تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كاغذى را كه روى آن بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم نوشته شده است از روى زمين برد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813237962




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هیلاری کلینتون در گذر زمان +فیلم


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


واشینگتن پست گزارش داد:
هیلاری کلینتون در گذر زمان +فیلم
هیلاری در مصاحبه ای گفت: «ما نه تنها بی پول بلکه مقروض از کاخ سفید خارج شدیم. ما در آن زمان هیچ پولی نداشتیم و به سختی برای کنار هم گذاشتن منابع برای گرو گذاشتن و خرید خانه ها و تحصیل فرزندمان چلسی تلاش کردیم. می دانید، این چیز آسانی نبود.»



  به گزارش سرویس بین الملل جام نیوز، در پی اعلام نامزدی هیلاری کلینتون برای انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا، روزنامه واشینگتن پست (WashingtonPost) در نگاه کوتاهی به بررسی مواضع او در خلال سال های گذشته از زبان خود وی پرداخت.     از نگاه پایگاه اینترنتی این روزنامه آمریکایی، موضوعاتی از قبیل «حادثه بنغازی»، «طرح بیمه سلامت اوباماکِـر»، «ازدواج همجنس بازان»، «مقروض بودن خانواده»، «سیاسیت خارجی»، «حقوق زنان» و «استفاده از ایمیل غیررسمی» در موضع گیری های هیلاری کلینتون دارای اهمیت بوده اند.    

    وی در مورد حادثه حمله به  مقر دیپلماتیک آمریکا در بنغازی لیبی در  11 سپتامبر 2012،  با تأکید بر کشته شدن 4 آمریکایی، گفت" مسئله اصلی جان سپردن شهروندان آمریکایی است و تفاوتی نمی کند به دلیل تظاهرات یا هر علت دیگری این حادثه رخ داده است." او گفت: «در این لحظه چه تفاوتی می کند؟ وظیفه ما اکنون کشف جزئیات حادثه و جلوگیری از تکرار مجدد آن است.»     کلینتون در حمایت از طرح درمانی اوباماکِـر گفته است: «در مقابل تصویب چنین طرح بلندمدتی، وظیفه هرکس پشتیبانی است. مردم می توانند و باید بگویند چیز  بیشتری باید از عملکرد واقعی طرح ببینیم و ممکن است با پیشرفت طرح به بهبودهایی نیاز شود، اما شما ترجیح نمی دهید کسی برسرکار باشد که با حفظ خوبی ها، مشکلات را رفع می کند، در مقابل کسی که به تخریب آن می پردازد و احتمالاً بیخیال آن شود؟»  
وی در موضوع  ازدواج همجنس بازان در پاسخ به این سؤال که "آیا مواضع پیشین شما در مخالفت با تساوی حق ازدواج [همجنس بازان] متأثر از دیدگاه خود شما بوده یا بر مبنای دیدگاه عمومی؟" در اظهاراتی گفت: «اگر قصد حمایت از ازدواج در کشورمان را داریم، ازدواج باید بدون توجه به این که علاقه هرفرد به چه کسی است در دسترس همه باشد. بله، من با گذر زمان تغییر کردم و با افتخار اعلام می کنم که هم اکنون طرفدار قاطع تساوی حق ازدواج [همجنس بازان] هستم.»    

    وی در توضیح دیدگاه خود درباره سیاست خارجی گفت: «این چیزی است که ما به آن قدرت هوشمند می گوییم: استفاده از هر نوع ابزار و شرکایی برای پیشبرد صلح و امنیت و به حاشیه نراندن هیچ کس، احترام گذاشتن حتی برای دشمن خود، تلاش برای درک روانشناسانه تا حد ممکن، و همدردی با نقطه نظر و دیدگاه آن ها، کمک به تعریف مشکلات و تعیین راه حل ها. این چیزی است که ما معتقدیم در قرن 21م باعث ایجاد تغییر خواهد شد. تغییر در شانس و احتمال ایجاد صلح.»     وی در مورد حقوق زنان در اظهاراتی در گذشته گفته است: «هنوز کشورهای بیش از حد زیادی حتی در حال حاضر در قرن 21 وجود دارند که به شکل قانونی آزادی جنبش زنان را دچار محدودیت می کنند یا به شکل قانونی از اشتغال آن ها در گستره وسیعی از مشاغل مختلف ممانعت به عمل می آورند.»    

    هیلاری کلینتون همچنین در واکنش به اتهام افشای اطلاعات سری به خاطر استفاده از ایمیل و وسایل الکترونیکی شخصی در زمان تصدی سمت وزارت خارجه آمریکا گفت: «من وقتی به عنوان مزیر خارجه مشغول به کار شدم، برای راحتی کار استفاده از حساب شخصی ایمیلم را انتخاب کردم که مورد موافقت وزارت خارجه نیز قرار گرفت، چون فکر میکردم جابجا کردن یک وسیله برای کار و استفاده شخصی به جای دو تا آسان تر خواهد بود. با نگاه به گذشته، بهتر بود اگر من به سادگی از یک حساب ایمیل ثانوی استفاده می کردم و تلفن همراه دومی با خود حمل می کردم، اما در آن زمان این مسئله موضوع خاصی به نظر نمی رسید.»    

 
وی همچنین در اظهاراتی برای نمایش نزدیکی وضعیت زندگی خود به بسیاری از مردم آمریکا درباره شرایط مالی خانواده خود در پایان دوران ریاست جمهوری همسرش بیل کلینتون، در مصاحبه ای گفت: «ما نه تنها بی  پول بلکه مقروض از کاخ سفید خارج شدیم. ما در آن زمان هیچ پولی نداشتیم و به سختی برای کنار هم گذاشتن منابع برای گرو گذاشتن و خرید خانه ها و تحصیل فرزندمان چلسی تلاش کردیم. می دانید، این چیز آسانی نبود.»    

 
این سخنان با واکنش و تمسخر جمهوریخواهان مواجه شده است. درست است که خانواده کلینتون به خاطر وام های بزرگ بدهکار و مقروض بودند، اما ارزش دارایی آن ها از میزان بدهکاری هایشان بیشتر بود. در واقع بیل کلینتون به خاطر استفاده از اعتبار و دریافت وام کلان 2 میلیون دلاری، به محض خروج از کاخ سفید خانه ای 7 خوابه به قیمت 2.85 میلیون دلار خرید. همچنین حساب مالی خانوادگی وی در سال 2004 کاملاً صاف شد و هیلاری کلینتون در همان سال دهمین فرد ثروتمند سنا با دارایی با ارزش خالص 10 تا 50 میلیون دلار شناخته شد.    

    هیلاری کلینتون در پاسخ به این اتهامات گفت که او و بیل در 14 سال گذشته توانسته اند کار خود را به خوبی انجام دهند. او در پاسخ به واکنش ها به سخنانش گفت: «تجربه زندگی ما به شکل کاملاً واضحی از بسیاری جهات با بسیاری از آمریکایی ها متفاوت است، اما ما نیز با بعضی چالش های مشابه با زندگی بسیاری از مردم مواجه بوده ایم.»      
505  


لینک


۲۴/۰۱/۱۳۹۴ - ۲۳:۱۴




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن