تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فضیلت خواندن نماز در اول وقت نسبت به تأ خیر انداختن آن، مثل فضیلت آخرت بر دنیاست....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818981381




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آموزش و پرورش بیشترین نقش را در تقویت همدلی و همزبانی دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: آموزش و پرورش بیشترین نقش را در تقویت همدلی و همزبانی دارد خبرگزاری پانا: مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: آموزش و پرورش نقش کلیدی و مهمی در تقویت همدلی و همزبانی در جامعه دارد.
۱۳۹۴ يکشنبه ۲۳ فروردين ساعت 11:31

خبرگزاری پانا+


    به گزارش خبرگزاری پانا، فولادوند در شورای اداری آموزش و پرورش استان با بیان این که در سال 93 آرامش و دوری از حاشیه سازی،  سرلوحه کارها و برنامه ها بود، تصریح کرد: در این سال تلاش شد با ایجاد فضای نقد و نقادی زمینه حضور و مشارکت فعال و موثر معلمان در برنامه ها به خوبی فراهم گردد.
   فولادوند تشکیل مجلس مشورتی را از مهم ترین اتفاقات در آموزش و پرورش استان دانست و افزود: برای اولین بار در کشور مجلسی به نام معلمان و با رای همکاران در مناطق مختلف تشکیل شد تا هم مسائل مورد نظر فرهنگیان در فضایی مناسب مطرح گردد و هم از ظرفیت بالا و ارزشمند آنها در تصمیم سازی ها وتصمیم گیرها استفاده شود.
  وی توسعه ی کتاب خوانی در بین دانش آموزان را از دیگر برنامه های آموزش و پرورش استان در سال 93 خواند و با بیان این که اجرای برنامه های قرآنی با جدیت بیشتری دنبال شد، افزود: تلاش کردیم برنامه هایی تدوین شود که کمک کند رفتار قرآنی در رفتار دانش آموزان بروز و ظهور یابد.
  وی با بیان این که سال گذشته دربحث ساماندهی نیروی انسانی 13 میلیارد ریال صرفه جویی شد، افزود: ساماندهی و بهسازی نیروی انسانی درسال 94 با جدیت بیشتری انجام خواهد شد.
   فولادوند  با تاکید بر تقویت مدیریت آموزشگاهی براساس تخصص و تعهد، خاطر نشان کرد: پیش بینی دوره های ضمن خدمت از برنامه های آموزش وپرورش استان دراین راستا است چرا که معتقدیم تحول در آموزش وپرورش در گرو تحول در مدریت آموزشگاهی است.
   مدیرکل آموزش و پرورش استان توسعه ی مشارکت های مردمی را از اولویت های آموزش و پرورش خواند و با بیان این که درسال 93 مدارس غیردولتی استان به رشد 8 درصدی دست یافت، تصریح کرد:  تلاش ما بر این است تا در سال جاری این میزان از 10 درصد بگذرد.
   فولادوند تعامل با دستگاه های دیگر را از اصلی ترین سیاست های آموزش و پرورش دانست و خاطر نشان کرد: در این راستا تعامل خوبی با ائمه ی جمعه و جماعات، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، مدیران اجرایی استان به ویژه استاندار محترم بر قرار شد و تلاش می کنیم این تعامل همچنان سرلوحه کار باشد.
   وی  حمایت و پشتیبانی استاتدار همدان را از عوامل موفقیت آموزش و پرورزش استان دانست و تصریح کرد: هیچ برنامه ای نبوده که از ناحیه مدیر ارشد استان حمایت نشود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان  در ادامه با اشاره به شعار سال 94 با عنوان « دولت و ملت، همدلی و همزبانی» گفت: مقام معظم رهبری با توجه به ضرورت های پیش روی جامعه و با درایت از این عنوان برای سال جدید استفاده کردند.  
   فولادوند تفرقه  را آفتی برای جامعه و همدلی و همزبانی را داروی این آفت خواند و تصریح کرد:  اگر بخواهیم به اهداف بزرگ نظام و انقلاب برسیم، باید همدل و همزبان باشیم.
  وی با بیان این که  همدلی و همزبانی مانع از نقد عملکردها نیست، اظهار کرد:  این موضوع در آموزش و پرورش از اهمیت بالایی برخوردار است و باعث پیشبرد بهتر امور و اجرای برنامه ها می شود.
   فولادوند نقش آموزش و پرورش در تقویت همدلی و همزبانی در جامعه را مهم خواند و تصریح کرد: در آموزش و پرورش به تبعیت از شعار سال احترام و همکاری را که همواره سرلوحه کار ما بوده است، تقویت خواهیم کرد.
   مدیرکل آموزش و پرورش استان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه های هفته ی بزرگداشت مقام معلم، گفت: تکریم معلم اصلی لاینفک در آموزش و پرورش است  و احترام به همکار فرهنگی و رفتار انسانی با همکاران از اهمیت بسزایی برخوردار است.
   وی با بیان این که معلمان آزادند در چهارچوب قانون انتقاد کنند، تصریح کرد: سیاست دولت تدبیر و امید در آموزش و پرورش توسعه ی امنیت فرهنگی به جای فرهنگ امنیتی است و لذا فضای رعب و ترس در آموزش و پرورش جایگاهی ندارد.
   فولادوند با بیان این که آموزش و پرورش متعلق به هیچ جناح و باندی نیست، به بحث انتخابات در سال جاری اشاره کرد و تصریح نمود: فرهنگیان در اجرای انتخابات نقش بی بدیلی دارند، با این حال در مجموعه ی آموزش و پرورش هیچ کس حق هیچگونه سوگیری به نفع یا علیه کسی را ندارد.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن