تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سخن چون دواست، اندکش سودمند و زیادش کشنده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819804163




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انقلاب با خون شهدا و فداکاري جانبازان به ثمر نشست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ فروردين ۱۳۹۴ (۸:۳۱ق.ظ)
رئيس مجلس خبرگان: انقلاب با خون شهدا و فداکاري جانبازان به ثمر نشست موج -رئيس مجلس خبرگان گفت: انقلاب اسلامي با خون شهدا و فداکاري جانبازان و جانفشاني عموم ملت به ثمر رسيد.
به گزارش خبرگزاري موج ازقم، آيت الله يزدي رئيس مجلس خبرگان در ديدار با مديرکل و مديران بنياد شهيداستان قم با بيان اين مطلب اظهار داشت: انقلاب اسلامي با خون شهدا و فداکاري جانبازان و جانفشاني عموم ملت به ثمر رسيد.
وي افزود: نظام اسلامي با همين فرهنگ ايثار و شهادت و فداکاري ملت خصوصا خانواده هاي معظم شهدا و ايثارگران تمامي فراز و نشيب ها را در طول اين سي سال گذرانده است و به اين مرحله و جايگاه رسيده است.
آيت الله يزدي تاکيد کرد: ملت ايران مديون اين فداکاري هاي شهداست امروز با پيشرفت هاي چشم گير صورت گرفته وضعيت ما قابل مقايسه با 30سال گذشته نيست .
وي ادامه داد: در طول سال هاي گذشته ملت فراز و فرودهاي مختلفي را پشت سر گذاشته و در اين مدت بسياري بدليل غفلت دور شدند و عده اي در مسير قرار گرفتند، برخي هم خود را حفظ کردند، هر روز فتنه هايي سر راه است و بايد براي مقابله با اين فتنه ها و نقشه هاي دشمنان ايستادگي نمود و لحظه اي از خدا غلفت نکرد.
رئيس مجلس خبرگان رهبري اضافه کرد: امروز جلوه هاي رحماني بسيار و جلوه هاي شيطاني نيز وجود دارد و براي محفوظ ماندن بايد مراقبت نمود و از خداوند غافل نشد.
مدير کل بنياد شهيد وامور ايثارگران استان قم ضمن ارايه گزارشي از فعاليت هاي بنياد شهيد گفت: در راستاي زنده نگه داشتن فرهنگ ايثار و شهادت و گرامي داشت ياد و خاطره شهدا تمام تلاش خود را بکار بسته ايم.
سردار سيد جواد هاشمي خطاب به آيت الله يزدي افزود: امروز محضر مفسر مترجم قرآني، يار ديرين امام و رهبري، فقيهي فداکار، مبارز بزرگ و مجاهد آگاه در طول سالهاي انقلاب از 19دي 56تا سال 57 و بعد از آن در صحنه هاي مختلف انقلاب رسيديم تا از رهنمودهاي شما مجاهد انقلابي در راستاي خدمت هرچه بهتر به خاندان شهدا و ايثارگران بهر ه مند شويم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن