تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):علت روزه گرفتن آن است كه به سبب آن ثروتمند و فقير برابر شوند زيرا ثروتمند گرسنگى را اح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803292184




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقويت ديپلماسي منطقه اي در کنار مذاکرات هسته اي/ رفت و آمدهاي هسته اي، دولت را از منطقه، غافل نکند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ فروردين ۱۳۹۴ (۹:۴۸ق.ظ)
تقويت ديپلماسي منطقه اي در کنار مذاکرات هسته اي/ رفت و آمدهاي هسته اي، دولت را از منطقه، غافل نکند موج - سخنگوي کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي گفت: اگر وزارت امور خارجه، بر تعاملات و ارتباطات منطقه اي نيز به ميزان اهميت مذاکرات هسته اي، وقت و تمرکز کافي بگذارد، قطعا توفيقات مناسبي را در اين باب کسب مي کنيم.
سيدحسين نقوي حسيني سخنگوي کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس درباره نياز به رايزني هاي فعال و موثر در دستگاه ديپلماسي کشور به خبرنگار خبرگزاري موج اظهارکرد: جمهوري اسلامي ايران روابط خود را با کشورهاي همسايه خود بر اساس منطق، استدلال و منافع جهان اسلام تنظيم مي کند و اگر بتواند با تمرکز بيشتر با همسايگان تعاملات را پيگيري کند، قطعا حرف ايران به کرسي مي نشيند.
وي ادامه داد: دستگاه ديپلماسي کشور با توجه به مذاکرات هسته اي، بيشتر مشغول مذاکرات با غربي هاست و در رفت و آمدها و برگزاري نشست ها با کشورهاي 1+5، مقداري ديپلماسي منطقه اي خود را فراموش کرده است.
عضو هيات رئيسه کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي تاکيد کرد: اگر وزارت امور خارجه، بر تعاملات و ارتباطات منطقه اي نيز در حد مذاکرات هسته اي وقت و تمرکز داشته باشد، قطعا شاهد توفيقات مناسبي در اين باب مي شويم.
وي همچنين درباره ديپلماسي کشور درخصوص جلوگيري از پيوستن ارتش پاکستان به ائتلاف عربستان نيز گفت: ديپلماسي فعال کشور با کشورهاي عمان و پاکستان در راستاي آنکه کشورهاي منطقه اسير سياست هاي آمريکا و رژيم صهيونيستي در منطقه نشوند بسيار موثر قرار گرفت ضمن آنکه در کنار ديپلماسي دولتي، مجلس شوراي اسلامي نيز با مجلس پاکستان مکاتبات خود را انجام مي داد.
وي اضافه کرد: در تعاملات بين مجالس دو کشور شاهد بوديد که مجلس پاکستان، دولت اين کشور را منع از همکاري با عربستان و دخالت در امور داخلي يمن کرد.
نقوي حسيني درباره نقش رايزني ها براي شعله ور نشدن جنگي ديگر در منطقه نيز اشاره داشت و گفت: سفر وزير امور خارجه کشورمان به کشورهاي عمان و پاکستان و همچنين ديپلماسي کشور درخصوص تحولات يمن و منطقه گامي مثبت بود.
وي ادامه داد: عربستان در پي تجاوز نظامي آشکار به کشور مستقل و آزاد و ورود بدون هرگونه مجوز بين المللي به خاک يمن، عملا پيکان انتقاد افکار عمومي را بر عليه خود کرد و از همين رو سعي داشت تا با به بازي گرفتن ديگر کشورها، از حجم بار اين انتقادات بکاهد.
عضو هيات رئيسه کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي تاکيد کرد: عربستان سعي داشت تا با ائتلافي پوشالي و توخالي سعي در انحراف افکار عمومي به ديگر کشورهاي شرکت کننده در اين تجاوز باشد تا از انتقادات افکار عمومي رهايي يابد.
وي در پايان خاطرنشان کرد: اين سفر حرکتي در مقابل ائتلافي خود ساخته از سوي رژيم سعودي ها بود که دعوت ايران از خويشتن داري و آگاه سازي آنان از اين بازي عربستان در شعله ور نشدن اين جنگ در منطقه تاثيرگذار بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن