تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه براى زنده كردن حق يك مسلمان، شهادت حقّ بدهد، روز قيامت در حالى آورده مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804493736




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بايرامي: نيمکت نشيني را دوست ندارم اما مهم قهرماني تراکتور است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ فروردين ۱۳۹۴ (۱۱:۵۸ق.ظ)
الاهلي را نبريم راه صعودمان سخت خواهد شد بايرامي: نيمکت نشيني را دوست ندارم اما مهم قهرماني تراکتور است موج - مهاجم تراکتورسازي گفت: اگر امروز الاهلي را نبريم راه صعودمان سخت خواهد شد.
به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري موج، تراکتور در يک بازي حساس امروز برابر الاهلي امارات قرار مي گيرد و همه بازيکنان اين تيم به زعم ادعاي مهرداد بايرامي، مهاجم جوان اين تيم متفق القول مي خواهند سه امتياز اين بازي خانگي را به نفع خودشان تمام کنند. بايرامي در ابتدا اشاره اي به روند پيروزي هاي تداوم دار تراکتور و برد پرگل آنها مقابل استقلال صنعتي داشت و اظهار کرد: خدا را شکر توانستيم اين بازي را با برد به پايان برسانيم. در اين بازي تراکتور نشان داد که تنها و تنها شايستگي اش پيروزي است و ديديد که چندين گل نزد و در نهايت با سه گل حريف را بدرقه کرديم. در اين بازي ما توانستيم اقتدار تراکتور را نشان دهيم و با روحيه خوب به استقبال بازي با الاهلي خواهيم رفت.
اين مهاجم جوان تراکتورسازي در مورد بازي امروز نماينده ايران در ليگ قهرمانان آسيا مقابل الاهلي گفت: همانطور که گفتم با پيروزي در ليگ و همچنين عدم نتيجه گيري تيم هاي بعد از ما در جدول، تمرينات پرنشاطي را تا قبل از بازي با الاهلي انجام داديم. ما به 3 امتياز اين بازي هم بسيار احتياج داريم چون اگر نتوانيم در تبريز حريف را شکست دهيم کارمان براي صعود سخت خواهد شد. ما در اين 3 بازي بايد 6 امتياز به دست بياوريم تا بتوانيم صعودمان را به مرحله بعد مسجل کنيم.
وي ادامه داد: ما در بازي با الاهلي خوب بازي کرديم اما برخلاف روند بازي روي بعضي از اشتباهات گل خورديم. ما اگر تمرکز داشته باشيم به راحتي مي توانيم با کمک هوادارن مان در تبريز آن باخت را با گل هاي بيشتر جبران کنيم و به اين 3 امتياز خانگي برسيم.
تراکتور بلافاصله در کورس قهرماني بايد يک بازي سخت را روز يکشنبه برابر سپاهان برگزار کند که نتيجه اين بازي مي تواند نقش بسزايي در روشن شدن مدعيان اصلي قهرماني داشته باشد. مهاجم جوان تراکتورسازي در اين زمينه گفت: پس از اين بازي مهم در ليگ قهرمانان تراکتور بايد بلافاصله در ليگ يک بازي سخت و حساس را برابر سپاهان داشته باشيم. واقعا شرايط سختي است اما با تمرينات خوبي که کادرفني طي اين مدت در نظر گرفته و با داشتن تمرکز به راحتي مي توانيم در اين دو بازي حيثيتي به موفقيت برسيم. البته ما اصلا به شکست سپاهان مقابل صبا نگاه نمي کنيم چون سپاهان هميشه سپاهان است آن هم وقتي که در خانه خودش و در اصفهان با حريفان بازي دارد. به هرحال اين بازي براي ما از اهميت بسزايي برقرار است که اگر در اين بازي و يکي، دو بازي بعدي که با حريفان مستقيم خود داريم ببريم مي توانيم خودمان را براي قهرماني آماده کنيم.
وي ادامه داد: اما نتيجه نگرفتن حريفان باعث شد تا فاصله خوبي با رقبا بگيريم اما اين اختلاف 6، 7 امتيازي ملاک نيست. همانطور که گفتم ما بازي هاي سختي با حريفان و رقباي اصلي مان در کورس قهرماني داريم که طي 2 هفته ديگر از آنها عبور کنيم آن وقت است که مي توان در مورد قهرماني حرف و مدعيان اصلي صحبت کرد.
بايرامي سپس در پاسخ به اين سوال که چرا توني اوليويرا بعد از پيروزي مقابل استقلال صنعتي از بازيکنان تيمش ناراحت بود، پاسخ داد: مساله خاصي نبود. فکر کنم توني از اين ناراحت بود که بازيکنان تيم به راحتي اخطار مي گيرند و دست او را براي بازي هاي حساسي که پيش رو داريم خالي مي کنند. چون او خودش مي داند ما چه بازي هاي حساسي پيش رو داريم و بايد خيلي حواس مان باشد تا مفت امتياز از دست ندهيم.
مهاجم اغلب نيمکت نشيني تراکتورسازي با رد اين ادعا که او نسبت به اين مساله به کادرفني اعتراض کرده است، اظهار کرد: در وهله اول بگويم هر بازيکني از نيمکت نشيني زياد خوشش نمي آيد و از اين قضيه ناراحت است. با اين حال بايد بگويم من هيچ وقت بابت اين موضوع اعتراضي نکردم و هميشه موفقيت تراکتور براي من از اهميت زيادي برخوردار بوده است. تراکتور نتيجه بگيرد حالا من نيمکت نشين باشم يا اينکه درون ميدان بازي کنم فرقي نمي کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن