تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سزاوار است كه عاقل ، از مستى ثروت، قدرت ، دانش ، ستايش و مستى جوانى بپرهيزد، چرا ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818859740




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ خبر داد تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در ساوجبلاغ/برنامه‌ای برای پروژه‌های جدید نداریم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار شهرستان ساوجبلاغ خبر داد
تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در ساوجبلاغ/برنامه‌ای برای پروژه‌های جدید نداریم
فرماندار شهرستان ساوجبلاغ با تأکید بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در این شهرستان، گفت: برنامه‌ای برای اجرای پروژه‌های جدید در سال جاری نداریم.

خبرگزاری فارس: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در ساوجبلاغ/برنامه‌ای برای پروژه‌های جدید نداریم



به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، ابوالقاسم پالیزگیر ظهر امروز در اولین جلسه شورای اداری این شهرستان با اعلام اینکه اتمام و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در این شهرستان مهم‌ترین اولویت است،‌ اظهار کرد: مسئولان در دستگاه‌های مختلف باید برنامه‌ریزی‌های لازم را در زمینه تکمیل پروژه‌‌های نیمه تمام انجام دهند. وی با تأکید بر اینکه با تمامی تخلفات برخورد قاطع و قانونی انجام خواهد شد، افزود: همه مسئولان باید در مسیر خدمت رسانی به مردم گام بردارند و شهرستان را به سمت تحولات اساسی پیش ببرند لذا با هر گونه تخلف برخورد قانونی و قاطع می‌شود. فرماندار شهرستان ساوجبلاغ تأکید کرد: امسال با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری سال همدلی و همزبانی دولت و ملت نامگذاری شده است لذا باید با اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری با تعامل و همدلی مسیر توسعه و پیشرفت کشور را طی کنیم.
پالیزگیر اضافه کرد: در سال 94 دو رویداد مهم انتخاباتی را در پیش داریم که باید با همدلی و اتحاد این دو مهم را پشت سر بگذاریم.
وی از دیگر برنامه‌ها و اولویت‌های مهم دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان در این شهرستان را تکریم ارباب رجوع دانست و گفت: مسئولان در تمامی دستگاه‌ها موظف هستند که پاسخگوی مردم بوده و تلاش خود را برای توسعه خدمات رسانی‌ها و رفع مشکلات دو چندان کنند.
فرماندار ساوجبلاغ بیان داشت: هرچه بیشتر بتوانیم مسیر خدمت رسانی به مردم را افزایش دهیم می‌توانیم رضایت‌مندی مردم را نیز شاهد باشیم.
پالیزگیر شناسایی به موقع مشکلات مردم و رفع سریع مشکلات را از مهمترین مواردی اعلام کرد که باید از سوی مسئولان صورت گیرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر تخصیص آب شرب از سد طالقان، ادامه داد: تخصیص آب شرب سد طالقان به ساکنان شهر جدید هشتگرد یکی از مهمترین مطالبات مردم است که باید هر چه سریع‌تر صورت گیرد.
انتهای پیام/2302/ذ30

94/01/22 - 17:29





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن