تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خدا داناست به هر رازى كه مردم در دل نهان داشته اند، و به نجواى آهسته رازگويان و به هر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820450881




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خطیبی: سکوت کردم تا تراکتور نتیجه بگیرد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: خطیبی: سکوت کردم تا تراکتور نتیجه بگیرد
رسول خطیبی مربی سابق تراکتورسازی معتقد است که اگر او کمتر در مورد این تیم حرف می زند در حقیقت می خواهد با سکوتش به موفقیت این تیم کمک کند.

خطیبی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، گفت: الان که به دور از فوتبال هستم زمان بیشتری برای تماشای فوتبال دارم. بیشتر تمرکزم روی این است که بتوانم در دوره های مربیگری شرکت کنم. سعی می کنم از فرصت بدست آمده در جهت مثبت استفاده کنم.

جوانگرایی در تیم ملی
من با توجه به گروه بندی ایران در رقابتهای مقدماتی جام جهانی معتقدم که ما در گروه ساده ای قرار گرفته ایم، اما فکر می کنم نباید سادگی این گروه باعث شود که برنامه ریزی مناسبی برای این رقابتها نداشته باشیم. چون به هر حال در مراحل بعدی تیمهایی به جام جهانی صعود می کنند که حرفه ای تر باشند. برای همین ما باید بازیهای دوستانه و برنامه ریزی هایمان را طوری انجام دهیک که انگار با تیمهای سختی هم گروه هستیم. در این برنامه ریزی بهتر است که مربی تیم ملی و کی روش برنامه ریزی درستی هم برای جوانگرایی انجام دهند. ما باید کم کم در ترکیب تیم ملی از جوانها استفاده کنیم و به جوان تر ها هم فرصت دهیم تا خودشان را اثبات کنند.

باید همه امکانات برای کی روش مهیا باشد
واقعیتش را بخواهید من هم موافق حضور کی روش هستم و هم مخالف آن! معتقدم که به عنوان یک سرمربی بااید تمام امکاناتی را که او می خواهد به طور مثال شرایط انجام بازیهای دوستانه و غیره را برای او فراهم کنند. نه اینکه تنها از اسم کی روش بخواهیم استفاده کنیم. در کل باید تمام امکانات برای کی روش که یک مربی حرفه ای است، محیا باشد.

تکلیف حضور و یا رفتن کی روش را مشخص کنیم
مخافت من با حضور کی روش هم به این دلیل است که این کارهایی که آقایان در این روزها انجام می دهند، زننده است و در شان فوتبال ایران نیست. من فکر می کنم که اتفاقی که این روزها افتاده در آینده هم می افتد. اگر قرار است با آقای کی روش جلو برویم. باید با او آشتی کنیم و دیگر این بحثها پایان پیدا کند یا اینکه کلا با او قطع همکاری داشته باشیم. خیلی برای فدراسیون فوتبال و کلا ورزش ایران اینطور حرف و حدیث ها زشت است.

سکوت کردم تا تراکتور نتیجه بگیرد
من بازیهای تراکتورسازی را دنبال می کنم. اگر هم سکوت کردم در حقیقت سکوتم بخاطر این بوده که این تیم نتیجه بگیرد و از صمیم قلب برای این تیم آرزوی موفقیت دارم. با خودم فکر کردم شاید اگر در این مقطع حساس صحبتی بکنم برداشت اشتباهی از آن شود. اما در دلم همیشه برای این تیم آرزوی موفقیت می کنم و همیشه بازیهای آن را دنبال می کنم.

باید به تاج و سازمان لیگ مدال بدهیم
امسال از لحاظ فوتبالی سال پر کاری بود برای همین هم فکر می کنم در کنار مدالی که به قهرمان لیگ داده می شود بادی از کار آقای تاج و سازمان لیگ هم قدردانی کرد و به آنها هم یک مدال اهدا کرد. چون واقعا برنامه ریزی و هماهنگی بازیها و تداخل آنها با بازیهای ملی کار بسیار دشواری بود و اگر برنامه ریزی خوب آنها نبود قطعا امسال به مشکل بر می خوردیم.

رقابتهای لیگ در این فصل سخت است
اگر به جدول لیگ نگاه کنید ما اصلا تیم میان جدولی نداریم. همه تیمها یا برای قهرمانی و گرفتن سهمیه آسیایی در بالای جدول رقابت می کنند و یا اینکه رد پایین جدول برای سقوط نکردن به لیگ پایین تر تلاش می کنند. یعنی هیچ تیمی نیست که از جایگاهش راضی باشد و به اصطلاح رقابت را کنار بگذارد. برای همین هم امیددوارم تیمی که مستحق قهرمانی هست به این عنوان دست پیدا کند.

دوست دارم تراکتور قهرمان شود
خودم دوست دارم تراکتورسازی قهرمان این فصل شود و فکر می کنم قهرمان رقابتهای نیم فصل استحقاق قهرمانی را هم دارد. در لیگ امسال تراکتورسازی و نفت تهران بیشترین آمار حضور در صدر جدول را دارند. ضمن اینکه بازی آخر لیگ هم در تبریز میان این دو تیم برگزار می شود. پس در حقیقت سرنوشت قهرمانی این دو تیم، در دستان خودشان هست. ضمن اینکه تراکتور در تبریز با حمایت هوادارانش کار ساده ای در پیش دارد. من امیدوارم در دیدارهای پایانی لیگ که بازیها حساس می شودند ناظرها و نماینده های فدراسیون مثل ابتدای فصل تلاش کنند تا مسابقات به نحو احسن برگزار شود و به اتمام برسدو در پایان تیم یکه استحقاقش را دارد به نتیجه برسد.

تراکتور برای موفقیت در آسیا باید حرفه ای شود
اگر بخواهم در مورد تراکتورسازی در آسیا صحبت کنم باید بگویم که در مرحله اول باید در باشگاه تراکتورسازی بحث حرفه ای گری صورت بگیرد. چون من فکر می کنم که نگاه تراکتورسازی به رقابتهای لیگ بیشتر جنبه تیمی دارد تا باشگاهی. یعنی هیچ برنامه ریزی بلند مدتی در هیات مدیره و باشگاه برای 5 سال آینده وجود ندارد. من امیدوارم که ثبات در مدیریت و کادر فنی شکل بگیرد تا شاهد موفقیت این باشگاه باشیم. همه این صحبتها را کردم که بگویم تیمی که می خواهد در آسیا نتیجه بگیرد باید ابتدا ساختارهایش را محیا کند. اگر اینطور شد ما دو سال دیگر در آسیا حرفهای زیادی برای گفتن داریم. اگر توانستیم دو بازی آینده را ببریم و به مر حله بعد صعود کنیم که اتفاق خوبی است، اما اگر صعود نکردیم باید دنبال برطرف کردن نقاط ضعفمان بگردیم.

امیدوارم پاس دوباره به تهران برگردد
من می خواهم به عنوان یک پاسی که 6 فصل از زندگی ام را در این تیم گذراندم و خیلی این تیم را دوست دارم. امیدوارم که بار دیگر این تیم به تهران منتقل شود و بتواند شکوه و موفقیت سابقش را تکرار کند. امیدوار تیمی که ما با آن زندگی کردیم و برزک شدیم دوباره به روزهای خوبش برگردد.


1394/01/26 14:08





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن