تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا به تو پناه مى برم از اين كه باطل را بر حق ترجيح دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819492858




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

به کار گيري بهترين جنگ افزارهاي آمريکا در شرق آسيا


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ فروردين ۱۳۹۴ (۹:۲۴ق.ظ)
وزير دفاع آمريکا اعلام کرد: به کار گيري بهترين جنگ افزارهاي آمريکا در شرق آسيا موج - وزير دفاع آمريکا از به کارگيري سلاح هاي جديد اين کشور در آسيا شامل آخرين مدل بمب افکن ها و واحد هاي جنگ سايبري براي مقابله با تهديدات کره شمالي در آسيا خبر داد.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، اشتون کارتر، رئيس پنتاگون در سفر خود به سئول تاکيد کرد ما جديدترين و بهترين تسليحات خود را به اين بخ شاز جهان اعزام خواهيم کرد.
وي در مذاکرات خود با وزير دفاع کره جنوبي به ارزيابي تهديدات عليه شبه جزيره کره و سرزمين آمريکا توسط سلاح هاي هسته اي و برنامه موشک هاي بالستيک کره شمالي پرداخت.
کارتر در جمع خبرنگاران گفت همان طور که پيونگ يانگ با پرتاب موشک اخير نشان داد، اين کشور قصد ادامه تحريکات نظامي در منطقه را دارد.
کره شمالي روز سه شنبه گذشته در آغاز سفر کارتر به شرق آسيا و حضور در ژاپن، دو موشک زمين به هوا از سواحل غربي خود راه اندازي کرد.
پيش از اين نيز با پرتاب يک سري موشک هاي بالستيک کوتاه برد، اعتراض خود را به رزمايش هاي نظامي سالانه کره جنوبي و ايالات متحده اعلام کرده بود.
واشنگتن نزديک به 30 هزار سرباز به طور دائم در کره جنوبي دارد و در صورت تعرض کره شمالي، اجازه عمليات نظامي دارند.
دو کره پس از جنگ سه ساله کره در سالهاي 1950-1953، از يک آتش بس به جاي پيمان صلح براي توقف جنگ استفاده کردند.
کارتر با تاکيد بر بازدارندگي و آمادگي نظامي براي ضمانت از حفظ تقسمات شبه جزيره کره، گفت ايالات متحده در حال سرمايه گذاري در اين منطقه با قابليت هاي پيشرفته خود و متناسب با با محيط امنيتي پويايش است.
وي از حضور بمب افکن هاي جديد، جنگنده هاي F-35 رادار گريز و سيستم هاي بسيار توسعه يافته جنگ سايبري در آسيا خبر داد.
وزير دفاع آمريکا بعد از کنفرانس مطبوعاتي خود، از مرکز يادبود غرق شدن 46 ملوان ناوچه نيروي دريايي کره جنوبي در سال 2010 بازديد کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن