تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را رها مكن حتى اگر بعدش شعر باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802716716




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از بی توجهی 70درصد تهرانی‌ها به معاینه فنی تا معرفی اسامی فراورده های آرایشی و بهداشتی غیر مجاز


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: صفحات اجتماعی روزنامه‌ها در قاب باشگاه خبرنگاران؛
از بی توجهی 70درصد تهرانی‌ها به معاینه فنی تا معرفی اسامی فراورده های آرایشی و بهداشتی غیر مجاز
در صفحات اجتماعی روزنامه‌های کشور موضوع های بی توجهی 70درصد تهرانی‌ها به معاینه فنی و نظارت بر نانوایی‌ها پیگیری می شود.


به گزارش خبرنگار جامع اطلاعاتی باشگاه خبرنگاران روزنامه خراسان، مردم سالاری، وطن امروز، آرمان و ایران به مطالبی همچون معرفی اسامی فرآورده های آرایشی و بهداشتی غیر مجاز، نهایی شدن طرح حفاظت و توسعه جنگل‌های زاگرس، محدود نشدن شبکه های موبایلی و...اشاره کردند که در ادامه نگاهی کوتاه به آن خواهیم داشت. 
*روزنامه ایران: 


افزایش سوانح رانندگی و جاده‌ای، رفتارهای پر خطر رانندگان و بی توجهی به معاینه فنی خودروها و مقررات راهنمایی و رانندگی از مهم ترین دغدغه‌های جامعه امروز است که تاثیر بسیاری بر افزایش ترافیک دارد. 



روزنامه ایران در صفحه اجتماعی خود به موضوع بی توجهی 70درصد تهرانی‌ها به معاینه فنی، می‌پردازد. 



 در این  گزارش آمده است: حتی اگر از قانون پنج ساله شدن معاینه فنی برای خودروهای صفر کیلومتر بگذریم، باید بدانیم که در حال حاضر بیش از 70درصد خودروهای شهر باید به مراکز معاینه فنی مراجعه کنند به طوری که هم اکنون در شهر تهران 2میلیون و 700هزار خودرو در حال ترددند اما از اول سال تا 15فروردین ماه فقط 27هزار و 176 دستگاه خودرو به مراکز معاینه فنی مراجعه کرده‌اند. 



در ادامه نیز موضوع‌های بی توجهی 70درصد تهرانی‌ها به معاینه فنی، قانون پنج ساله شدن محدود شدن معاینه فنی خودروهای صفر کیلومتر، تردد بیش از 4میلیون خودرو در شهر تهران، محدود بودن تعداد مراجعه کنندگان به مراکز معاینه فنی خودرو، لزوم تعیین قانون برای کنترل معاینه فنی خودروها، کاهش 12درصدی تصادفات در نوروز، مردود شدن 27درصد خودروهای مردودی سال 94 در تست آلایندگی و... بررسی می شود. 



همچنین روزنامه ایران در صفحه اجتماعی خود به موضوع‌های نرخ بیکاری زنان دو برابر مردان است، گرمای اخیر تهران کم سابقه است و نهایی شدن طرح  حفاظت و توسعه جنگل‌های زاگرس می‌پردازد. 



*روزنامه خراسان: 
 
واگذار شدن ده درصد پست‌های شهرداری به بانوان 



روزنامه خراسان در صفحه اجتماعی خود به موضوع  واگذار شدن ده درصد پست‌های شهرداری به بانوان می‌پردازد. 



این روزنامه در این باره آورده است: حضور زنان در محیط‌های کاری باید به گونه‌ای باشد که کرامت آنان حفظ شود و در محیط کاری و محیط خانواده باید احساس  امنیت و راحتی داشته باشند این امر به معنای پیشگیری از  تزلزل خانواده و تحکیم بنیان آن است. 



در ادامه نیز بررسی موضوع های واگذار شدن ده درصد پست‌های شهرداری به بانوان، اهمیت جایگاه زنان در جامعه و خانواده، برنامه ریزی برای احراز پست‌های مدیریتی بانوان، پیشگیری از نگاه ابزاری به زنان، اهمیت نقش مادران در جامعه و خانواده و....صورت می‌گیرد. 



همچنین روزنامه خراسان در صفحه اجتماعی خود به موضوع‌های پایین آمدن سن زنان سرپرست خانوار و آمار زندانیان به روایت رئیس سازمان زندان‌ها می‌پردازد. 



*روزنامه مردم سالاری: 



نظارت بر نانوایی‌ها تشدید می شود 



روزنامه مردم سالاری در صفحه اجتماعی خود به موضوع تشدید نظارت بر نانوایی‌ها می‌پردازد. 



در این روزنامه‌ آمده است: از آن جایی که نان قوت غالب و غذای اصلی مردم را تشکیل می دهد و حدود نیمی از  انرژی، پروتئین و نیمی از ریز مغذی‌ها را تامین می‌کند، بهبود کیفیت آن در اولویت برنامه‌های نظارت بهداشت و دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت قرار گرفته است. 



در ادامه نیز موضوع‌های تشدید نظارت بر نانوایی‌ها، لزوم توجه به نان در تغذیه شهروندان، پایش و تدوین استانداردهای میزان نمک در نان‌های مصرفی، لزوم مصرف نمک‌های تصفیه شده در نانوایی‌ها، تشدید نظارت برای حذف جوش شیرین در نانوایی‌ها، غنی سازی آرد با آهن و اسید فولیک در کشور، لزوم برچسب آردهای غنی شده بر کیسه‌های آ‌رد در نانوایی‌ها، غنی سازی آرد به ویتامین دی و...بررسی می شود. 



همچنین روزنامه مردم سالاری در صفحه اجتماعی خود به موضوع‌های کاهش مدت خدمت  سربازی در مناطق عملیاتی و امنیتی، مناطق محروم، خدمت سربازی 21ماه ماند، تحویل مسکن به خانوارهای دارای دو معلول، گشت نامحسوس در کمین پلاک‌های مخدوش، می‌پردازد. 



*روزنامه وطن امروز: 
 
معرفی اسامی فرآوردهای آ‌رایشی و بهداشتی غیر مجاز 



روزنامه وطن امروز در صفحه اجتماعی امروز خود به معرفی اسامی فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی غیر مجاز می‌پردازد. 
 
در این گزارش آمده است: انواع فرآورده‌ها شامل شامپو و صابون JAHNSON S BABYو کرم با نام تجاریCLEAN&CLEAR محصولاتی هستند که سازمان غذا و دارو آنان را غیر مجاز اعلام کرده است. 



در ادامه نیز بررسی موضوع‌های معرفی شرکت‌ها و محصولات فاقد مجوزهای بهداشتی در اداره  کل فرآوردهای غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا، تشدید نظارت در سطح عرضه محصولات آرایشی و بهداشتی، پیگیری بازرسان سازمان غذا و دارو در شرکت ‌ها و محصولات آرایشی و بهداشتی و.... صورت می‌گیرد. 



همچنین روزنامه وطن امروز در صفحه اجتماعی خودبه موضوع های پیگیری تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان و معمای جناحی در راهروهای وزارت علوم می‌پردازد. 



*روزنامه آرمان: 



شبکه‌های موبایلی محدود نمی شود 



روزنامه  آرمان در صفحه اجتماعی امروز خود به موضوع شبکه‌های موبایلی محدود نمی‌شود، می‌پردازد. 



این روزنامه در این باره آورده است: در سال  گذشته یکی از جنجال‌آورترین موضوعات بحث فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی موبایلی بود، در سال 93 تمایل ایرانیان به استفاده از این شبکه‌ها افزایش چشمگیری پیدا کرد، چنان چه، بسیاری از ایرانیان، گوشی‌های موبایل خود را عوض و گوشی‌هایی خریداری کردند که امکان استفاده از شبکه‌های اجتماعی را داشته باشد. 



در ادامه  نیز موضوع‌های پایان اختلالات همراه اول، وضعیت اپراتور همراه اول، فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی موبایل، وضعیت اینترنت همراه اول، وضعیت مکالمات صوتی و پیامک‌ها در همراه اول و...بررسی می‌شود. 



همچنین روزنامه  ‌آرمان در صفحه اجتماعی امروز خود به موضوع‌های تعطیلی مدارس در تهران آماده باش در خوزستان، سالانه 500هزار تن وارد زندان می شوند و وجود بیش از یک هزار و 600عنوان مجرمانه در کشور، می‌پردازد. 



انتهای پیام/







۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن