تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ثروت فراوان، دشمن مؤمنان و پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819057832




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارائه خدمات به افراد بالاي 65 سال از سوي سازمان بهزيستي/ تلاش براي نگهداري از سالمندان درون خانواده ها


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ فروردين ۱۳۹۴ (۱۶:۱ب.ظ)
ارائه خدمات به افراد بالاي 65 سال از سوي سازمان بهزيستي/ تلاش براي نگهداري از سالمندان درون خانواده ها موج - معاون توانبخشي سازمان بهزيستي گفت: افراد بالاي 65 سال مي توانند از خدمات مختلف ارائه شده از سوي سازمان بهزيستي بر اساس اولويت هايي که دارند بهره مند شوند.
يحيي سخنگويي در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري موج با بيان اين مطلب تصريح کرد: افرادي که در حال حاضر به 65 سال سن رسيده اند، مي توانند با مراجعه به ادارات مختلف سازمان بهزيستي در سراسر کشور، درخواست خود مبني بر دريافت خدمات را ارائه دهند.
وي افزود: بعد از مراجعه سالمندان به سازمان بهزيستي، کميسيون پزشکي براي اين افراد تشکيل شده و نيازهاي آنها مشخص مي شود.
معاون توانبخشي سازمان بهزيستي با تاکيد بر اينکه تلاش ما نگهداري از سالمندان در خانواده ها است، خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما اين است که خانواده از سالمندان خود در خانه هايشان نگهداري کنند و تا حد امکان از بردن افراد سالمند به خانه هاي سالمندان بپرهيزند.
وي ادامه داد: در حال حاضر، بخشي از خدمات مورد نياز سالمندان از سوي سازمان بهزيستي در اختيار خانواده هاي اين قشر قرار مي گيرد و تنها لازم است سالمندان در آمار سازمان بهزيستي قرار گيرند.
سخنگويي در خصوص افرادي که داراي معلوليت هاي خفيف هستند نيز اظهارکرد: افرادي که داراي معلوليت هاي خفيف بوده نيز مي توانند به سازمان بهزيستي مراجعه کرده و نيازهايشان از طريق مددکاران سازمان احصا شود.
وي با ارائه آماري از تعداد معلولان نگهداري شده در مراکز سازمان بهزيستي اذعان کرد: هم اکنون بيش از 100 هزار معلول در مراکز مختلف سازمان بهزيستي پذيرش شده اند و تعداد زيادي از معلولان کشور نيز در خانواده هاي خود نگهداري مي شوند.
معاون توانبخشي سازمان بهزيستي گفت: ارائه خدمات به اين تعداد معلول نيازمند در اختيار داشتن اعتبارات کافي است و درخواست ما اين است که مسوولان در پرداخت اعتبارات به سازمان بهزيستي همکاري لازم را داشته باشند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن