تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819483064




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امکان تهيه کارت بليت هاي يکساله از طريق سايت شهرداري تهران فراهم است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ فروردين ۱۳۹۴ (۱۱:۳۵ق.ظ)
تشکري هاشمي: امکان تهيه کارت بليت هاي يکساله از طريق سايت شهرداري تهران فراهم است موج - معاون شهردار تهران با تاکيد بر اينکه امکان ثبت نام و تهيه کارت بليت هاي ساليانه براي شهروندان از طريق سامانه شهرداري تهران وجود دارد، گفت: دانش آموزان و دانشجويان از تسهيلات 50 درصدي کارت بليت هاي يکساله بهره مند خواهند شد.
به گزارش خبرگزاري موج، سيد جعفر تشکري هاشمي در تشريح نحوه دريافت کارت بليت‌هاي ساليانه گفت: خريد کارت بليت‌هاي ساليانه زمان مشخصي نداشته و شهروندان هر زمان که بخواهند مي‌توانند نسبت به دريافت کارت بليت ساليانه از طريق سايت شهرداري تهران اقدام کنند.
معاون شهردار تهران با تأکيد بر اينکه دوره يک‌ساله استفاده از کارت بليت‌ها از اولين شناسايي کارت‌ها در دستگاه‌هاي کارت‌خوان محاسبه مي‌شود، تصريح کرد: تمامي اقشار مردم اعم از دانشجويان، دانش آموزان، سالمندان که از تسهيلات طرح منزلت برخوردارند و افراد تحت پوشش بنياد شهيد و جانبازان مي‌توانند از طريق سايت شهرداري تهران نسبت به دريافت کارت بليت‌هاي سالانه اقدام کنند.
وي تأکيد کرد: افرادي که سن شان به 65 سال نرسيده نمي‌توانند از طرح منزلت استفاده کنند. در عين‌ حال جانبازان و خانواده شهدا مي‌توانند از سهميه در نظر گرفته‌ شده استفاده کنند.
تشکري هاشمي ادامه داد: کماکان مشکلاتمان با آموزش‌وپرورش، وزارت علوم و وزارت بهداشت و درمان در خصوص استفاده دانشجويان و دانش آموزان حل‌ نشده و دسترسي به بانک اطلاعاتي اين قشر هنوز مسير نشده است، اما؛ فارغ از اين مشکلات، افرادي که در سن دانش‌آموزي هستند مي‌توانند از تسهيلات 50 درصد کارت بليت‌هاي ساليانه بهره‌مند شوند.
به گفته وي دانشجويان با اسکن کارت دانشجويي‌شان مي‌توانند از تسهيلات 50 درصدي بهره‌مند شوند.
معاون شهردار تهران در ادامه افزود: شهروندان در نظر داشته باشند که در استفاده از هر نوع کارت بليت اعم از اعتباري و ساليانه حتماً بايد هم در زمان ورود و هم در زمان خروج کارت خود را بزنند؛ چراکه کارت بليت‌هاي مدت‌دار تا سقف 150 هزار تومان شارژ شده‌اند.
وي همچنين گفت: اگر کارت بليت‌ها را در زمان خروج بر روي دستگاه قرار ندهند حتماً بيشترين مسافت اندازه‌گيري شده و اعتبارشان زودتر به اتمام مي‌رسد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 297]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن