تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از مرد يا زن مسلمانى غيبت كند، خداوند تا چهل شبانه روز نماز و روزه او را نپذير...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818847860




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهره‌برداري از دستگاه فرود اتوماتيک هواپيما تا پايان ارديبهشت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ فروردين ۱۳۹۴ (۱۱:۵۴ق.ظ)
مدير فرودگاه آبادان خبر داد: بهره‌برداري از دستگاه فرود اتوماتيک هواپيما تا پايان ارديبهشت موج - مدير فرودگاه آبادان از بازديد وزير راه و شهرسازي از فرودگاه آبادان خبر داد و گفت: دستگاه فرود اتوماتيک هواپيما تا پايان ارديبهشت در اين فرودگاه نصب مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج، محمدرضا رضايي، از بازديد آخوندي از فرودگاه آبادان خبر داد و گفت: وزير راه و شهرسازي در جريان آخرين وضعيت نصب دستگاه فرود اتوماتيک هواپيما (ILS) در اين فرودگاه قرار گرفت.
وي با بيان اينکه دستگاه ILS فرودگاه آبادان بعد از فلاي چک (هواپيماي مخصوص چک دستگاه‌هاي کمک ناوبري در فرودگاه‌ها) تا پايان ارديبهشت به بهره‌برداري مي‌رسد، افزود: با استفاده از اين دستگاه فرود اتوماتيک هواپيما در شرايط جوي نامساعد ازجمله بدي آب‌وهوا، مه و گردوغبار تسهيل مي‌شود به‌طوري‌که امکان فرود هواپيما در شرايطي که ديد افقي ۸۰۰ متر باشد، نيز امکان‌پذير مي‌شود، در حال حاضر حداقل ديد افقي براي فرود هواپيما در فرودگاه آبادان ۱۸۰۰ متر است.
مدير فرودگاه آبادان افزود: دستگاه فرود اتوماتيک هواپيما در اين فرودگاه ساخت شرکت اينداري نروژ است که با مشارکت شرکت فرودگاه‌هاي کشور و سازمان منطقه آزاد و با اعتبار ۶۰ ميليارد ريال خريداري و در فرودگاه نصب‌شده است.
وي همچنين از ساخت ترمينال جديد با مساحت ۷ هزار و ۵۰۰ مترمربع در فرودگاه آبادان خبر داد و گفت: عمليات ساخت اين ترمينال اواخر سال گذشته با سرمايه‌گذاري مشترک شرکت فرودگاه‌هاي کشور و سازمان منطقه آزاد اروند آغاز شد که بعد از بهره‌برداري، پروازهاي داخلي ترمينال فعلي به ترمينال جديد منقل مي‌شود و ترمينال فعلي فقط براي پروازهاي خارجي استفاده مي‌شود.
رضايي با بيان اينکه سالانه حدود ۴۳۰ هزار نفر از فرودگاه آبادان اعزام و پذيرش مي‌شوند، ادامه داد: در حال حاضر اين فرودگاه در مسيرهاي داخلي به شهرهاي تهران، مشهد، بندرعباس، شيراز، اصفهان و خارک و در مسير بين‌المللي نيز به شارجه امارات پرواز دارد.
مدير فرودگاه آبادان همچنين از برقراري پرواز کيش توسط شرکت هواپيمايي کيش‌اير خبر داد و گفت: اين پرواز اواخر ارديبهشت يا خردادماه راه‌اندازي مي‌شود، در بخش پروازهاي بين‌المللي نيز شرکت هواپيمايي آسمان در حال دريافت مجوز از سازمان هواپيمايي کشوري براي راه‌اندازي پرواز کويت از اين فرودگاه است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن