تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):کسی که نماز را از وقتش تأخیر بیندازد، (فردای قیامت) به شفاعت من نخواهدرسید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818759574




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهرداری تبریز به دنبال برد در بازی خانگی شاگردان خداداد 3 امتیاز بازی را می‌طلبند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: شهرداری تبریز به دنبال برد در بازی خانگی
شاگردان خداداد 3 امتیاز بازی را می‌طلبند
تیم شهرداری تبریز در یک بازی سخت به مصاف تیم مدعی پارسه تهران می‌رود.

خبرگزاری فارس: شاگردان خداداد 3 امتیاز بازی را می‌طلبند



به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در هفته بیستم لیگ دسته اول ایران از گروه دوم این رقابت‌ها شهرداری تبریز میزبان تیم پارسه تهران است.
شهرداری تبریز در آغاز دور برگشت با خداداد عزیزی آغاز طوفانی داشته و برابر تیم داماش گیلان در رشت مساوی کرده و تیم شهرداری بندرعباس را در تبریز با 4 گل مغلوب کرده و در مشهد نیز تیم مدعی سیاه جامگان را با یک گل از پیش رو برداشت تا با این نتایج تا میانه‌های جدولی صعود کند.
اما شکست برابر نفت آبادان و پاس همدان و دو تساوی مقابل تیم‌های راهیان کرمانشاه و مس رفسنجان روند صعودی این تیم را متوقف کرد.
شهرداری تبریز در سه بازی آینده خود تنها 4 امتیاز را می‌خواهد تا حضورش در رقابت‌های لیگ دسته یک فصل آینده قطعی شود. البته  با توجه به کناره‌گیری اتکای گلستان از این گروه و شش امتیاز فاصله با دیگر کاندیدای سقوط یعنی شهرداری بندرعباس، تیم شهرداری تبریز تقریبا در حاشیه امنیت قرار داشته و بعید به نظر می‌رسد خطر سقوط این تیم را تهدید کند، ولی نباید فراموش کرد که در فوتبال همیشه اما و اگرها وجود داشته و شهرداری تبریز می‌تواند با کسب چهار امتیاز در مصاف با تیم‌های پارسه تهران، گل گهر سیرجان و فولاد یزد خیال خود را آسوده کرده و به سایر نتایج تیم‌ها توجهی نداشته باشد.
این آخرین فصل حضور تیم فوتبال شهرداری تبریز در رقابت‌های کشور بوده و از فصل آینده تیم‌های شهرداری و ماشین‌سازی با هم ادغام شده و با نام ماشین‌سازی شهرداری تبریز در رقابت‌های دسته یک کشور حضور خواهند رساند.
بازی تیم‌های شهرداری تبریز با پارسه تهران که از تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر است، ساعت 16.30 روز دوشنبه 24 فروردین در ورزشگاه اختصاصی شهرداری تبریز برگزار می‌شود.
شهرداری تبریز در هفته نوزدهم این رقابت‌ها با قرعه استراحت مواجه بود.
تیم داوری این بازی محمدرضا اکبریان، محسن سلطانی، محمدرضا فتحی، سعاد وفاپیشه بوده ناظر داوری علی‌اکبر جهانی است.
انتهای پیام/60017
 

94/01/23 - 12:37





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن