تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از چند رنگى و اختلاف در دين خدا بپرهيزيد، زيرا يكپارچگى در آنچه حق است ولى شما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798778631




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

داوری: حامیان احمدی‌نژاد در شهرهای کوچک به راحتی رای می‌آورند /احتمال دارد احمدی‌نژاد در سال 96، کلید را از دست روحانی بگیرد


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: داوری: حامیان احمدی‌نژاد در شهرهای کوچک به راحتی رای می‌آورند /احتمال دارد احمدی‌نژاد در سال 96، کلید را از دست روحانی بگیرد
عضو ارشد تیم رسانه‌ای حامیان احمدی نژاد و از نزدیکان به اسفندیار رحیم مشایی می گوید احمدی نژاد و مشایی قطع ارتباط نکرده اند، مشایی بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته از فضای سیاسی کناره گرفته و به کارهای علمی پرداخته استو دیگر هیچ برنامه ای برای فعالیت سیاسی ندارند. این موضوع را نباید به عنوان تاکتیک سیاسی نامید.
عبدالرضا داوری، از نزدیکان به محمود احمدی نژاد و اسفندیار رحیم مشایی در گفتگو با نامه نیوز، به بررسی رابطه دولت و مجلس در سال گذشته، انتقادات مخالفان روحانی به عملکرد دولت یازدهم، بازگشت احمدی نژاد به سیاست و ...پرداخت.


وی یکی از مسائل سیاسی کشور در سال 93 را یک  قطبی شدن فضای سیاسی دانست و گفت: عملکرد رییس جمهور فضای سیاسی کشور را به سمت یک قطبی شدن پیش برده است. در بحث اقتصادی نیز روند پیگیری مفاسد یک درصدی و سرمایه داران در دستور کار دولت بود که تا حد زیادی هم توانست این استراتژی را از طریق نرخ ارز وارداتی و پایین نگه داشتن دستمزد کارگران، توقف پروژه مسکن مهر و توقف تسهیلات خرد مشاغل کوچک و تامین منافع گروهی خاص پیاده سازی کند. 


وی افزود: در زمینه فرهنگی نیز معتقدم دولت به جز شعار هیچ خروجی دیگری نداشت و یک باند را در حوزه فرهنگ حاکم کرده اند و بسیاری از هنرمندان نیز از این وضعیت ناراضی و گله مند هستند.  در حوزه اجتماعی نیز به نظرم سیاست های دولت به سمت پایمال کردن حق مردم ضعیف جامعه پیش رفته است. و در بحث سیاست خارجی هم دولت در تلاش است که پرونده هسته ای را تحت هر شرایطی که شده است به سرانجام برساند و توافق صورت گیرد و خود را با مطالبات آمریکای‌ها همگام سازد. مجموعا من سال 93 را یک سالی برای تغیر نگرش عموم مردم جامعه نسبت به دولت یازدهم می‌دانم. 


مدیرمسئول سابق روزنامه شهروند با بیان اینکه جهت گیری که دولت آقای روحانی در حوزه سیاست خارجی انجام داده است نگرانی را ایجاد کرده است، تصریح کرد: رهبری نیز در دیدار با نمایندگان مجلس خبرگان از واژه "نگرانی" استفاده کردند، آن هم به دلیل شناختی است که از طرف مذاکره کننده غربی دارند. این موضوع یک پدیده واضح و شفاف است که متاسفانه دولت آقای روحانی و حامیان اصلی ایشان مانند آقای هاشمی به این واقعیت و ماهیت آمریکایی‌ها پی نبرده اند. در مصاحبه اخیر آقای هاشمی دیدید که تمجیدهای فراوانی را متوجه آقای اوباما کردند. تا زمانی که شفاف سازی کامل در زمینه مذاکرات انجام ندهند این نگرانی ها وجود خواهد داشت. 


مسئول رسانه ای حامیان احمدی نژاد در ادامه انتقاداتش به دولت یازدهم، اظهار داشت: دولت یازدهم تا کنون هیچ دستاورد ملموسی نداشته است، در بحث مذاکرات به جز روند تمدید مذاکرات هیچ خروجی دیگری از آنان مشاهده نکردیم. در حوزه اقتصادی هیچ طرح و برنامه ای بجز ادامه فعالیت‌های دولت قبل دیده نشده است و سیاست هایشان در حوزه های دیگر امر قابل توجهی نبوده است، که دلیلش این است که آقای روحانی تمام تخم مرغ های خود را در سبد مذاکرات گذاشته است. فکر می‌کنم تنها جایی که می‌توان قضاوتی کرد بعد از پایان مهلت مذاکرات است و متاسفانه دولت آقای روحانی بی کارنامه‌ترین دولت بعد از انقلاب است. 


داوری در بخش دیگری از گفتگوی خود با نامه نیوز، با بیان اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی جایگاهی در فضای سیاسی کشور ندارد، خاطرنشان کرد: ایشان بعد از مواضعی که در سال88 اتخاد کردند هیچ جایگاهی در فضای حاکمیتی نظام جمهوری اسلامی ندارند و فراتر از یک پست تشریفاتی مثل ریاست مجلس تشخیص مصلحت نظام نمی‌توان به جایگاه ایشان نگاه کند. به همین دلیل سعی داشتند فضای دو قطبی مورد نظر خودشان را در انتخابات هیئت رییسه مجلس خبرگان نیز پیاده کنند که معتقدم از این جهت توانستند موفق شوند و فضای خبرگان را دو قطبی کردند. به احتمال بسیار زیاد در انتخابات مجلس خبرگان سال آتی رد صلاحیت می شود و همین کرسی معمولی در مجلس خبرگان را هم از دست خواهد داد. پیش بینی من این است که ایشان بعید است بتواند در مجلس خبرگان سال اتی حضور داشته باشند. 


این چهره سیاسی در ادامه گریزی نیز به انتخابات مجلس دهم زد و با بیان اینکه شخص احمدی نژاد برنامه ای برای انتخابات ندارد، گفت: هر دو جناح چپ و راست سعی دارند فضای دو قطبی را حاکم کنند، اما معتقدم که مجموعه نیروهای انقلاب که اعتقاد به آرمان‌های رهبری دارند در انتخابات بعدی در یک جبهه حضور پیدا خواهند کرد. قطعا حامیان دکتر احمدی نژاد هم با این جبهه هم گرا خواهند بود. 


عضو ارشد تیم رسانه ای حامیان احمدی نژاد اظهار داشت: در مقابل هم جریان تجزیه طلب فعال در عرصه سیاسی کشور که حامیان آقای هاشمی و اصلاح طلبان هستند که مجموعا نسبت به مبانی انقلاب تجزیه نظر طلب هستند. اما در کل اصولگرایان و حامیان احمدی نژاد جزء نیروهای انقلابی هستند. به نظرم در شهرهای کوچک و کمتر توسعه یافته جبهه نیروهای انقلاب بتواند راحت رای آورده و به پیروزی دست پیدا کنند.


وی ادامه داد: ممکن است رقابت و چالش جدی در شهرهای بالای 3 میلیون جمعیت باشد. اما مجموعا متعقدم اگر نیروهای انقلابی و حامیان احمدی نژاد در یک نقطه کانونی متحد شوند به نظرم پیروزی مجلس دهم را به دست خواهند آورد؛ اما خود احمدی نژاد برای مجلس برنامه ای ندارد. 


داوری در پاسخ به این سوال که «آیا دوری احمدی نژاد و مشائی از یکدیگر جدی است یا استراتژی آنان در سال جدید است؟»، گفت: احمدی نژاد و مشایی قطع ارتباط نکرده اند، آقای مشایی بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته از فضای سیاسی کناره گرفته و به کارهای علمی پرداخته است و دیگر هیچ برنامه ای برای فعالیت سیاسی ندارند. این موضوع را نباید به عنوان تاکتیک سیاسی نامید. 


وی افزود: خود دکتر احمدی نژاد به شخصه به مسائل داخلی و جهانی می‌پردازند و در واقع حلقه های مطالعاتی و فکری دارند. تا این لحظه که صحبت می‌کنم آقای احمدی‌نژاد هیچ برنامه ای برای حضور در فعالیت های سیاسی به خصوص انتخابات مجلس ندارند اما اگر روندی که دولت یازدهم درپیش گرفته است ادامه یابد رای نیروهای انقلاب و آقای احمدی نژاد تا حد زیادی بالا خواهد رفت، این احتمال نیز وجود دارد که ایشان برای انتخابات سال 96 بخواهد نقش آفرینی کند؛ یا به صورت مستقیم و یا به صورت غیر مستقیم بخواهند از یک جریان حمایت کنند و کلید را از دولت آقای روحانی بگیرند. 


این چهره سیاسی نزدیک به مشایی در پاسخ به این سوال که «چرا زمانی که فساد محمدرضا رحیمی مشخص شد و حکم وی ابلاغ شد احمدی نژآد از وی اعلام برائت کرد؟» اظهار کرد: احمدی نژاد اعلام کردند نه تنها آقای رحیمی بلکه از هر مدیر دیگری در دولت ایشان که مستقیما منصوب شخص ایشان باشد کم لطفی یا خطایی سر بزند به شخصه عذرخواهی خواهم کرد و برای مردم توضیح خواهم داد.


وی تصریح کرد: موضوع آقای رحیمی مربوط به زمان ریاست ایشان در دیوان محاسبات می‌باشد و در دوران معاون اولی هیچ پرونده ای ندارند؛ بنابراین طبیعی است فردی در دوره ای از زندگی خود تخلفی انجام دهد و کسی هم متوجه نشود و بعدها مشخص شود!  احمدی نژاد هیچ اطلاعی از تخلفات ایشان نداشت. آقای رحیمی در دولت دهم منشا خدمات بسیاری بوده اند. بهتر است راجع به نامه رحیمی صحبتی نکنیم زیرا ما نیز حرف‌های بسیاری برای گفتن داریم. زمانی که آقای محمدرضارحیمی نامه را می‌نوشتند در شرایط خاصی قرار داشتند و صحیح نیست که اکنون ایشان در حبس هستند بخواهیم جواب ایشان را بدهیم. مهمترین ویژگی نامه این بود که آقای رحیمی مرزهایش را با احمدی نژاد پررنگ کرد و نشان داد که با احمدی نژاد در زمان مدیریت عداوت زیادی نداشته است.


وی در پایان گفتگوی خود با نامه نیوز نظرش درباره چند چهره سیاسی را بیان کرد که در ادامه می خوانید؛
علی لاریجانی: سیاستمدار


حسن روحانی: فردی پر از تناقص


محمدرضا عارف: مغلوب انتخابات


محمدرضا باهنر: سیاستمداری زیرک و باهوش


جبهه پایداری: کانون نیروهای انقلاب


محمدجوادظریف: کسی که نمیخواهد ماهیت امریکاییها را بشناسد. 


علی جنتی: فردی شعاری


سعیدجلیلی: نیروهای شاخص انقلاب


علی مطهری: پر از تناقض و هیاهو


ناطق نوری: اظهاری نظری ندارم و چون شکایتی از ما دارند بهتر است صحبتی نکنم


محموداحمدی نژاد: شاخص ترین رویش درخت تناور انقلاب از سال 57 تاکنون


قاسم سلیمانی: سردار بزرگ




۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن