تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خدا توكل كند، دشوارى ها براى او آسان مى شود و اسباب برايش فراهم مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820392585




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زایمان معجزه اسای مادری پس از شیمی درمانی و سرطان! + عکس


واضح آرشیو وب فارسی:نیک صالحی: زایمان معجزه اسای مادری پس از شیمی درمانی و سرطان! + عکس
باردار شدن و بچه دار شدن زنی که از مبتلا به سرطان بود سوژه رسانه ها شده است.
زوج جوانی به تازگی پس از گذراندن شيمي درماني سنگين توسط مادر صاحب يک فرزند سالم و دوست داشتنی شده‌اند.برخي از داروهاي شيمی درمانی که بر درمان انواع سرطان‌ها به کار مي‌روند  سبب نازايی و عملکرد غير طبيعی تخمدان ها در زنان میگردد.ب اما  زنی 32 ساله به نام کارانيوتن که در اثر شيمی درمانی به خاطر سرطان نادر استخوان ، با مشکل نازایی روبرو شده بود در حال حاضر صاحب يک نوزاد پسر سالم شده است.بررسي‌ها نشان می دهند، اين زن که پس از بهبود از سرطان حتی توسط انجام عمل IVF نيز نتوانسته بود باردار شود به طرزی باور نکردنی به صورت طبيعی صاحب نوزاد سالم شده است.

 زایمان معجزه اسای مادری پس از شیمی درمانی و سرطان! + عکس
اين زن در سال 2009 مبتلا به سرطان شده و پس از درمان با مشکل ناباروری مواجه شده بود.در سال 2009 وی با مشکل درد در پا مواجه شده و پزشکان پس از انجام معاينات سرطان استخوان را برای وی تشخيص دادند که اين بيماری حتی مي‌توانست منجر به قطع پاي او شود اما در جراحی پزشکان 13 سانتي متر از استخوان ران پای او را برداشته و يک پروتز فلزی را جايگزين استخوان وي کرده‌اند.اين خانواده تولد فرزند خود را يک معجزه اعلام کرده‌اند و اميدوار هستند با انتشار اين خبر ساير خانواده‌ها و بويژه‌ زنان مبتلا به اين نوع خاص از سرطان اميد خود را برای مادر شدن از دست ندهند.
باشگاه خبرنگاران


دوشنبه 24 فروردین 1394 





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیک صالحی]
[مشاهده در: www.niksalehi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن