تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آنچه دوست ندارى درباره‏ ات گفته شود، درباره ديگران مگوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798349970




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چهار رايزن در چند روز آتي اعزام خواهند شد/ رویکردهای کیفی ملاک انتخاب و اعزام رایزنان است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: معاون سازمان توسعه تجارت:
چهار رايزن در چند روز آتي اعزام خواهند شد/ رویکردهای کیفی ملاک انتخاب و اعزام رایزنان است
معاون امور بازاريابي و تنظيم روابط سازمان توسعه تجارت با بيان اين‌كه يكي از برنامه‌هاي مهم ما در سال‌جاري تداوم بر اعزام رايزنان بازرگاني است، گفت: چهار رايزن در چند روز آتي به كشورهاي هدف اعزام مي‌شوند.



به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل ازسازمان توسعه تجارت، ميرابوطالب بدري  با اعلام اين خبر، افزود: اعزام رايزنان بازرگاني محور اساسي برنامه‌هاي ما در سال 94 است و در همين راستا رايزنان كشورهاي امارات، آفريقاي جنوبي، افغانستان و هندوستان در چند روز آينده در اين كشورها مستقر مي‌شوند.


وي با بيان اين‌كه ارتقاي تجارت تا حد زيادي بستگي به عملكرد رايزنان بازرگاني دارد، تصريح كرد: رفع مشكلات تجار و بازرگانان، ارتباط با مقامات تصميم‌گير كشورهاي هدف، شناسايي پروژه‌هاي فني ـ مهندسي، اطلاع‌رساني به تجار و بازرگانان ایرانی از اخبارها و رويدادها مهم کشور محل ماموریت، ارتباط با سفارتخانه‌ها، دعوت از اتاق‌های بازرگانی، تجار و بازرگانان براي حضور در نمايشگاه‌ها و همايش‌ها و تشکیل مذاكرات رودررو از جمله وظايف رايزنان است كه این وظایف در سال جاري با توجه به آموزش‌هاي سازمان توسعه تجارت بيش از پيش از رايزنان بازرگاني انتظار مي‌رود.


بدري با تاکید بر اینکه عملكرد رايزنان به طور مرتب رصد مي‌شود، خاطرنشان كرد: تاكنون افرادی به عنوان رايزن در كشورهاي عراق، لبنان، چين، آذربايجان، ونزوئلا، ارمنستان، قزاقستان و پاكستان مستقر شده‌اند و با توجه به هدف‌گذاري‌هاي انجام‌شده در اين زمينه و مصوبه دولت، تعداد رايزنان را به 30 تن افزايش خواهيم داد.


وي يادآور شد: تونس، اندونزي، ويتنام، ايتاليا، روسيه، تركمنستان، ازبكستان، اسپانيا، عمان، عراق، كره جنوبي، شانگهاي چين، نيجريه، كنيا و افغانستان كشورهايي هستند كه رايزنان بازرگاني در آنجا مستقر خواهند شد. حتي براي برخي كشورها علاوه بر رایزن، چند نفر دستيار نيز اعزام خواهند شد.


معاون بازاريابي و تنظيم روابط سازمان توسعه تجارت علاوه بر اعزام رایزن به پايتخت برخی کشورها، آستاراخان روسيه، اقليم كردستان و بصره در عراق و هرات افغانستان را از جمله شهرهايي دانست كه به آن‌جا رايزن اعزام خواهد شد.


وي در پاسخ به سوالي در مورد عملكرد رايزنان بازرگاني گفت: بسياري از كشورها براي اعزام رايزنان دفاتر بزرگي را در كشورهاي هدف تهيه كرده و همراه با اعزام رايزن، 10 تا 30 تن را نيز در اين كشورها مستقر مي‌كند. اين رايزنان بازارهاي كشورهاي محل استقرار خود را موشكافي كرده و تحليل مي‌كنند، اما ضعف در امكانات ما را مجبور كرده كه به اعزام يك رايزن اكتفا كنيم.


بدري در تشريح برنامه‌هاي سازمان توسعه تجارت براي بهبود عملكرد رايزنان بازرگاني، يادآور شد: رویکرد کیفی در انتخاب و اعزام رایزنان اتخاذ شده است و در این زمینه دو كميته وجود دارد که در آنها آزمون‌ها و سوالات متنوعي طراحي شده و رايزنان طبق نتایج این آزمون‌ها مورد محك قرار می‌گیرند. رايزنان منتخب كساني هستند كه به صورت نسبي از پس آزمون‌هاي مختلف از قبيل تحليل‌هاي اقتصادي، مديريت بحران، سوالات اقتصادی و تسلط به زبان انگليسي بر آمده‌اند.


وي ادامه داد: در يك سال گذشته اين رايزنان منتخب در بيش از 50 جلسه مختلف حضور پيدا كرده، از توانمندي‌هاي شهرك‌هاي صنعتي و كارخانه‌ها در سراسر ايران بازديد به عمل آورده و با يك برنامه‌ريزي منسجم و هدفمند به كشورها محل مأموريت خود اعزام خواهند شد.


بدري در پایان تصريح كرد: فراخوان سازمان براي داوطلبان پست رايزني همچنان پابرجاست و كميته‌هاي تشكيل‌شده بدين منظور در حال شناسايي و گزينش افراد برتر هستند.


انتهای پیام/



اخبار مرتبط

سرمایه‌گذاران به شرکت‌های عراقی نمایندگی بدهند/ عراقی‌ها خواهان حضور مستمر و مستقیم تجار ایرانی
صادرات 11.5 میلیارد دلاری ایران به ترکیه/ تراز تجاری با نفت مثبت است




۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن