تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياد خدا عقل را آرامش مى دهد، دل را روشن مى كند و رحمت او را فرود مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802246019




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: کسی حق معامله دستاوردهای هسته ای را ندارد/ توافق خوب خواست همه مردم است


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: کسی حق معامله دستاوردهای هسته ای را ندارد/ توافق خوب خواست همه مردم است
نماینده مردم یزد در مجلس گفت: دستاوردهای هسته ای در سایه همت دانشمندان و تدابیر رهبری انقلاب بدست آمده و همانطور که کسی حق مصادره آن را ندارد، کسی هم حق معامله آن را ندارد.
به گزارش نامه نیوز، محمدصالح‌ جوکار نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خو در جلسه علنی، ضمن تبریک به مناسبت قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات جام جهانی و با اشاره به حکمت نامگذاری امسال به نام «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» اظهار داشت: شرایط امروز جهان اسلام و انتظارات و توقعاتی که از دولت در منطقه مطرح می‌شود و همچنین جایگاه رفیع ایران در جهان اقتضا می‌کند در گفتار و عمل یکپارچه باشیم و این امر بدون همدلی و همزبانی امکان‌پذیر نیست.

وی تاکید کرد: همدلی و همزبانی شعار نیست بلکه نقشه راه، قوه محرکه و خط مشی دولت و ملت است. این نظام مقدس برخاسته از اراده ملت است و دولت برخاسته از آراء‌ مردمی است لذا دولت و ملت در کنار هم هستند و رابطه این دو از نوع اخوت و برادری است و هر چه بیشتر باشد استحکام نظام سیاسی بیشتر خواهد بود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه بزرگترین سرمایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نسبت به دیگر کشورها اعتماد مردم است، ابراز داشت: رمز موفقیت کشور اعتماد مردم به حکومت بوده است و با تقویت عنصر اعتماد متقابل بین دولت و ملت می‌توان گام‌های بزرگی در پیشرفت برداشت.

جوکار در ادامه نطق خود با اشاره به مذاکرات هسته‌ای کشورمان با کشورهای 1+5 خاطرنشان کرد: انرژی هسته‌ای مسئله‌ای ملی و نماد عزت، استقلال کشور بوده و متعلق به همه ملت است.

نماینده مردم یزد در مجلس اضافه کرد: دستاوردهای هسته‌ای در سایه همت دانشمندان و تدابیر رهبر معظم به دست آمده و متعلق به افراد و اشخاص نیست؛ همانطور که کسی حق مصادره آن را ندارد کسی هم حق معامله آن را ندارد.

وی با طرح این موضوع که دشمنان انقلاب هدفی جز تغییر ساختار و رفتار نظام ما را ندارند، گفت: آنها سعی کردند با تنگنا قرار دادن کشورمان به هدف خود برسند ولی نتوانستند و به اعتراف رئیس‌جمهور آمریکا تحریم‌ها اثری نداشت چرا که اگر می‌توانستیم پیچ و مهره صنعت هسته‌ای ایران را باز می‌کردیم.

جوکار تصریح کرد: اگر در مذاکرات به توافق خوب برسیم خواست همه مردم است اما نباید با ذوق‌زدگی مردم را دچار ناامیدی کنیم. همانطور که تفسیر غلط مردم را دچار اشتباه می‌کند تفسیرهای خوشبینانه هم می‌تواند حقوق ملت را پایمال کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه توانمندی‌های ما در صنعت هسته‌ای دست ما را در مذاکرات باز گذاشت، خاطرنشان کرد: آنچه که مهم است در مقطع حساس و تاریخی قرار داریم و وظیفه ما حمایت از تیم مذاکره کننده است که در برابر حیله‌گری‌ها ایستاده‌اند.

وی افزود: از سوی تیم مذاکره‌کننده درخواست داریم که متقلب بودن طرف مقابل را در نظر بگیرد، از کارشناسان مجرب بهره بگیرد و عدم پذیرش مسائل غیرمتعارف را در نظر بگیرد و با انتشار متن فارسی از بیانیه لوزان باطل بودن فکت شیت آنها را اعلام کنند.

جوکار در ادامه نطق خود با اشاره به فرا رسیدن هفته معلم، بیان داشت: هر جامعه‌ای بدون توجه به تعلیم و تربیت به قهقهرا می‌رود و جا دارد دولت به وضعیت معلمان رسیدگی کند چرا که مشکلات آنها منجر به تعطیلی کلاس‌های درس می‌شود و این به ضرر دانش‌آموزان است.

نماینده مردم یزد در پایان به بحرانی بودن وضعیت آب در حوزه انتخابیه خود اشاره و گفت: مردم به سختی روزگار می‌گذرانند و از وزیر نیرو درخواست داریم با برگزاری جلسه مشکل آب در استان را حل کنند.


منبع: فارس


۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن