تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):اداى امانت و راستگويى روزى را زياد مى‏كند و خيانت و دروغگويى باعث فقر و نفاق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798758242




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راضی نمی شویم رفع تحریم ها به قیمت منافع ملی ما تمام شود


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: راضی نمی شویم رفع تحریم ها به قیمت منافع ملی ما تمام شود


وزیر امورخارجه کشورمان با حضور در دانشگاه کازگیوا در شهر آستانه پایتخت قزاقستان تاکید کرد: ما خواهان رفع تحریم ها هستیم اما قیمت و هزینه آن هم برایمان بسیار مهم است؛ راضی نخواهیم شد رفع تحریم ها به قیمت عزت و منافع ملی ما تمام شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، محمد جواد ظریف با حضور در دانشگاه کازگیوا در شهر آستانه پایتخت قزاقستان برای دانشجویان حقوق و مسایل بین المللی این دانشگاه سخنرانی کرد. رئیس دستگاه دیپلماسی کشورمان افزود: مردم ما درباره رابطه با غرب خوش بین نیستند زیرا کشور در تاریخ خود مسایل و مشکلات زیادی را از آنها دیده‌ به همین علت حل مشکل ایران با غرب نیاز به زمان زیادی دارد.

وی گفت: هر دو طرف نگران بد عهدی طرف مقابل هستند در این صورت نمی‌توانیم تحریم و روابط را با هم جمع کنیم یعنی وقتی تحریم وجود دارد نمی توان با کشورهای تحریم کننده روابط خوبی داشت.

وزیر امور خارجه با تاکید بر اشتراکات فرهنگی، تمدنی و قرابت‌های جغرافیایی و تاریخی میان کشورهای آسیای میانه و ایران تصریح کرد: حامیان گروه‌های تروریستی و افراط گرا بدانند ناامنی محدود به یک کشور یا یک منطقه نخواهد بود. این یک اصل و واقعیت است؛ زیرا دامنه ناامنی و خشونت‌ها آرام آرام به سایر مناطق تعمیم خواهد یافت.

رئیس دستگاه دیپلماسی کشورمان با بیان این که غرب نتوانسته و نخواهد توانست امنیت خود را در قبال ناامنی سایرین به دست آورد گفت: کسانی که در تشکیل داعش نقش داشتند و از آنها حمایت مالی و تسلیحاتی می کردند اکنون از سیاست های غلط خود در این مسیر رنج می برند.

وی با بیان این که ما تمام تلاش خود را به کار برده‌ایم تا تمامی تحریم های ظالمانه رفع شود تاکید کرد: ما خواهان رفع تحریم ها هستیم؛ اما قیمت و هزینه آن هم برای ما بسیار مهم است. رفع تحریم‌ها نباید به قیمت عزت ملی ما باشد.

وزیر امورخارجه زمینه‌های همکاری بین ایران و قزاقستان و سایر کشورهای آسیای مرکزی را بسیار گسترده توصیف کرد و گفت: راه آهن قزاقستان، ترکمنستان، ایران اقدام راهبردی است که می‌تواند یکی از عوامل شکوفایی و توسعه منطقه باشد و قزاقستان نیز می‌تواند از این طریق به آب‌های خلیج فارس و دریای عمان راه یابد و دامنه تجارت خود را گسترش دهد.

وی با تاکید بر این که شماری از اعضای سازمان ملل متحد سابقه بدی در دفاع از صدام در جنگ هشت ساله تحمیلی علیه ایران داشتند افزود: این یکی از دلایل اساسی بی اعتمادی به آن شورا و اعضای آن است. ما به دنبال ثبات و آرامش، توسعه و شکوفایی و تقویت روابط خود با تمامی همسایگان و کشورهای منطقه خلیج فارس هستیم.

ظریف اولویت اصلی سیاست خارجی ایران را توسعه روابط با همسایگان عنوان کرد و گفت: اعتمادسازی و همکاری محور اساسی دیپلماسی ایران با کشورهای منطقه است و به دنبال رفع تهدیدات امنیتی به ویژه تهدیدات داعش از این منطقه هستیم.

وی درباره اتفاقات یمن نیز گفت: ادامه عملیات نظامی در یمن وضعیت را پیچیده تر از گذشته خواهد کرد و دشمنی‌ها و نفرت‌ها را افزایش خواهد داد.

ظریف گفت: القاعده آماه است در برخی از مناطق یمن از فرصت به دست آمده نهایت استفاده را ببرد. پیش‌شرط‌های مختلف نیز در یمن هیچ وقت برقراری صلح و آرامش را تسریع و تسهیل نکرده بلکه آن را به تاخیر انداخته است.   اعطای دکترای افتخاری حقوق به ظریف     
اعطای دکترای افتخاری از دانشگاه قزاقستان به ظریف

  دانشگاه حقوق آستانه پایتخت قزاقستان، به وزیر امور خارجه کشورمان دکترای افتخاری حقوق اعطا کرد.


دوشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن