تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به احترام پدر و معلمت از جای برخیز هرچند فرمان روا باشی.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821177109




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تصویب عدم اخذ عوارض مازاد تراكم از واحدهای تجاری بافت قدیم بازار


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: تصویب عدم اخذ عوارض مازاد تراكم از واحدهای تجاری بافت قدیم بازار خبرگزاری پانا: سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان از تصویب عدم اخذ عوارض مازاد تراكم از واحدهای تجاری واقع در بافت قدیم بازار و با سابقه 28 ساله (قبل از سال 66) كه قصد نوسازی در همان محل با همان ابعاد زمین را دارند خبر داد.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۶ فروردين ساعت 11:03

خبرگزاری پانا+


به گزارش خبرگزاری پانا، كامران گردان با اشاره به مصوبات جلسه این هفته صحن شورا افزود: چنانچه مازاد مساحت، ناشی از اختلاف مساحت این قبیل ساختمان‌ها بود و مالك در افزایش آن نقشی نداشته مشمول جریمه كمیسیون ماده 100 نخواهد بود و این مصوبه از زمان تصویب قابل اجرا باشد.
گردان از تصویب فراخوان تعیین سرمایه‌گذار برای اجرای مشاركتی پروژه پاركینگ طبقاتی آقاجانی بیگ بر اساس شیوه‌نامه امور سرمایه‌گذاری و مشاركت شهرداری همدان خبر داد.
وی با اشاره به فعالیت و ارائه خدمات بانكی در نقاط خاصی از شهر اظهار كرد: از آنجایی كه شهر به لحاظ تمركززدایی نیازمند ارائه خدمات بانكی در همه نقاط شهر است لذا پیشنهاد شورای اسلامی شهر همدان در مورد استقرار بانك‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری بر این بود كه در طرح تفصیلی جدید شهر كاربری برای استقرار با توجه به معضلات ترافیكی و بحث تمركز زدایی كاربری خاصی به نام كاربری بانك‌ها پیش‌بینی شود.
سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان اضافه كرد: از دیگر مصوبات این بود كه شهرداری و شهروندان از تفكیك واحدهایی كه قادر به تأمین پاركینگ نیستند خودداری كرده و از این پس شهرداری مجاز به انعقاد تفاهم‌نامه با این پرونده‌ها نبوده و باید از طریق كمیسیون ماده 100 نسبت به حالت اولیه اقدام شود.
 كامران گردان در پایان سخنانش ضمن قدردانی از فعالیت‌های برتر سازمان‌های آتش نشانی، پسماند و سازمان حمل و نقل و ترافیك افزود: همچنین مصوب شد شهرداری اقدامات لازم در خصوص قدردانی از سازمان‌هایی كه در ایام نوروز موفق و خوب عمل كرده‌اند تشویق شوند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 134]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن