تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خاطر خداى سبحان از چيزى بگذرد، خداوند بهتر از آن را به او عوض خواهد داد. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821014801




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نام نویسی دبیرستانهای نمونه دولتی از 30 فروردین آغاز می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: نام نویسی دبیرستانهای نمونه دولتی از 30 فروردین آغاز می شود خبرگزاری پانا :کارشناس مسوول آموزش متوسطه مدیریت آموزش و پرورش کاشان ازنام نویسی دبیرستانهای نمونه دولتی از 30 فروردین خبرداد
۱۳۹۴ يکشنبه ۲۳ فروردين ساعت 14:35

خبرگزاری پانا+

 به گزارش خبرگزاری پانا ، مهدی متولی کارشناس مسوول آموزش متوسطه مدیریت آموزش و پرورش کاشان گفت: نام نویسی آزمون ورود به دبیرستان‌های نمونه دولتی متوسطه اول سال تحصیلی 95-94 از 30 فروردین آغاز شده و  تا روز 15 اردیبهشت ادامه خواهد داشت.
وی افزود:  به استناد بخشنامه ارسالی در این مرحله ثبت نام داوطلبان فقط برای پایه هفتم و متوسطه اول بوده و به صورت اینترنتی انجام خواهد شد.
  وی اظهار داشت: داوطلبان مناطق شمال استان اصفهان می توانند فقط برای ورود به دبیرستان نمونه دولتی دخترانه نوریان کاشان  ثبت نام کنند.
به گفته وی، زمان برگزاری آزمون ، شرایط اختصاصی و ضریب مواد امتحانی، بر اساس دستورالمعل مندرج در دفترچه است که در روز ثبت نام بر روی سایت مذکور قرار خواهد گرفت.
وی تاکید کرد: در این مرحله، ثبت نام پذیرش برای ورود به دبیرستانهای دوره اول است و ثبت نام میان پایه برای دبیرستان های نمونه دولتی انجام نخواهد شد.
متولی گفت: در سال جاری 726 دانش آموز در مدارس نمونه دولتی مشغول به تحصیل هستند که 150 دانش آموز شاغل در دبیرستان دخترانه دوره اول متوسطه  و 575 نفر در دبیرستانهای دوره دوم می باشند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن