موقعیتی برای جذب سرمایه ایرانی ها باشد اذعان كرد: شهردارى مشهد باید توجه ایران و جهان را از طريق فعاليت هاى تبليغاتى و ايجاد انگيزه مشاركت شهروندان جهت سرمايه گذارى در مشهد جلب کند.

 مزجى ادامه داد: چنین حرکت هایی باعث تقویت روحیه تعاون در مديريت شهرى می شود لذا همواره  اعتماد سازی یکی از سرمایه های بزرگی است که شهرداری بر آن تمرکز داشته و تاكنون نيز اثبات کردیم که امین مردم در فروش اوراق بهادار و مشاركت بوديم.وى اضافه كرد: سیاست شهرداری در قبال مشاركت كننده ها در سرمايه گذارى هاى عمرانى شهرى این است که آنها بتوانند علاوه بر برخوردارى زمين و مسكن از تسهیلات بانکی نيز بهره مند شوند.وى تاكيد كرد: در سال گذشته بودجه شهردارى ۳هزار و يكصد ميليارد تومان بوده كه ۸۴ درصد آن تحقق پیدا کرد كه با توجه به تحقق بودجه در سال های گذشته، این میزان رضایت بخش بوده است.

معاونت اقتصادى شهردارى مشهد ادامه داد: در همين راستا  بودجه سال ۹۴ شهردارى مشهد با افزايش ۱۰۰درصدى به ميزان ۶هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت و با راى شورا اسلامى شهر مشهد تصویب شد.

وى يادآور شد: در سال جارى ۳هزار و ۱۹۷ ميليارد در زمينه سرمايه گذارى اختصاص يافته است كه اين رقم در سال گذشته يك هزار و ۳۵۰ ميليارد تومان بوده و از محل واگذارى زمین و پروانه تامين شده است.

مزجى با اشاره به فروش ۱۶ميليارد اوراق مشاركت در مرحله اول فروش اوراق خاطر نشان كرد: اين ميزان فروش با توجه به مدت زمان و تبليغات كم رضايت بخش بوده اما بايد براى مرحله دوم فروش اوراق در ارديبهشت ماه تلاش بيشترى انجام شود.

وى گفت: در رابطه با توسعه صادرات غیر نفتی مذاکرات لازم را با وزارت نفت انجام شده و امیدواريم بتوانيم از اين طريق توافق های خارجی خوبى را منعقد سازیم.

وى اضافه كرد: در خصوص توسعه فعالیت نمایشگاه بین المللی برنامه توسعه و بهره برداری کامل از ظرفیت های نمایشگاه بین المللی برای استان، کشور و نمایشگاه های بین المللی را داریم كه در صورت اصلاح ظرفیت های نمایشگاه می توانیم مرکز معاملات و مراودات اقتصادی کشور را در مشهد ببینيم.  









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن