تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشبخت كسى است كه سراى باقى را كه نعمتش پايدار است بر سراى فانى كه عذابش بى‏پاي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803991252




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واکنش شبکه‌های اجتماعی به نامزدی هیلاری کلینتون


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: هیلاری کلینتون که 7 سال پیش به دلیل استفاده بهتر و بیشتر اوباما از شبکه‌های اجتماعی، صحنه انتخابات ریاست جمهوری را به وی واگذار کرده بود این بار قصد دارد تمرکزش را بر این شبکه‌ها قرار دهد.

به گزارش تراز ،هیلاری کلینتون 67 ساله نامزدی‌اش برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ ایالات متحده آمریکا را رسما اعلام کرد.
به نوشته سایت بی بی سی، او در ویدئویی که روز یکشنبه منتشر کرد می‌گوید مردم آمریکا پیش از این در روزهای دشوار اقتصادی به سختی تلاش کرده‌اند و جنگیده‌اند اما هنوز هم "باد موافق برای کسانی می‌وزد" که در طبقات بالاتر قرار دارند.
خانم کلینتون گفته است: «هر روز آمریکایی‌ها به یک قهرمان نیاز دارند و من می‌خواهم قهرمان آنها باشم.»
در ویدئویی که خانم کلینتون منتشر کرده تصاویری از شهروندان عادی آمریکایی‌ هم دیده می‌شود که هر کدام می‌گویند قصد دارند کار تازه‌ای را شروع کنند.
در میان شهروندانی با زبان و رنگ پوست متفاوت یک زوج همجنس‌باز هم حضور دارند که می‌گویند قصد دارند زندگی را با کسی که دوستش دارند شروع کنند.
پیش از این گفته شده بود وزیر خارجه سابق آمریکا روز یکشنبه ۱۲ آوریل نامزدی خود را برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام می‌کند و این خبر از طریق شبکه‌های اجتماعی اعلام خواهد شد.
به نوشته سایت رادیو فردا (RADIOFARDA) قرار است خانم کلینتون روز سه‌شنبه برای شرکت در میزگردی کوچک، به آیووا، ایالتی در غرب میانه آمریکا، برود. موضوع میزگرد مسائل اقتصادی برای قشر عادی مردم آمریکا است.
وزیران خارجه فرانسه و آلمان از نامزدی او حمایت کرده‌اند.
"اشتاین‌مایر"، وزیر خارجه آلمان به روزنامه آلمانی "بیلد آم زونتاگ" گفت: «هیلاری کلینتون در مقام وزیر امور خارجه نه فقط خود را به عنوان شریکی قابل اعتماد برای اروپا و دوستی برای آلمان نشان داد، بلکه در بحران‌های جهانی ـ از افغانستان گرفته تا خاورمیانه ـ نیز باریک‌بینی خود را ثابت کرد.»
باراک اوباما نیز روز شنبه ۱۱ آوریل پشتیبانی خود را از نامزدی وزیر خارجه پیشین خود اعلام کرد و گفت: «درباره هیلاری کلینتون خیلی کوتاه صحبت می کنم. او در سال ۲۰۰۸ یک کاندیدای قوی بود. او یکی از حامیان بزرگ من درانتخابات بود، یک وزیر امور خارجه عالی بود، دوست من است و من فکر می کنم رئیس جمهور بسیار خوبی خواهد بود. من در این انتخابات شرکت نمی‌کنم بنابراین وقتی تصمیم گرفت نامزدی اش را اعلام کند سر راهش قرار نخواهم گرفت.»
خبرگزاری رویترز می‌گوید نظرسنجی‌ها حاکی‌ست که او فاصله زیادی با رقیبان احتمالی دیگر، درون حزب دمکرات دارد. بر اساس نظرسنجی «رویترز-ایپسوس» ۶۰ درصد از دمکرات‌ها از او حمایت می‌کنند.
سایت دویچه وله (Deutsche Welle) آورده است: « هیلاری کلینتون بر خلاف دور اول نامزدی خود، این بار نباید از داشتن یک رقیب جدی درون حزبی بیم داشته باشد، زیرا تا کنون در صفوف حزب دمکرات رقیبی جدی برای او دیده نشده است. جو بایدن، معاون باراک اوباما نیز ظاهرا تصمیم دارد نامزد انتخابات ریاست جمهوری شود، ولی نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که او عملا در برابر کلینتون شانسی ندارد.»
هیلاری که به تازگی مادربزرگ شده است در رابطه با نوه خود "شارلوت" می‌گوید: «من بیش از پیش اعتقاد دارم که آینده ما در قرن بیست و یکم به این وابسته است که تضمین کنیم هر کودکی که در کوه‌های آپالاچن، یا در دلتای میسوری، یا در دره ریوگرانده بزرگ می‌شود، با "شارلوت" از شانس برابر برای موفقیت برخوردار باشد.»
هیلاری کلینتون همواره این رویا را در سر می‌پروراند که به عنوان نخستین زن ريیس‌جمهوری آمریکا شود.
در حزب رقیب، حزب جمهوری‌خواه، تا کنون سناتور رند پل و سناتور تد کروز، نامزدی خود را اعلام کرده‌اند. یکی دیگر از نامزدهای احتمالی جمهوری‌خواهان جب بوش، فرماندار پیشین و برادر جرج دبلیو بوش، رئیس‌جمهوری پیشین ایالات متحده آمریکاست.
تحقیر هیلاری کلینتون در شبکه‌های اجتماعی
در حالی هیلاری کلینتون قصد دارد با استفاده از شبکه‌های اجتماعی، شکست سال 2008 از اوباما را جبران کند که سایت انگلیسی بی بی سی فارسی از "واکنش‌های تحقیرآمیز به نامزدی هیلاری کلینتون" به دلیل زن بودن و سن بالایش در شبکه‌های اجتماعی خبر داده است.
به نوشته رسانه دولتی انگلیس، بعضی از انگلیسی‌زبان‌ها در واکنش به خبر ورود هیلاری کلینتون به کارزار انتخابات ریاست جمهوری، زن بودن و سن و سال او را در شبکه‌های اجتماعی مسخره کرده‌اند.
"حراج ۳۰ درصدی کت و شلوار زنانه"، "او زمین خورد و نتوانست بلند شود"، "امیدوارم روز یکشنبه تودل برو باشه"، "برو پیراهن شوهرتو اتو کن"، "او می‌گوید: به من رای بدهید! من بیش از هر نامزد دیگری هورمون مردانه دارم"، "هیلاری میگه: من ۴۶۹ سالمه با حساب سال سگ‌ها" از جمله این نوشته‌ها هستند.
هیلاری کلینتون ۶۷ ساله است.
بی بی سی فارسی در ادامه آورده است: در میان نظرات کاربران فارسی‌زبان شبکه‌های اجتماعی هم نظراتی که زن بودن و سن و سال هیلاری کلینتون را مسخره می‌کردند کم نبودند.
"اگه هیلاری رییس جمهور بشه بیل کلینتون میشه بانوی اول آمریکا "، "خاله هیلاری از سیاست بکش بیرون و این دم آخری به زندگیت برس"، " اینکه صدای کلنگ قبرش میاد"، " عزیزم چقدر چروک شده خیلی وقته دیگه بتاکس نزده!"، "والا اگه ایشون در محیط خانواده کوچک خود شخص آقای کلینتون را میتونست مدیریت کنه با اون ماجراهای عشقی‌ گذشته، کمک بیشتری به جامعه آمریکا کرده بود"، "اینا محدودیت سنی ندارن؟"







 




دوشنبه 24 فروردين 1394 ساعت 13:44





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن