تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ مرد و زن مؤمنى نيست كه دست محبت بر سر يتيمى بگذارد، مگر اين كه خداوند به اندازه ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819849039




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور نیروی انتظامی در مکان های عمومی افزایش می یابد


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


با شعار آسودگی و ایمنی با التزام به اخلاق؛
حضور نیروی انتظامی در مکان های عمومی افزایش می یابد
پلیس از ابتدای سال جدید حضور خود در محیط های عمومی را افزایش داده است.



  به گزارش سرویس حوادث جام نیوز به نقل از ایران،  پلیس از ابتدای سال جدید حضور خود در محیط های عمومی را افزایش داده است.
سردار منتظرالمهدی معاون اجتماعی ناجا با بیان اینکه سال جدید را با شعار آسودگی و ایمنی بیشتر با التزام به اخلاق، قانون و نظم عمومی آغاز کرده‌ایم، گفت: تنها زمانی می‌توانیم از حداکثری شدن آرامش و امنیت عمومی سخن به میان بیاوریم که آحاد مردم جامعه، خود را ملزم به رعایت اصول و قواعد اخلاقی بدانند و همگان قانون را فصل الخطاب خود قرار دهند و بی نیاز به پلیس بیرونی، فرامن و پلیس درونی آنها بیدار و فعال شود.
وی ادامه داد: در سالی که مزین به همدلی و همزبانی ملت و دولت است، ما در پلیس به عنوان یک نهاد حاکمیتی تلاش می‌کنیم  تا با اتخاذ رویکرد اجتماعی  بیش از پیش پلیس مردم باشیم و از هیچ کوششی برای تحقق خواسته‌های بحق آنان فروگذاری نکنیم و به صورت مستمر مطالبات و انتظارات آنان را رصد و  اقدامات خود را در چارچوب آن تنظیم کنیم. سردار منتظرالمهدی  گفت : نیروی انتظامی حافظ اصلی نظم و تأمین‌کننده آرامش جامعه است که با تکیه بر ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود با نگاهی آینده‌نگر و نظام‌مند و با بهره‌گیری از سرمایه‌های اجتماعی و مشارکت‌های مردمی پاسخی مناسب و قابل قبول به نیازها  و مطالبات  اجتماعی در حوزه نظم و امنیت خواهد داد.
تأکید داریم باید فضای اسلامی و انقلابی در محیط سازمانی ناجا مبتنی بر فرمان رهبر معظم انقلاب در این خصوص ارتقا دهیم و بر این باوریم مردم شریف ایران بیش از این شایستگی برخورداری از محیطی امن و سرشار از آرامش و آسایش را دارند و نیروی انتظامی وظیفه دارد که چتر نظم و امنیت را به گونه‌ای فراگیر برسر آحاد ملت، برافراشته دارد.
وی ادامه داد: بر افزایش حضور مقتدرانه پلیس در محیط‌های عمومی و برخورد جدی با معتادان و خرده‌فروشان و دیگر ناامن‌کننده‌ها در محیط‌های عمومی تأکید داریم.مرزبانی را تقویت خواهیم کرد و با تدابیر کارشناسانه شاهد کاهش تخلفات جاده‌ای خواهیم بود و برای آرامش جامعه، کشف سریع و بموقع جرایم بویژه جرایمی که موجب تشویش اذهان عمومی می‌شود جزو اولویت‌های ناجا است.
معاون اجتماعی ناجا ارتباط مستمر با نخبگان، اندیشمندان و صاحب‌نظران برای بهره‌گیری از نظرات آنان را بسیار مفید دانست و گفت:‌ اجرای تدابیر و فرامین رهبر معظم انقلاب به عنوان اولویت اصلی مأموریت ناجا بود و این بیانات مبنای معماری آینده ناجا است .
معاون اجتماعی ناجا درخصوص مهم‌ترین اقدامات پلیس در نوروز 94 گفت: ایجاد قرارگاه مرکزی امام علی(ع) با 7 قرارگاه فرعی در ستاد ناجا و 31 فرماندهی انتظامی و 16 مرزبانی با اهداف و مأموریت تأمین نظم و امنیت یکی از مهم‌ترین اقدامات ناجا در ایام نوروز بود که با ساماندهی و به کارگیری همه ظرفیت‌های موجود همراه شد که درون سازمانی- نیروهای ستادی، یگان ویژه و رده‌های اجرایی و ... –و برون سازمانی- بسیج، سازمان‌های امدادی و خدمات‌رسانی، پلیس افتخاری و نگهبان محله- بودند.
وی ادامه داد: در نوروز بیش از 20 هزار واحد گشت هدفمند امنیت انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرایم فعال بود و همزمان استقرار یک هزار و 877 چادر و کانکس ویژه نوروزی  در سراسر کشور بر پا شد و برای کاهش جرایم رانندگی ناجا به رفع نواقص فنی و آماده به کار کردن دوربین‌های کنترلی در محورهای مواصلاتی اقدام کرد و فرماندهی ناجا نیز با سرکشی و بازدید از 6 استان کشور و نظارت بر عملکرد ستادهای نوروزی و دیدار با خانواده‌های شهدا تأثیر بسیاری در روحیه‌بخشی مأموران ناجا داشت.
سردار منتظرالمهدی در پایان با اشاره به اقدامات فرهنگی با توزیع بروشورهای اطلاع‌رسانی و آموزشی در سراسر کشور از سوی ناجا گفت: در این ایام با توجه به تحرکات عناصر معاند و ضد انقلاب در مناطق غرب و جنوب کشور - شهادت 5 تن از کارکنان مرزبانی در کرمانشاه و 3 نفر از پرسنل انتظامی استان خوزستان و همچنین شهادت 8 نفر در میل مرزی 239 در سیستان و بلوچستان -هنگ مرزی نگور - طی حمله اشرار مسلح در صفر مرزی و فرار اشرار به مرز پاکستان، ناجا اقدام به تقویت فعالیت‌های اطلاعاتی کرد و به دستاوردهای مهمی رسید.   2009



۲۲/۰۱/۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن