تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820355251




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پارک ها و فضاهای عمومی شهر، زیرساخت و فرصت مهم اجتماعی است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مشاور شهردار شیراز در امور بانوان: پارک ها و فضاهای عمومی شهر، زیرساخت و فرصت مهم اجتماعی است خبرگزاری پانا: به همت دفتر امور بانوان شهرداری شیراز به مناسبت هفته زن و میلاد با سعادت بانوی دو عالم، حضرت زهرا (س)، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در بوستان جنت برگزار شد.
۱۳۹۴ دوشنبه ۲۴ فروردين ساعت 13:14

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، مشاور شهردار شیراز در امور بانوان در این مراسم، ضمن تأکید بر اهمیت سلامت جسم و روان، گفت: خانواده، بنیادی ترین نهاد اجتماعی است و حفظ و ارتقای سلامت این نهاد بر عهده مادران و بانوان می باشد و در این راستا روی آوردن بانوان به ورزش و تفریحات سالم از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.
پروین حکمت آمیز، روی آوردن به ورزش و گسترش فرهنگ پهلوانی را از جمله مهمترین راههای تقویت و ارتقای سلامت روانی جامعه دانست و خاطرنشان کرد: آن چیزی که در تمام این سالها به خصوص در شرایط وجود تحریم ها، ملت ما را متحد و شکست ناپذیر ساخت روحیه پهلوانی و شرف و غیرت ایرانی بوده است.
وی پارک ها و فضاهای عمومی شهری را از جمله زیرساخت ها و فرصت های مهم اجتماعی دانست و افزود: می توان با برگزاری مراسم معنوی و اجتماعی در این اماکن، اتحاد و همدلی بین شهروندان را افزایش داد و با القای حس نشاط و معنویت در آنان، شهری پویاتر و سالم تر ساخت.
مشاور شهردار شیراز، افزایش سطح فرهنگ و دریافت خدمات آموزشی و کسب مهارت های زندگی را از جمله راههای مبارزه با تهاجم فرهنگی دانست و گفت: بانوان به خصوص مادران در جهت کاهش آسیب های اجتماعی و فرهنگی نقش شاخصی دارند و نباید نسبت به توانایی ها و مسؤولیت های خود ناآگاه یا بی تفاوت باشند.
لازم به ذکر است؛ در این همایش جمع کثیری از بانوان شاغل در ادارات شیراز شرکت نمودند و در پایان نیز به قید قرعه، هدایایی به شرکت کنندگان اهدا شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن