تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805383184




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از آگهی روکم کنی تا درمان سرطان به روش کباب پز


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: از آگهی روکم کنی تا درمان سرطان به روش کباب پز


نگاهی به اخبار برخی سایت ها و خبرگزاری های داخلی و خارجی در ۲۳ فروردین ۱۳۹۴.تشکر جالب یک پدر از شهامت دخترش/نخستین ماشین‌حساب‌ جیبی/ کشف شی‌ء ۸۰۰ ساله/جسدی در دو چمدان/خوابیدن روی آتش/پرنده‌ای شگفت‌انگیز در آفریقا و ... تشکر جالب یک پدر از شهامت دخترش

تشکر جالب یک پدر از شهامت دخترش

نشریه محلی فرهنگ ملایر در آخرین شماره خود یک آگهی جالب توجه منتشر کرد که در این آگهی یک پدر از فرزند ورزشکار خود تقدیر کرده است.در متن این آگهی آمده است: «در ساعات اولیه روز یکشنبه ۱۱ فروردین ماه همسر و دختر ۲۰ ساله ام در پارک سیفیه ملایر در حال ورزش و پیاده روی بودند که یکی از اقوام با سلاح سرد به آنها حمله ور و همسرم را زخمی می کند. دخترم که ورزشکار کبدی کار است، بلافاصله با شجاعت، غیرت و سرعت فوق العاده ای با فرد خاطی درگیر شده و پس از خلع سلاح و وارد کردن چند ضربه کاری وی را از محل متواری می نماید. لذا وظیفه می دانم با افتخار بدینوسیله از شهامت و غیرت تحسین برانگیز فرزند عزیزم سرکار خانم غزل خانجانی تقدیر و تشکر نمایم.» (البته نوعی روکم کنی و ضایع کردن فامیل کتک خورده هم محسوب می شود.)
بیشتر...

نخستین ماشین‌حساب‌ جیبی

نخستین ماشین‌حساب‌ جیبی

این ماشین یکی از نخستین سامانه‌های محاسبه‌گر مکانیکی و نخستین ابزار قابل‌ حمل جهان از این دست است. عرض این ماشین چوبی ۱۵ سانتی‌متر و طول آن ۳۲ سانتی‌متر بوده و قدمت آن به سال ۱۶۷۳ بازمی‌گردد. دربار لوئی چهاردهم مبتکر این سیستم است ماشین‌حساب‌های مکانیکی به دهه ۱۶۴۰ بازمی‌گردند.
بیشتر...

   کشف شی‌ء ۸۰۰ ساله در آرامگاه فردوسی

 کشف شی‌ء ۸۰۰ ساله در آرامگاه فردوسی

گمانه‌زنی باستان‌شناسی در محوطه جلوخان آرامگاه فردوسی به مساحت حدود ۷ هکتار به کشف شیئی متعلق به قرون ششم و هفتم هجری قمری انجامید.حسین عباس زاده، سرپرست هیأت گمانه زنی در محوطه جلوخان آرامگاه فردوسی این خبر را  اعلام و تصریح کرد: این طرح با هدف بررسی علمی و باستان‌شناسی و لایه‌نگاری این منطقه انجام و پس از گمانه‌زنی لایه‌های تاریخی و رسیدن به آثار معماری و اشیای تاریخی کار متوقف شد.وی با بیان اینکه در این طرح 17گمانه ایجاد شد و در اغلب گمانه ها تا عمق 3/5متری پیش رفتیم تصریح کرد: به جز یکی دو مورد که به زباله برخوردیم طبق برنامه در گمانه‌هایی که به آثار تاریخی نرسیدیم تا خاک بکر پیش رفتیم. سرپرست هیأت گمانه زنی با بیان اینکه با اتمام طرح گمانه‌زنی به هدف اولیه که یافتن لایه‌های تاریخی در محوطه بود رسیدیم و برایمان ثابت شد که در این منطقه آثار تاریخی وجود دارد خاطرنشان کرد: در تمامی گمانه‌های ایجاد شده آثار و بقایای حضور انسان به چشم می‌خورد و در برخی از گمانه‌ها هم آثار معماری و اشیای سفالی مشاهده شد.وی عمده‌ترین شی تاریخی حاصل از این طرح را پیه‌سوز سفالی دارای لعاب فیروزه ای متعلق به قرون ششم و هفتم هجری قمری اعلام کرد. در بخش معماری نیز بقایای دیوار و کف‌پوش آجری مهمترین یافته گروه بود.
بیشتر...

جسدی در دو چمدان

پلیس میدلندز انگلیس مرد سیاهپوستی را به جرم قتل و مُثله کردن دوست خود دستگیر کرد.متهم به نام «لورنزو سیمون» پس از قتل دوست خود «مایکل اسپلدینگ»، بدن او را با اره مثله کرد و در دو چمدان جای داده بود.پلیس می‌گوید در ارتباط با این جنایت زنی به نام «میشل برو» را دستگیر کرده چون گفته می‌شود با قاتل «لورنزو» از قبل آشنایی داشته و هر دو با برنامه‌ریزی قتل را انجام داده‌اند.یکی از بازرسان پلیس می‌گوید قاتل با دوست خود هم‌اتاقی بوده و کرایه اتاق را بطور مشترک پرداخت می‌کردند. به گزارش پلیس، میشل برو در بازجویی اعتراف کرده در کشتن مقتول با لورنزو سیمون همکاری داشته است.
بیشتر...

 نخستین پلت‌فرم دریایی سازگار با محیط زیست

 نخستین پلت‌فرم دریایی سازگار با محیط زیست

طرح مفهومی مجموعه Grand Cancun، نخستین پلت‌فرم دریایی زیست‌سازگار جهان است که شامل رستوران‌ها و مراکز خرید زیرآبی است. ایجاد چنین سکویی نیازمند تلاش و حفاری دریایی زیادی است، اما در نهایت موجب ذخیره انرژی در پنل‌های خورشیدی و تامین انرژی مورد نیاز این مجموعه می‌شود.
 نخستین پلت‌فرم دریایی سازگار با محیط زیست

 نخستین پلت‌فرم دریایی سازگار با محیط زیست
توربین‌های بادی عمودی و سیستم جمع‌آوری انرژی جزر و مد، موجب تولید انرژی پاک می‌شوند؛ همچنین سیستم جمع‌آوری آب باران و سیستم نمک‌زدایی برای تأمین آب مصرفی کارآیی خواهند داشت. این پروژه نخستین پلت‌فرم دریایی جهان است که بدنبال بهره‌برداری از منابع طبیعی نیست و برعکس یک جزیره زیست‌سازگار محسوب می‌شود که آلودگی‌های محیط زندگی جانداران دریایی را از هیدروکربن‌ها و آلاینده‌ها پاک کرده و زیبایی‌های طبیعی را افزایش خواهد داد.
بیشتر...

خوابیدن روی آتش، درمان سرطان به شیوه کباب پز

خوابیدن روی آتش، درمان سرطان به شیوه کباب پز

یک جوان چینی با کمی فاصله روی آتش می‌خوابد تا به شیوه کباب‌پز سرطان خود را درمان کند! بروک جیا‌ بینهو، ۲۵ساله که دچار بیماری لوسمی شده است می‌گوید به دلیل نداشتن هزینه درمان و مراجعه به بیمارستان تصمیم گرفته است به روش پخت کباب در بالای تخت‌گونه‌ای روی آتش بخوابد که حرارت ۴۲درجه را به بدنش می‌رساند. جیا معتقد است برخی پزشکان سنتی چین بر این باورند که سلول‌های سرطانی در دمای ۴۲درجه سانتی‌گراد کشته می‌شوند و از همین رو تصمیم به انجام چنین کاری گرفته است.
بیشتر...
    گروهان جدید زنان داعش

گروهان جدید زنان داعش

گروهان جدید زنان داعش

زنان عضو گروهک تروریستی داعش، گروهان نظامی جدیدی را برای تعلیم فنون نظامی و آمادگی برای جنگ در سوریه تشکیل دادند. زنان داعشی فیلمی را از آموزش‌های نظامی خود در حالی‌که همگی نقاب بر چهره دارند و در حال یادگیری فنون نظامی و استفاده از تیربار و تفنگ کلاشینکف هستند منتشر کردند. «چارلی وینتر» پژوهشگر مبارزه با تروریسم مؤسسه «کویلیام» درباره این فیلم گفت: این ویدئو در «دیر سمعان» واقع در ۶۰ کیلومتری شهر حلب ضبط شده است. تروریست‌های داعش که این روزها به شکست خود در مناطق مختلف عراق و سوریه اعتراف کرده‌اند؛ تلاش می‌کنند با جذب نیروهای تازه نفس و انجام عملیات‌های انتحاری و کارگذاری تله‌های انفجاری و انتشار فیلم و عکس از آموزش‌های نظامی خود، روند شکست‌هایشان را کند کنند. داعش امیدوار است با آموزش نسل جدیدی از تروریست‌ها، بقای خود را تضمین کند؛ اما به همت ارتش و نیروهای مردمی عراقی و سوری، عمر این گروهک تروریستی در حال پایان است.
بیشتر...
پرنده‌ای شگفت‌انگیز در آفریقا

پرنده‌ای شگفت‌انگیز در آفریقا

پرنده‌ای شگفت‌انگیز در آفریقا

پرنده‌ای شگفت‌انگیز در آفریقا

توراکو  پرنده ای است بسیار زیبا وکمیاب که در جنوب شرقی آفریفا زندگی می کند و کشورهای بوروندی، موزامبیک، مالاوی، زیمبابوه و تانزانیا زیستگاه طبیعی این پرنده به شمار می‌آید. توراکو از جمله پرنده‌های منحصر بفرد جهان است که از میوه‌های درختان و برخی مواقع از حشرات کوچک تعذیه می‌کند. طول توراکو حدود ۴۵ سانتی‌متر و وزن آن بین ۲۶۰ تا ۳۸۰ گرم است و از این حیث یک پرنده متوسط الجثه به شمار می‌آید. این پرنده زیبا در رنگ‌های مختلفی در طبیعت مشاهده می‌شود، از جمله سبز،‌ آبی و حتی رنگ صورتی آن نیز دیده شده است.
بیشتر...


یک شنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن